Eğitimler
Eğitim takvimi
Dijital Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Eğitimi Workshop
EĞİTİM DETAYLARI
Kalan Kontenjan 14 / 25
18 HAZİRAN 2022
Cumartesi 10.00 / 16.00
1 Oturum
Online Eğitim

Uzaktan Eğitim

Canlı Sınıf

KAYIT VE ÖDEME DETAYLARI
Program Ücreti
650.00 + %8 KDV
GROWTH Üye Ücreti - GROWTH Üye Ol
520.00 + %8 KDV

Tüm sorularınız için : 444 1 476 veya info@mindset.com.tr

DÖNEM
TARİH
GÜNLER
SAAT
KONTENJAN
PROGRAM ÜCRETİ
GROWTH ÜYE ÜCRETİ
Workshop
18.06.2022
Cumartesi 10.00 / 16.00
6
25 / 14
650.00 TL + KDV 520.00 TL + KDV

Dijital Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Eğitimi Workshop

444 1 476
EĞİTİM İÇERİĞİ

Genel Bilgi

Bu programda, dijital pazarlamada müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) sürecinin nasıl işlediği ve sürecin dinamikleri hakkında gerekli eğitim içeriklerine sahip olacaksınız. Alanlarında uzman eğitmenler tarafından bu içerikler hakkında en temel sektörel standartlar sizinle paylaşılacak ve içerik enine boyuna aktarılacaktır. Etkileşime dayalı eğitim ortamı içinde tüm sorularınızı alanında uzman eğitmenlerle paylaşabilirsiniz. 

Genel Bilgi
Dijital Müşteri İlişkilerine Giriş (CRM)

Müşteri İlişkileri Kavramı

Müşteri İlişkilerinin Yönetilmesi

Dijital Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM)

CRM Neyi Amaçlamalıdır?

Sosyal CRM Kavramı

Sosyal CRM Önemi

İşletmelerde Dijital CRM'in Önemi

E-Posta Pazarlamasında E-CRM Stratejisi

Etkili E-CRM Stratejileri

E-CRM Stratejisinin Yararları

Müşteri Beklentilerini Karşılama

CRM Faaliyetlerinin Ölçülmesi

Uygun E-CRM Ajansları ve Tedarikçileri

Doğru Platform Seçimi

Etkileşim Tutarlılığı

E-CRM Ajansı Seçiminde Önemli Noktalar

Veri Yönetimi

Müşteri İlişkilerinde Veri Kullanımı

Veriye Dayalı Karar Verme Süreci

Müşteri Değer Yönetimi

Müşteri Yaşam Boyu Değeri

Müşterinin Tavsiye Değeri

Müşterinin Bilgi Değeri

Doğru Etkileşim Miktarı Kavramı

Doğru Etkileşim Miktarının Yönetimi

CRM İşletim Modeli

Müşteri Odaklı Süreçler

Ana Veri Yönetimi 

Teknolojinin Yönetimi

PROGRAM HEDEFİ

PROGRAM HEDEFİ

Bu program sonunda katılımcılar;

Dijital müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) kavramının ne ifade ettiği ve önemi,

CRM kullanımı ile neyin amaçlandığı,

Sosyal CRM kavramının ne ifade ettiği ve önemi,

E-Posta pazarlamasında CRM kullanımı ve sürecin özellikleri,

CRM’in müşteri beklentilerinin karşılamada nasıl etki gösterdiği, 

İşletmelerin kullanabileceği CRM tedarikçileri,

Müşteri değer yönetimi kavramı ve özellikleri,

CRM işletim modeli,

Sürecin veri yönetimi ile iyileştirilmesi konularında bilgi sahibi olacaklardır.

SIKÇA SORULAN SORULAR
SIKÇA SORULAN SORULAR
Program kimler için uygundur, katılım şartları nelerdir?

Bu programa, dijital pazarlamada müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) hakkında bilgi sahibi olmak isteyenler katılabilir.

Doküman paylaşımı yapılacak mı ?

Eğitiminizin ardından program koordinatörü tarafından materyal paylaşımı gerçekleştirilecektir.

Eğitim sonunda sertifika verilecek mi ?

Mindset Institute tarafından düzenlenen Dijital Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimini tamamlayan tüm katılımcılarımıza katılım sertifikası verilecektir.

 

Ödeme ve kayıt koşulları nelerdir?

Kayıt işlemlerinizi online sistem üzerinden tamamlayabilirsiniz. Online ödeme sistemi 7/24 hizmet vermektedir.

Üyelik oluşturarak giriş yaptıktan sonra farklı ödeme seçeneklerinden sizin için en uygun olanı seçebilir ve satınalma işleminizi tamamlayabilirsiniz.

Satınalma işlemini tamamladığınızda kaydınız gerçekleşir ve tarafınıza gerekli evraklarla ilgili bilgilendirme maili gönderilir.

Eğitim kurumumuza özel olarak planlanabilir mi ?

Eğitim programı, kurumların farklı ihtiyaçları ve gelişim hedefleri doğrultusunda yeniden tasarlanarak uygulanabilmektedir.

Kurumunuza yönelik talebi iletmek için aşağıda yer alan kurumsal eğitim başvurusu formunu doldurabilir, sizin için en uygun teklifi alabilirsiniz.

KURUMSAL BAŞVURU
Bu eğitimi kurumsal olarak planla ve uygula Mindset Institute kalitesi ve denetimi altında takımın veya şirketin için eğitim planla. Yeni beceriler kazanmanıza, çalışanlarınızın gelişimini yönetmenize ve işgücünüzü eğitmenize nasıl yardımcı olabiliriz?