Eğitimler
Eğitim takvimi Workshop Takvimi
Stratejik Satınalma Yönetimi Sertifika Programı
Bu program süresince elde edeceğiniz alan bilgisiyle kariyeriniz ve çalıştığınız kurumda fark yaratacaksınız.
EĞİTİM DETAYLARI
Kalan Kontenjan /

Kontenjan doldu

28 Saat
Mindset Institute / Beşiktaş Yol tarifi için tıklayınız
KAYIT VE ÖDEME DETAYLARI
Fiyat, ödeme koşulları, eğitim konularının detaylı bilgisi için form doldurun

Tüm sorularınız için : 444 1 476 veya info@mindset.com.tr

Stratejik Satınalma Yönetimi Sertifika Programı

444 1 476
EĞİTİM İÇERİĞİ

Program İçeriği

Program İçeriği
Modül-1
Satınalma Yönetimi
Daha fazla detay
  • Geleneksel ve günümüz satınalmaya bakış
  • Satınalmanın organizasyonel yapılanması
  • Satınalma Departmanın görev ve sorumlulukları
  • Satınalma prosedürü ve içeriği
  • Fiyat - Maliyet ilişkisi
  • Toplam Sahip olma Maliyeti
  • Fiyatlama Taktikleri
  • Tedarikçi Seçimi
  • Tedarikçi Değerlendirme
Modül-2
Sözleşme Yönetimi
Daha fazla detay
  • Sözleşme Nedir? Sözleşme Bileşenleri Nedir?
  • Yazılı Sözleşme Çeşitleri
  • Sözleşme içeriğinde olması gereken bölümler
  • Sözleşme Yönetim Döngüsü
  • Efektif Sözleşme Yönetimi Nasıl Yapılır
Modül-3
Tedarik Risk Yönetimi
Daha fazla detay
  • Risk Nedir? Tedarik risk yönetimi nedir?
  • Altı adımda risk yönetim prosesi
  • Olasılık -Etki Matrisi
  • Ana risk guruplari analizi
  • Tedarikçi Riskinin değerlendirilmesi
  • Risk yönetirken uygulanan 4 yol
  • Risk için alınacak aksiyon stratejileri
Modül-4
Stratejik Satınalma
Daha fazla detay
  • Stratejik Satınalma Nedir?
  • 7 adımda stratejik satınalma prosesi Nedir?
  • Kategori profilini çıkarma
  • Harcama Analizi
  • Satınalma Stratejisini oluşturma
  • SWOT Analizi
  • Tedarikçi portfolyosunu oluşturma
  • Tedarikçi analizi - ABC analizi
  • Uygulama Planı seçilmesi
  • Müzakere ve tedarikçi Seçimi
  • Sözleşmenin Uygulanması
  • İyileştirme için devamlı gözlemleme
PROGRAM HEDEFİ

PROGRAM HEDEFİ

İşletmenin en önemli girdilerini oluşturan malzeme ve hizmetlerin uygun kalitede, uygun mâliyette, uygun miktarda ve uygun zamanda alınması ve bu performansın sürekli olarak gösterilmesi istenir. Bunun için satın almanın yapılacağı tedârikçiler ile olan ilişkilerin irdelenmesi, bunların seçilerek onaylı tedârikçi listesine katılması veya gerektiğinde bu listeden çıkarılması kararlarının verilmesi gerekmektedir. Bunun birlikte sözleşmeler, tedârik zinciri yapılarının etkin yönetimi için önemli araçlardır. İyi hazırlanmış sözleşmeler, yasal zorunlulukların yerine getirilmesi ile alıcı-satıcı sorumluluklarının ve haklarının tanımlanmasını sağlar. Verilmesi istenen bu eğitim programının amacı; günümüzün giderek artan rekabet koşullarında ve malzeme, ürün ve hizmet fiyatlarının arttığı bir ortamda, kalite ve rekabet üstünlüğünü yakalamak için satınalma işlemlerini yürüten yöneticilerin ve çalışanların neler yapabileceğini tartışmak, başarılı bir satınalma stratejisi için gerekli araçları kullanmada katılımcıları bilinçlendirmek, sözleşme yönetimi ile ilgili temel konuları ve başarılı sözleşmeler için gerekli ipuçlarını açıklamaktır.

KURUMSAL BAŞVURU
Bu eğitimi kurumsal olarak planla ve uygula Mindset Institute kalitesi ve denetimi altında takımın veya şirketin için eğitim planla. Yeni beceriler kazanmanıza, çalışanlarınızın gelişimini yönetmenize ve işgücünüzü eğitmenize nasıl yardımcı olabiliriz?