Detaylı Bilgi İçin
info@mindset.com.tr
444 1 476
Kalite Yöneticiliği Sertifika Programı

Eğitim Detayları

  • 21-03-2017
  • Hafta sonu - Hafta içi
  • 25
  • İstanbul Teknik Üniversitesi - Beşiktaş/Maçka
  • 108 Saat
Kontenjan 25/17
Eğitim İçeriği
Kalite Yöneticiliği Eğitimi Konu Başlıkları
KALİTE YÖNETİMİ VE MÜKEMMELLİĞİ

Kalite yönetimine giriş, yönetimin unsurları, sistemin kurulması, alt sistemler ile Kalite Mükemmelliği ve Kalite Ödülleri konusunda bilgiler verilmektedir.

PROBLEM ÇÖZME VE ÇAĞDAŞ KALİTE TEKNİKLERİ

Problemlerin sayısallaştırılması ve çözümü ele alınmakta, bunun için çağdaş ve geleneksel kalite tekniklerinden bahsedilmektedir.

STRATEJİK PLANLAMA

Bir işletmede nasıl bir yönetim sistemi kurulması gerektiğinin ve gelecek planlarının ele alınarak değerlendirilmesini sağlamak amacıyla sektörel örneklerle katılımcıları bilgilendirmek.

SÜREÇ VE DOKÜMANTASYON YÖNETİMİ

Süreç yönetimi tanımları, ana ve alt süreçlerden bahsedilecek, süreç haritalarının çıkartılması ve süreç verimliliği gibi konular paylaşılacaktır.

ISO 9001 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ VE İÇ TETİKÇİLİK

Kalite Yönetim Sistemi anlatılacak, iç denetçilikten uygulamalarla bahsedilecek, yapılan sınavı başaranlara “İç Denetçi” sertifikası verilecektir.

OHSAS 18001 İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ VE İÇ TETKİKÇİLİK

İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi anlatılacak, iç denetçilikten uygulamalarla bahsedilecek, yapılan sınavı başaranlara “İç Denetçi” sertifikası verilecektir.

ISO 14001 ÇEVRE YÖNETİM SİSTEMİ VE İÇ TETKİKÇİLİK

Çevre Yönetim Sistemi ve uygulamaları anlatılacak, sistem standardının gereksinimlerinden bahsedilecek, yapılan sınavı başaranlara “İç Denetçi” sertifikası verilecektir

HİZMET KALİTESİ VE YÖNETİMİ

Hizmet üretimi yapan şirketlerin verimlilikleri, hizmet parametreleri, hizmet süreçlerinde iyileştirme gibi konulardan bahsedilip, çeşitli uygulamalarla konu pekiştirilecektir

KALİTE YÖNETİMİNDE SEÇİLMİŞ KONULAR

Günümüzün çağdaş şirketlerinde uygulanan Müşteri İlişkileri Yönetimi, Marka Yönetimi, Benchmarking (Kıyaslama), 5S Temizlik-Düzen-Disiplin, Kalite Ekonomisi, 6 Sigma gibi konular işlenecektir.

 

PROJE YÖNETİMİ

Mal veya hizmet üreten şirketlerin gerek kuruluş aşamasında, gerekse yeni bir operasyonel aktivitede yapılması zorunlu olan aktiviteler ve bunların çizelgelenmesi ile zamansal takibinin yapılması irdelenecektir.

PROFESYONEL DAVRANIŞ VE İLETİŞİM


Tüm çalışanların temel ihtiyaçlarından biri olan iletişim konusu çeşitli testler, uygulamalar ve örnek olaylarla işlenecektir.

Sertifika

Sertifika

Başarılı katılımcılar, ’Uzmanlık Sertifikası’ almaya hak kazanacaktır.

Başarı değerlendirmede üniversitemizde uygulanan bağıl not sistemi esas alınmaktadır. Sertifika almaya hak kazanmak için İTÜ’nde uygulanan not sistemine göre 4.0 üzerinden 2.5 ortalamayı tutturmak gerekmektedir. Notları ortalama başarı notunun altında kalan katılımcılara ‘Katılım Belgesi’ verilecektir.

Sertifika alamayan katılımcılar belirli dersleri, ders başına ücret ödeyerek bir sonraki dönemde ve bir kereye mahsus olmak üzere tekrarlayıp puanlarını ortalama başarı notunun üstüne yükselterek ‘Uzmanlık Sertifikası’ almaya hak kazanabilirler.

Ayrıca

ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi,
ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi,
OHSAS 18001 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi

İç Tetkikçilik sınavlarında da başarılı olanlar, ilgili alanlarda İç Tetkikçilik Sertifikası da alabileceklerdir.

Böylece programı başarıyla tamamlayan katılımcılar, 1 adet uzmanlık sertifikası ve 3 adet iç tetkikçi sertifikasının sahibi olacaklardır.

lojistik-ileri-w_1

Kayıt ve Ödeme

Kayıt ve Ödeme

Bilgi ve Kayıt için lütfen form bilgilerini eksiksiz doldurun. En kısa zamanda size dönüş yapıp gerekli işlemlerle ilgili olarak bilgi verilecektir.

 

Ödeme Seçenekleri:

Kredi Kartıyla Peşin Ödeme

Kredi Kartına Taksitli Ödeme ( Online / Bonus – Maximum – Paraf – World )

Kredi Kartı Taksitli Ödeme ( Mail Order / Bonus) ( Kredi Kartınız Bloke Olmadan)

EFT / Havale ile ödeme.

Eğitim Hakkında Bilgi İste
Gönderiliyor...