Detaylı Bilgi İçin
info@mindset.com.tr
444 1 476
E-Ticaret Sitelerinin Planlanması ve Yönetimi Eğitimi

Eğitim Detayları

  • 24-02-2018
  • Ctesi - Paz 10:00 - 17:00
  • 25
  • İstanbul Teknik Üniversitesi - Maçka Kampüsü / Beşiktaş
  • 84 Saat
Kontenjan 25/19
Eğitim İçerik
Eğitim Başlıkları
Eticaret 101

Eticaretin temelleri
Eticaret’in gelişimi
Eticaret sektörünün yapısı
Eticaret pazar hacmi
Eticaret sektörünün geleceği

Eticaret Yazılımı ve Hazır Sistemler

Eticaret yazılımının temelleri
Eticaret sitelerinin ana bileşenleri
Eticaret sistem maaliyetleri
3.Parti Eticaret Yazılımları(Hazır Sistem)
3.Parti karşılaştırmaları
Sistem tasarımları
XML entegrasyonları
Responsive Mobil destek
Landing page tasarımları ( Anasayfa, Ürün Sayfası, Ödeme Sayfası)
CRM(Customer Relationship Management),
ERP(Enterprise Resource Planning)
ve Depo Yönetimi

 

Eticarette Marka ve Ürün Konumlandırması

 

Temel kullanıcı tipleri
Temel SES grupları
Tüketici segmentasyonu
Marka vaadi
Benzersiz satış önermesi hazırlanması

 

E-Ticaret’in Hukuksal Boyutları

 

Eticaret mevzuatı
İzinli pazarlama kanunu
Marka, Patent, Telif hakları

 

E-ticarette Ödeme ve Finans

 

Eticaret için finans programları
Eticaret kampanya yönetimi
Ödeme Sistemleri
Sanal POS
Paypal
3.Parti Ödeme Sistemleri
Kapıda Ödeme Yaklaşımı

 

E-ticarette Pazarlama ve SCRM

Temel Performans Metriklerinin Belirlenmesi
Çapraz kanal yönetimi
Arama Motoru Pazarlaması
Affiliate marketing
Arama Motoru Optimizasyonu(SEO)
Eposta Pazarlama
Sosyal Medya ve Müşteri ilişikleri Yönetimi

Eticaret İş Planı Oluşturulması

Vizyon
Misyon
Ürün ve/veya Hizmetlerin Tanımı
Sektörün Analizi
Pazar Analizi
Pazarlama ve Satış Planları
Rekabet Analizi
Fiyatlandırma Analizi
Organizasyon Şeması
Finanasal Plan ve Analizler

E-ticarette Operasyon Yönetimi

 

Kategorilerin Yönetimi
Ürün kategorizasyonu
Karlılık Ölçümü ve Yönetimi
Tedarikçi yönetimi
Fiyatlandırma
Kampanya yönetimi
Kargo yönetimi
Kargo Maliyetleri
Kargo Hacimleri
Kargo Şirketleri
Müşteri ilişkileri Yönetimi
Eposta Stratejisi
Temel Kurallar
Eposta hizmet sağlayıcısı
Çağrı Merkezi Stratejisi
Oryantasyon
Çağrı Merkezi Seçimi
Çağrı Merkezi Oluşturulması
Sosyal Medya Stratejisi
Social CRM yapıları
Müşteri ilişkileri standartlarının belirlenmesi
İptal/iade süreci yönetimi

 

Diğer Konular

Phygital Eticaret Yaklaşımları

Eticarette dijital yaklaşımlar
Eticarette fiziksel yaklaşımlar

Girişimcilik ve Destek Kaynakları

Eticaret için Growth Hacking yaklaşımları

Program Hedefi

Program Hedefi

“Eticaret Sitelerinin Planlanması ve Yönetimi Eğitimi” etkileşime dayalı soru cevap şeklinde işlenen dersleriyle, örnek marka incelemelerine dayalı yapısıyla bu alandaki en iyi eğitim programıdır.

Kimler Katılmalı

Kimler Katılmalı

  • Şirketlerin etiicaret departmanlarında çalışan eticaret uzmanları, danışmanları
  • Eticaret konusunda gelişim hedefleyen şirketlerin Orta Düzey Yöneticileri
  • Eticaret planlaması ve yönetimi hakkında bilgi sahibi olmak isteyen Orta Düzey Yöneticiler ve Yönetici Adayları
  • İş hayatına yeni girimiş ve eticaret alanında kariyer yapmayı düşünen genç yetenekler
  • Eticaret üzerine kariyer yapmayı hedefleyen Üniversite öğrencileri
Eğitmenler

Eğitmenler

Doç. Dr. Sezi Çevik Onar
Doç. Dr. Sezi Çevik Onar
İstanbul Teknik Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Öğretim Üyesi
Doç.Dr. Başar ÖZTAYŞİ
Doç.Dr. Başar ÖZTAYŞİ
İstanbul Teknik Üniversitesi
Göktuğ Okan Oğuz
Göktuğ Okan Oğuz
Unnado.com Kurucusu, Girişimci, E-Ticaret Ve İş Geliştirme Danışmanı, Eğitimci, Konuşmacı.
Gözde Kılınç
Gözde Kılınç
oBilet / Dijital Pazarlama Müdürü
Hakan Akben
Hakan Akben
CHIP ve IT Business Weekly dergilerinde teknoloji editörü olarak iş hayatına atıldı. AdobeSystems ve Samsung Electronics gibi alanında önemli işler yapan şirketlerin yerel ve küresel pazarlama ekiplerinde yönetici ve yönetilen pozisyonlarında çalıştı. Bir ara tüm bunları bir kenara koyup girişimcilik modasına uydu ve ortağıyla Türkiye’nin önde gelen teknoloji haber sitelerinden www.silikonvadisi.tv’yi kurdu. Kısa süren televizyon programcılığı ve girişimcilik macerasından umduğunu bulamadı ve kurumsal hayata ses hızında dönüş yaptı. Mesaili işinden arda kalan hayatında; “İşimize yarayacak teknolojiyi nasıl fark eder ve yönetebiliriz, pazarlama ve iletişim ile daha iyi bir hayat kurabilir miyiz, kendimizi gerçekleştirmek için neler yapabiliriz,” gibi meseleleri anlamayı dert edindi. Bu konularda öğrendiklerini ve fantastik düşüncelerini çeşitli dergilerde ve blogu yenizengin.com‘ da yazmaktadır. Bunların yanında uykusuz kara gecelerinde ve resmi tatil günlerinde mini app projeleriyle uğraşarak girişimcilik heyecanını ayakta tutmaya çalışmaktadır.
Hasan Başusta
Hasan Başusta
Lisansını İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi'nde, yüksek lisansını Marmara Üniversitesi'nde tamamlayan Hasan Başusta; Audi, Starbucks, Pfizer, İş Bankası gibi birçok büyük şirketin sosyal medya stratejilerinin belirlenmesi ve uygulanması için çalışmıştır. Türkiye’deki büyük kurumların ve ajansların dijital pazarlama departmanlarını eğiten Başusta, sosyal medya, dijital pazarlama ve e-ticaret konularında Türkiye'nin birçok üniversitesinde dersler vermiştir.
Sarp Alkaylı
Sarp Alkaylı
Head of Fraud&Chargeback / Hepsiburada&Hepsipay
Selin Erkök
Selin Erkök
McDonald’s Türkiye’de Digital Brand Manager
Yük. Müh. Muhammed Vatansever
Yük. Müh. Muhammed Vatansever
Danışman
Yük. Müh. Sercan Akkaş
Yük. Müh. Sercan Akkaş
Yemeksepeti firmasında analitik ve optimizasyon üzerine çalışmaktadır.
Kayıt ve Ödeme

Kayıt ve Ödeme

Bilgi ve Kayıt için lütfen form bilgilerini eksiksiz doldurun. En kısa zamanda size dönüş yapıp gerekli işlemlerle ilgili olarak bilgi verilecektir.

 

Ödeme Seçenekleri:

Kredi Kartıyla Peşin Ödeme

Kredi Kartına Taksitli Ödeme ( Online / Bonus – Maximum – Paraf – World )

EFT / Havale ile ödeme.

Eğitim Hakkında Bilgi İste
Gönderiliyor...
Mindset Institute - Yeni nesil eğitim çözümleri