Detaylı Bilgi İçin
info@mindset.com.tr
444 1 476
Google Analytics Eğitimi

Eğitim Detayları

  • 30-09-2017 - 01-10-2017
  • Cumartesi - Pazar / 10:00 – 17:00
  • 14
  • Mindset Institute - Beşiktaş
  • 2 Gün - 12 Saat
Kontenjan 14/7
Eğitim İçerik

Eğitim İçerik

 

Modül – Dijital Pazarlamaya Giriş

Dijitalin tüm endüstri dallarını dönüştürdüğü günümüzde, pazarlama özelinde hangi değişimler yaşanıyor? Dijital pazarlama alanında yaşanan yıkıcı değişim uzmanların ve bunun paralelinde şirketlerin gözünde nasıl algılanıyor? Dijital pazarlamanın geleneksel pazarlamaya olan etkisi nedir, şimdi ve sadece dijital pazarlama mı yapacağız? Gibi bir çok sorunun cevabını ilk modül olan dijital pazarlama giriş dersinde bulacaksınız.

Dijital Pazarlama Karması

Dijital Mecralar Vs Geleneksel Mecralar

Marketing Mix

Temel Reklam Modelleri

Online olan bu kişiler neler yapıyor?

Dijital istatistikler bize ne anlatır?

Dijitali diğer kanallardan farklılaştıran nedir?

Dijital pazarlamada stratejik yaklaşımlar.

Tüketici segmentasyonu atölyesi

Proje Briefi:

Eğitim süresince öğrenilen bilgilerin üzerinde uygulanacağı kapsamlı proje çalışması için brief verilmes.

  

Modül – Kullanıcı Arayüzü ve Etkileşimi Tasarımı – UI / UX

Web siteleri için en iyi yaklaşımlar.
User Interface Design / UI
User Experience Design / UX
Kullanılabilirlik ve Navigasyon, Tasarım ve Sunum, İçerik, E-ticaret
Sürdürülebilir, başarılı ve markalaşmış sitelerin bileşenleri
Web için harekete geçmeden evvel yapmanız gerekenler.


Modül – Dijital Medya Planlama ve Optimizasyonu:

Online reklamcılık nedir hangi bileşenlerden oluşur?
Geleneksel online reklamlar – Bannerlar, Text linkler ve Pop Uplar Zengin medya reklamları
Fiyatlandırma modelleri

Hedefleme

Medya planlamanın temelleri
Reklam kanallarının yönetilmesi
Reklam satın alma.
Reklamların optimizasyonu.
Satın alınan, sahip olunan ve kazınılan medya arasındaki ilişkiler.

Reklam kanallarının değerlendirilmesi.
Yeniden satın alma.
Reklam raporları.
PPC, PPM, PPA ve PPL.
ROI’lerin değerlendirilmesi.

 

Modül – Sosyal medya ağları:


(Facebook, Twitter, Foursquare, Pinterest, Instagram, Linkedin, Youtube, Vine)

Bir online community nasıl üretilir, ana dinamikleri nelerdir?

İçerik pazarlaması ve sosyal medya yönetimi
Kullanıcılarda aidiyet hissi yaratma metodları
Sosyal medya ile pazarlama
Sosyal Medya Siteleri, Online Topluluklar & Sanal Dünyalar
Etkileşim ve İçerik Stratejisi

 

Modül – Sosyal Medya İletişim Planı Oluşturma

Sosyal Medya Kanallarının seçilmesi

Sosyal Medya iletişim hedeflerinin belirlenmesi

Rakip Analizlerinin yapılması.

Sosyal Medya yönetim planının hazırlanması

Sosyal Medya içerik takviminin hazırlanması.

 

Modül – Sosyal Medyada marka duruşu geliştirme

Sosyal medya marka entegrasyonu

Sosyal medyada marka duruşu geliştirme

Sosyal medya destekli pazarlama ve medya planı

Sosyal medya pazarlaması için wireframe hazırlama

Örnek durum incelemeleri

 

Online topluluk yaratma:

Bir online community nasıl üretilir, ana dinamikleri nelerdir?
Kullanıcılarda aidiyet hissi yaratma metodları

  

Modül – İçerik Pazarlaması ve Sosyal Ağlar için İçerik Oluşturma

İçerik tipleri

İçerik hazırlarken dikkat edilmesi gereken noktalar.

 

 

Modül – Sosyal Medya Yönetimi ve Araçları:

Sosyal Medya Yönetimi

Sosyal Medya Yönetim Araçları

Sosyal Medya İçerik Takvimi Oluşturulması

 

Modül – Sosyal Medya Takibi ve Raporlama:

Sosyal medya monitoring araçları

Sosyal medya raporları oluşturma.

Sosyal medya raporlarının incelenmesi ve anlamlı bilgiye dönüştürülmesi.

 

Modül – Sosyal Medyada viral reklamlar:

Viral reklamlar
Buzz Pazarlama
Word-of-Mouth – Word-of-Mouse
Media Allocations
Çapraz kanal marketing stratejileri

 

Modül -Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) – Sosyal CRM’e Geçiş

CRM Nedir?

CRM Neyi Amaçlamalıdır?

Sosyal CRM Nedir?

Sosyal CRM Neden Önemlidir?

Veri Nasıl Toplanır?

Veri Nasıl Analiz Edilir?

Veri Nasıl Anlamlandırılır

 

Modül – Sosyal Medyada kriz yönetimi:

Sosyal medya krizleri nasıl oluşur?

Sosyal medya krizlerine müdahele etme.

Sosyal medya krizi için genel stratejiler

Sosyal medya krizi sonrası marka iletişimi

 

Modül – Sosyal Ağlarda Reklam:

Facebook, twitter reklam modelleri,

Facebook reklam ara yüzü detayları,

reklam yönetimi, reklam modellerinin efektif bir karışımda kullanılması için teknikler

Sayfa ayarları, moderasyon ve ana yönetim gereçleri

 

Modül – Mobil Pazarlama:

Mobil dünyaya bakış İstatistikler ve araştırmalar

Mobil pazarlama taktikleri

Hedef kitle etkileşimi

Augmented Reality

QR Code

 

Modül – E-mail Marketing & Inbox’a ulaşma:

E-mail Marketing startejileri

Segmentasyon ve ölçüm açısından e-posta pazarlama

Neden ve nasıl e-posta pazarlama?

Başarılı e-posta pazarlama için teknikler

Diğer pazarlama bileşenleriyle entegrasyonu

E-mail testleri ve takipleri

 

Modül – Google Analytics 

Google analytics nedir?

Google analytics üzerinden elde eilebilecek veriler.

KPI'ların belirlenmesi.

Google Analytics verilerinin analiz edilmesi.

Google Analytics verilerini kullanarak web sitesi raporu oluşturma.

 

Modül – Google Adwords

Google Adwords Eğitimine Giriş
Google AdWords Nedir?

AdWords'te maliyetler nasıl hesaplanır?

Reklamlar nerede görünebilir?

Adwords hesabı oluşturma
Reklamlarınız için web sitesi oluşturma

AdWords hesabı oluşturma

Para birimini ve saat dilimini ayarlama

Kampanya ayarları hakkında

Fatura bilgilerini gönderme

Faturalandırma seçeneklerinizi anlama

İlk reklamlarınızı bulma

Tarayıcınızın görüntüleme sorununu giderme

AdWords'te sunulan dil seçenekleri hakkında

Google Adwords Reklam ve Kampanya Oluşturma
Yeni bir kampanya oluşturma

Reklam grubu oluşturma

Metin reklamlar

Resim reklamlar

Video reklamlar

Mobil reklamlar

Google Adwords Reklam Grupları
Reklam grupları nasıl çalışır?

Yeni reklam grubu oluşturun

Reklam grubu varsayılan teklifinizi belirleme

Reklam grubunuzun durumunu anlama

Google Adwords Bütçeler ve Teklifler
Bütçenizi yönetme

Nasıl teklif vereceğinizi seçme

Teklif tutarınızı seçme

Tekliflerinizi iyileştirme

Görüntülü Reklam Ağı'nda Teklif Verme

Otomatik teklif

Google Adwords Görüntülü Reklam Ağı
Reklamların görüneceği yerleri ve zamanları seçme

Google Görüntülü Reklam Ağı hakkında

Görüntülü Reklam Ağı başlangıç kılavuzu

Reklamların Görüntülü Reklam Ağı'nda görünebileceği yerler

Google Adwords Remarketing (Yeniden Pazarlama)
Conversion (dönüşüm) Nedir Nasıl Kullanılır?
Adwords Video ( Youtube) Reklamları
Adwords Reklam Optimizasyonu
Google Adwords Raporlama

 

Modül – Arama Motoru Optimizasyonu (SEO): 1 

SEO Nedir?

Arama motorlarının değerlendirilmesi. ( Türkiye ve Dünya Genelinde)

Arama motoru ptimizasyonu mu Adwords mu?

Sitelerin SEO’ya önem verme nedenleri.

Arama motorlarında üst sıralara çıkmak için yapılması gerekenler.

Arama motoru optimizasyonu nasıl yapılır?

White Hat vs Black Hat SEO

Yaygın kullanılan SEO araçları.

Temel SEO teknikleri.

Modül – Arama Motoru Optimizasyonu (SEO): 2 

Arama motorları için içerik hazırlama ( SEO uyumlu içerik)

SEO uyumlu içerik oluşturmanın temelleri.

SEO dostu siteler için doğru içerik planlaması.

SEO dostu içerik yazımı çalışması.

Temel SEO Hataları nedir?

Dikkat edilmesi gereken noktalar

Seo uyumu olmayan içerikler

Siteye zarar verecek backlinkler.

 

Sertifika

Sertifika

Türkiye'nin en iyi üniversitelerinden olan İstanbul Teknik Üniversitesi tarafından onaylı sertifika alacağınız Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programının sertifika örneğini aşağıda görebilirsiniz. Mindset Institute tarafından planlanıp organize edilen program sonunda sertifika alma şartlarını yerine getirmeniz durumunda sertifika almaya hak kazanacaksınız.

Örnek Sertifika:

dijital-pazarlama-egitimi-sertifika

Sertifika Şartları:

1- Programa en az %70 oranında devam etmek.

2- Sınıf içi yapılan çalışmalara katılmak.

3- Sınav ve proje notundan en az 70 almak. ( Katılımcılar eğitim sonunda proje teslim ederler ve sınava girerler.)

Dönem sonu proje notunun %70'i sınav notunun %30 'u alınarak sertifika yeterlilik notu hesaplanır.

 

Avantajlar

Avantajlar

Mindset Institute’un düzenlediği  “Dijital Pazarlama Eğitimi ve Sosyal Medya Pazarlama Eğitimi Sertifika Programı” iyi bir başlangıç için sizi kendinize yatırım yapmaya çağırıyor. Türkiye’nin en iyi planlanmış dijital pazarlama ve sosyal medya eğitimi olan program, bu süreçte sizi kendi alanında deneyimli, uzman ve bildiklerini karşısındakine aktarmakta başarılı profesyonellerle buluşturuyor.

“Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Eğitimi Sertifika Programı” na adından daha fazlasını barındıran bir program demek abartı olmayacaktır, markaların tüketiciyle iletişiminin ilk adımından başlayıp son adımına dek nasıl bir yol izlediklerini öğreneceğinizin bu program yardımıyla hayalinizdeki işe girecek, girişiminize yeni bir bakış açısı kazandıracak veya daha iyi bir pozisyon için harekete geçeceksiniz.

“Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Eğitimi Sertifika Programı” etkileşime dayalı soru cevap şeklinde işlenen dersleriyle, örnek marka incelemelerine dayalı yapısıyla bu alandaki en iyi eğitim programıdır.

Eğitim süresince google adwords, seo, facebook reklamları, twitter reklamları, eposta pazarlama dijital pazarlama için önemli konular ayrıntılı olarak işlenecetir. Diğer taraftan facebook, twitterinstagram, linkedin gibi sosyal ağlarla ilgili olarak ayrıntılı sosyal medya dersleri yapılacaktır. Bu derslerde amaç eğitim alacak kişilerin mesleki hayatlarında pozitif ilerlemeler kaydetmektir.

 

Bu eğitimi neden Mindset Institute'den almalıyım?

- Mindset Institute katılımcıların program süresince verimli bir eğitim dönemi geçirmelerini sağlamaya özen gösterir. Gelişimlerini destekleyici faaliyetler yürütür. İnovasyona önem vererek yeni eğitim teknolojilerini ve buna paralel yaklaşımları programlarına entegre eder.

- Sırf daha fazla kar edeyim diye 30-35 kişilik sınıflar açmaz.

- Belirli bir mantık çerçevesinde hazırladığı eğitimde bütünleşik bir yaklaşım ortaya koyar. 

- "21 Adımda SEO" gibi internette rahatça bulunabilinecek başlıklarda eğitim vermez. 

- Öğrencinin seviyesine uygun ve kariyer hedefine katkı sağlayacak davranış değişikliği hedefli eğitimler verir.

- Konunun uzmanıyla çalışır. Uzmanın uzmanlığını öğrenciye anlatabiliyor olmasını sürekli denetler.

- Katılımcıyı 6 Ay - 1 Yıl gibi sürelerde güncelleme eğitimlerine davet eder. (Ücretsiz)

- Online materyal erişimi hakı verir. Sahibi olduğu online eğitim platformu üzerinden 6 Ay süreyle ilgili eğitim alanında yer alan dökümanlara erişim izniniz olur.

- Dijital pazarlama gibi bir konuyu Atölye çalışmasına indirgemez, proje tabanlı eğitime inanır. Tüm katılımcılardan proje hazırlamasını bekler.

 

Kimler Katılmalı:

  • Şirketlerin pazarlama departmanlarında çalışan pazarlama uzmanları, danışmanları
  • Dijital Pazarlama Stratejileri konusunda gelişim hedefleyen Satış & Pazarlama Orta Düzey Yöneticileri
  • Dijital Dünya & Pazarlama hakkında bilgi sahibi olmak isteyen Orta Düzey Yöneticiler ve Yönetici Adayları
  • İş hayatına yeni girimiş ve pazarlama alanında kariyer yapmayı düşünen genç yetenekler
  • Dijital Pazarlama üzerine kariyer yapmayı hedefleyen Üniversite öğrencileri
Sonraki Dönemler

Sonraki Dönemler

Eğitim bütçenizi ve diğer detayları düzenlemek için diğer dönemlerin bilgisine ihtiyaç duyabileceğinizi düşündüğümüzden dolayı bu bilgileri sizinle paylaşıyoruz. Aşağıda sonraki dönemlerin başlangıç tarihlerini görebilirisiniz.

 

28 Ekim 2017

 

 

Kayıt ve Ödeme

Kayıt ve Ödeme

Bilgi ve Kayıt için lütfen form bilgilerini eksiksiz doldurun. En kısa zamanda size dönüş yapıp gerekli işlemlerle ilgili olarak bilgi verilecektir.

 

Ödeme Seçenekleri:

Kredi Kartıyla Peşin Ödeme

Kredi Kartına Taksitli Ödeme ( Online / Bonus – Maximum – Paraf – World )

Kredi Kartı Taksitli Ödeme ( Mail Order / Bonus) ( Kredi Kartınız Bloke Olmadan)

EFT / Havale ile ödeme.

Eğitim Hakkında Bilgi İste
Gönderiliyor...
Mindset Institute - Yeni nesil eğitim çözümleri