Eğitimler
Eğitim takvimi Hakkımızda
Adwords - Google Reklamcılığı Eğitimi (Uygulamalı)
Bu program süresince elde edeceğiniz alan bilgisiyle kariyeriniz ve çalıştığınız kurumda fark yaratacaksınız.
EĞİTİM DETAYLARI
Kalan Kontenjan 10 / 20
26 EKİM 2019
Cmt - Paz / 10:00 - 17:00
14 Saat ( 2 Gün )
Mindset Institute / Beşiktaş Yol tarifi için tıklayınız
KAYIT VE ÖDEME DETAYLARI
Kurs Kodu : GODS
Program Ücreti
800.00
GROWTH Üye Ücreti GROWTH Üye Ol
550.00
Program Ücreti
550.00
GROWTH Üye Ücreti GROWTH Üye Ol
350.00

Tüm sorularınız için : 444 1 476 veya info@mindset.com.tr

Adwords - Google Reklamcılığı Eğitimi (Uygulamalı)

444 1 476
EĞİTİM İÇERİĞİ

Genel Bilgi

Bu programda, dijital pazarlama uzmanı  ve sosyal medya uzmanı olmak için gerekli olan temel eğitim konularını öğreneceksiniz. Farklı eğitmenler tarafından bu konular hakkında en temel sektörel standartlar sizinle paylaşılacak. 

Genel Bilgi
Google Ads Hesabı Oluşturma

Website trafik kanalları ve bu kanallar içerisinde Google Ads'in önemi

Website trafik kalitesi kavramları ve önemli

Google Ads Hesabının kurulması

Faturalandırma, saat ayarları

Google Adwords Reklam ve Kampanya Oluşturma

Google Adwords Reklam Türleri ( Metin, Görsel, Video )

Kampanya > Reklam Grubu > Reklam > Anahtar kelime yapısı ve stratejinin bu yapıya göre şekillendirilmesi

Google ads arama ağı kampanyası açılması

Lokasyon, dil ve cihaz hedeflemeleri

Tarih ve saat ayarlamaları

Google ads reklam uzantıları ve kullanımı

Arama ağı anahtar kelime eşleme seçenekleri ve sektörlere göre eşleme seçeneklerinin örneklenmesi

Kalite puanı kavramı ve kalite puanı yükseltme teknikleri

Reklam metni yazarken dikkat edilmesi gerekenler

Google Ads Bütçeler ve Teklifler

Teklif stratejileri ve seçimi

Günlük bütçe belirlenmesi

Otomatik ve Manuel teklif stratejileri

Google Ads Metrikleri, Kullanılan Raporlar ve Araçlar

Google ads içerisinde en çok kullanılan metrikler ve anlamları

Arama terimi raporu kullanımı ve negatif anahtar kelime

Açık arttırma raporu kullanımı ve metrik anlamları

Anahtar kelime planlayıcı kullanımı

Reklam önizleme ve teşhis aracı kullanımı

Google Ads Dönüşüm

Google ads dönüşüm kavramı

Google ads dönüşüm kurulurken dikkat edilmesi gereken ayarlar

Google Ads Görüntülü Reklam Ağı

Görüntülü reklam ağı nedir?

Görüntülü reklam ağı kampanyasında hedefleme seçenekleri ve seçimi

Yerleşim, Anahtar kelime ve Konu hedefleme

Görüntülü reklam ağı hedefleme seçenekleri

Duyarlı görüntülü reklam oluşturma

Remarketing kurulması ve en çok kullanılan remarketing listeleri

Google Ads Hesap Stratejisi

Hesap stratejisi oluştururken dikkat edilmesi gerekenler

Örnek hesap stratejilerinin sıfırdan kurulması ve sektörel bazda örneklendirilmesi

MCC Hesap kurulumu faydaları

Google Ads Arama Ağı Optimizasyonu

Anahtar kelime optimizasyonu

Reklam metni optimizasyonları

Arama ağı kampanya reklam grubu yapısal optimizasyonlar

Kalite puanı optimizasyonlar

Mobile / Desktop stratejileri ile optimizasyon yöntemleri

RLSA kullanımı ve mantığı

RLSA teklif stratejileri

Google Ads Alışveriş Reklamları

Merchant center hesap kurulumu

Merchant center doğrulama ve ürün ekleme

Merchant center ürün ekleme adımları

Google Ads merchant center bağlantısı

Alışveriş kampanyası oluşturma

Alışveriş kampanyası stratejisi ve teklif

Görüntülü Reklam Ağı Optimizasyonu ve Dinamik Yeniden Pazarlama

Görüntülü reklam ağı ölçümleme

Yerleşim ve Remarketing kitlelerinde optimizasyon

Yerleşim hariç tutma

Dinamik yeniden pazarlama kampanyası kurulumu

Dinamik yeniden pazarlama şablonları

Google Ads Raporlama

Sütun yapısı ve özel sütun oluşturma

Özel raporların oluşturulması

Kural kullanımı ve faydaları

Otomatik gönderilen raporların kurgulanması

Google Analytics üzerinden

Google Ads raporlama

AVANTAJLAR

AVANTAJLAR

Etkileşime dayalı eğitim ortamı içinde tüm sorularınızı alanında uzman eğitmenlerle paylaşabilirsiniz. Uygulama gereken eğitim başlıkları laboratuvar ortamında yapılacaktır.

KİMLER KATILMALI

KİMLER KATILMALI

  • KOBİ (Küçük ve orta büyüklükteki işletmeler) 'in sahipleri ve yöneticileri
  • Şirketlerin pazarlama departmanı çalışanları ( marka uzmanları, pazarlama uzmanları, reklam uzmanları)
  • Google Adwords reklamlarıyla ilgili pozisyonlarda çalışmak isteyenler
  • Dijital pazarlama alanında kariyer hedefi olanlar
  • Çalıştığı alanın yanında farklı disiplinlerden de bilgi sahibi olmak isteyenler
  • Startuplar, büyümeyle ilgili küçük ekiplere sahip olan şirketler

Bu eğitim Google Adwords eğitimlerinin ilki olduğundan farklı alan ve disiplinlerden herkes için açık bir eğitimdir. Herhangi bir katılım ön koşulu bulunmamaktadır.

SERTİFİKA

SERTİFİKA

Katılımcılara eğitim günü sonrasında "Katılım Sertifikası" verilecektir. 

KAYIT ve ÖDEME

KAYIT ve ÖDEME

Bilgi ve Kayıt için lütfen form bilgilerini eksiksiz doldurun. En kısa zamanda size dönüş yapıp gerekli işlemlerle ilgili olarak bilgi verilecektir.

Ödeme Seçenekleri:

Kredi Kartıyla Peşin Ödeme

Kredi Kartına Taksitli Ödeme ( Online / Bonus – Maximum – Paraf – World )

EFT / Havale ile ödeme.

Kayıt ve Ödeme İçin Bilgi İste
*
*
*
SONRAKİ DÖNEMLER

SONRAKİ DÖNEMLER

Eğitim bütçenizi ve diğer detayları düzenlemek için diğer dönemlerin bilgisine ihtiyaç duyabileceğinizi düşündüğümüzden dolayı bu bilgileri sizinle paylaşıyoruz. Aşağıda sonraki dönemlerin başlangıç tarihlerini görebilirisiniz.
26 EKİM 2019
Adwords - Google Reklamcılığı Eğitimi (Uygulamalı)
Kontenjan : 20 / 10
23 KASIM 2019
Adwords - Google Reklamcılığı Eğitimi (Uygulamalı)
Kontenjan : 25 / 8