Eğitimler
Eğitim takvimi Hakkımızda

Balanced Scorecard Eğitimi

2 GünMindset Institute / Beşiktaş

Balanced Scorecard Eğitimi

Mindset Institute / Beşiktaş
TARİH
GÜNLER / SAATLER
SÜRE2 Gün
YERMindset Institute / BeşiktaşYol tarifi için tıklayınız
Kontenjan/
    Detaylı Bilgi İçin
    444 1 476
    Eğitim İçeriği
    Hedeflerle Yönetim Nedir
    Performans değerlendirme
    Stratejik Planlama

    Şirketlerin yaptığı büyük hatalar

    Vizyon Belirleme

    SWOT Analizi

    TOWS Analizi

    Strateji oluşturma

    Balanced Scorecard Nedir

    Niçin Balanced Scorecard

    Hedeflerle Yönetim Felsefesi

    Balanced Scorecard Metodolijisi

    Balanced Scorecard’ın Oluşturulması

    Balanced Scorecard’ın Kullanılması

    Balanced ScoreCard’ın Takibi

    Örnek Şirket Uygulamaları

    Öncül ve sonuç göstergeler
    Şirket Hedef kartı hazırlanması
    Departman Hedef kartı hazırlanması
    Yönetici Hedef kartı hazırlanması
    Çalışan Hedef kartı hazırlanması
    BSC ve performans yönetimi entegrasyonu
    Balanced Scorecardın Kullanılması
    Balanced ScoreCardın Takibi
    Strateji haritalarının hazırlanması
    ERP ile entegrasyonu ve veri alımı
    Konuyla ilgili yazılımlar
    Sertifika

    Sertifika

    Son 75 yılın en önemli yönetim araçlarından biri olarak nitelendirilen (Harvard Business Review) Balanced Scorecard yaklaşımı, 1993 yılından sonra en önemli yönetim araçlarından birisi haline gelmiş ve Fortune 500 şirketlerinin % 80’inde ve diğer pek çok kuruluşta uygulamaya alınmıştır. Bu eğitimin amacı, katılımcılara Balanced Scorecard (Kurumsal Karne) yaklaşımını tanıtmak ve örnek şirket uygulamalarını açıklamaktır.

    Kayıt ve Ödeme

    Kayıt ve Ödeme

    Bilgi ve Kayıt için lütfen form bilgilerini eksiksiz doldurun. En kısa zamanda size dönüş yapıp gerekli işlemlerle ilgili olarak bilgi verilecektir.

    Ödeme Seçenekleri:

    Kredi Kartıyla Peşin Ödeme

    Kredi Kartına Taksitli Ödeme ( Online / Bonus – Maximum – Paraf – World )

    EFT / Havale ile ödeme.

    Kayıt ve Ödeme İçin Bilgi İste
    *
    *
    *