Eğitimler
Eğitim takvimi Dijital Akademi
Dijital Pazarlamada Hikaye Anlatıcılığı Eğitimi Workshop
Bu program süresince elde edeceğiniz alan bilgisiyle kariyeriniz ve çalıştığınız kurumda fark yaratacaksınız.
EĞİTİM DETAYLARI
Kalan Kontenjan 14 / 25
06 KASIM 2021
Cmt 10.00 / 17.00
1 Oturum
Online Eğitim

Uzaktan Eğitim

Canlı Sınıf

KAYIT VE ÖDEME DETAYLARI
Fiyat, ödeme koşulları, eğitim konularının detaylı bilgisi için üye girişi yapın
Mindset hesabınız yokmu? Yeni hesap oluştur.

Tüm sorularınız için : 444 1 476 veya info@mindset.com.tr

DÖNEM
TARİH
GÜNLER
SAAT
KONTENJAN
NAKİT FİYATI / KREDİ KARTI
Workshop
06.11.2021
Cmt 10.00 / 17.00
8
25 / 14

Fiyatı görmek için giriş yapınız

Dijital Pazarlamada Hikaye Anlatıcılığı Eğitimi Workshop

444 1 476
EĞİTİM İÇERİĞİ

Genel Bilgi

Bu programda, dijital pazarlamada hikaye anlatıcılığının ne olduğu ve hikaye anlatıcılığı sürecinin nasıl işlediği, sektöre etkileri hakkında gerekli eğitim içeriklerine sahip olacaksınız. Alanlarında uzman eğitmenler tarafından bu içerikler hakkında en temel sektörel standartlar sizinle paylaşılacak ve içerik enine boyuna aktarılacaktır. Etkileşime dayalı eğitim ortamı içinde tüm sorularınızı alanında uzman eğitmenlerle paylaşabilirsiniz. 

Genel Bilgi
Hikaye Anlatma Kavramına Giriş

Pazarlamada Hikaye Anlatıcılığı Kavramı

Güçlü ve İkna Edici İletişim Yöntemi

Satış Hikayesi ile Satış Konuşması Arasındaki Fark?

Hikaye Anlatmanın Pazarlamaya Katkıları

Hikaye Anlatmanın Özellikleri 

Modern Pazarlamada Hikaye Anlatımının Rolü

Marka, Ürün, Çözüm ve Hizmeti Tanıtmanın En İyi Yolu: Hikaye Anlatma

Marka, Pazarlama ve Satış Hikayeleri Arasındaki Fark

“Marka Hikayesi” Kavramı

Gerçek Marka Hikayesi Oluşturulma Süreci

Büyük ve Küçük Markaların Hikaye Anlatımı Kullanımları

Marka Bilinci ve Bağlılığı Oluşturma

Müşterilerin Duymak İstedikleri Hikayelerin Oluşturulması

Hikaye Planlama

Anlatı Aşamaları

İyi Yapı Kurma

Bir Hikayenin Başarı İlkeleri

Uygun Hikayenin Seçimi

Hikaye Anlatma İpuçları ve Stratejileri

Müşterileri Hikayeye Dahil Etmek

Pazarlama ve Hikaye Anlatmada Duygusal Dürtülerin Kullanımı ve Önemi

Kendini İfade Etme Gücünün Hikaye Anlatma Aracı Olarak Kullanımı

Resimlerle Konuşmayı Öğrenmek

PROGRAM HEDEFİ

PROGRAM HEDEFİ

Bu program sonunda katılımcılar;

Hikaye anlatma kavramının ne ifade ettiği,

Hikaye anlatmanın pazarlamadaki etkileri,

Satış hikayesi ile satış konuşması arasındaki fark,

Hikaye anlatmanın özellikleri,

Modern pazarlamada hikaye anlatmanın rolü,

Marka hikayesi kavramının ne ifade ettiği,

Etkileyici hikayeler oluşturma süreci,

Hikaye anlatma stratejileri konularında bilgi sahibi olacaklardır.

KİMLER KATILMALI

KİMLER KATILMALI

Bu programa, dijital pazarlamada hikaye anlatıcılığı hakkında bilgi sahibi olmak isteyenler katılabilir.

KURUMSAL BAŞVURU
Kurumsal Eğitim Talebi
Bu eğitimi kurumsal olarak planla ve uygula Mindset Institute kalitesi ve denetimi altında takımın veya şirketin için eğitim planla. Yeni beceriler kazanmanıza, çalışanlarınızın gelişimini yönetmenize ve işgücünüzü eğitmenize nasıl yardımcı olabiliriz?