Eğitimler
Eğitim takvimi Workshop Takvimi
İşbirliğiyle

işbirliğiyle

E-Ticaret Sitelerinin Planlanması ve Yönetimi Sertifika Programı 48.Dönem Uzaktan Eğitim
İTÜ (İstanbul Teknik Üniversitesi) tarafından onaylı sertifika. Bu program süresince elde edeceğiniz alan bilgisiyle kariyeriniz ve çalıştığınız kurumda fark yaratacaksınız.
EĞİTİM DETAYLARI
Kalan Kontenjan 7 / 25
14 EKİM 2024
Pzt - Çar - Per 19:00 - 22:00
84 Saat (6 Hafta)
Online Eğitim

Uzaktan Eğitim

Canlı Sınıf

KAYIT VE ÖDEME DETAYLARI
Peşin Ücreti Havale / EFT
23500.00 + %20 KDV
Kredi Kartı ve Vadeli Ücreti Kredi Kartı
25000.00 + %20 KDV
Peşin Ücreti Havale / EFT
23500.00 + %20 KDV
Kredi Kartı ve Vadeli Ücreti Kredi Kartı
25000.00 + %20 KDV

Tüm sorularınız için : 444 1 476 veya info@mindset.com.tr

DÖNEM
TARİH
GÜNLER
SÜRE
KONTENJAN
NAKİT FİYATI
KREDİ KARTI
48.Dönem Uzaktan Eğitim
14.10.2024
Pzt - Çar - Per 19:00 - 22:00
84
25 / 7
23500.00 TL + KDV 25000.00 TL + KDV
49.Dönem Uzaktan Eğitim
26.10.2024
C.tesi - Paz 10:00 - 17:00
84
25 / 10
23500.00 TL + KDV 25000.00 TL + KDV
Eğitim programı, uygulamalı uzaktan eğitim (canlı sınıf) olarak gerçekleştirilecektir.

E-Ticaret Sitelerinin Planlanması ve Yönetimi Sertifika Programı 48.Dönem Uzaktan Eğitim

444 1 476
EĞİTİM İÇERİĞİ

Genel Bilgi

Dijital çağın hızla gelişmesiyle birlikte e-ticaret, perakende sektöründe büyük bir dönüşüm yaşamaktadır. İşletmelerin online platformlarda varlık göstermesi ve satışlarını artırması, e-ticaret uzmanlarının önemini giderek artırmaktadır. Eğer siz de e-ticaretin heyecan verici dünyasında uzmanlaşmak, işletmelere stratejik danışmanlık sağlamak ve büyümelerine katkıda bulunmak istiyorsanız, bu program tam size göre!

Genel Bilgi
E-Ticaret 101

E-Ticaretin gelişimi
E-Ticaret ekosistemi
Dünyada ve Türkiye'de e-ticaret hacmi ve büyüme verileri
Gelecekte E-Ticaret
Müşteri davranışları ile ilgili en güncel trendler

E-Ticaret'te İş Modelleme

İş modeil kanvasının bileşenleri
MVP (Minimum Viable Product - En Yalın Ürün) Yaklaşımı
Eticaret müşterisini anlamak
Müşteri işgörüsü modelleri
Deneyim haritası oluşturmanın önemi
Satış kanalları (Kanal Ekonomisi) ve tüketici tercihlerini belirleyen değerler
Pazarlama (Satış Hunisi) Nedir? Tüketicilerin karar verme aşamaları
Eticarette gelir formülü ve parametreleri
Startup'lar için değerleme (Valuation) yöntemleri
Ortaklıklar, kaynaklar ve yönetim metodları

E-Ticarette Kullanıcı Deneyimi ve Müşterileri Anlamak

Gelenekselden dijitale pazarlamanın evrimi
Girişimcilikte Silikon Vadisi yaklaşımı
Startup'lar için Yalın Girişim (Lean Startup)
Müşteri geliştirme nasıl yapılır?
Analitik yaklaşımlar ile müşteriyi anlamak
Pazarlama Otomasyonu ve popüler araçlar
Mükemmel müşteri deneyimi için öneriler
Kullanılabilirllik ölçüm metodları

E-Ticaret'te Kategori ve Ürün Yönetimi

Kategori Yönetimi nedir? Sorumluluk alanları nelerdir?
Müşteri beklentilerine uygun kategorizasyon nasıl olmalı?
Ürün çeşitliliğini belirleyen dinamikler
Ürün performans analizi
Talep planlama
Stok bulunurluğu takibi
Stok dönüş hızı hesaplama ve stok yaşlandırma
Stok ve Satış hızı dengesinin sağlanması
Tedarik süreçleri
Satın alma yöntemleri
Tedarikçi seçimi ve tedarikçi ilişki yönetimi
Fiyat ve Karlılık yönetimi
Maliyet ve karlılık hesaplama yöntemleri
Kampanya yönetimi

E-Ticaret'te Tedarik Zinciri Yönetimi

Sipariş yönetimi süreçleri
Satın almadan mal kabule tedarikçi aşamasının yönetimi
Depolama opsiyonları
Depodan mal toplama süreci
Kargolama ve dağıtım
Müşteriye teslimat sürecinin takibi
İade ve değişim süreçlerinin tasarlanması
Müşteri deneyimi açısından teslimat süreçleri ve memnuniyet ölçümü
Sipariş yönetiminde Müşteri Hizmetlerinin konumlandırlması

E-Ticaret Siteleri için Teknolojik Altyapı Kurulması

Donanım gereksinimleri nelerdir?
Hosting nedir? Hosting modelleri nelerdir? Hangisini tercih etmeliyim?
Eticaret sitesinin yazılım ihtiyaçları nelerdir?
Eticaret sitelerinin ana bileşenleri ve tasarım dinamikleri
Yazılım geliştirmede sirket içi (inhouse) vs dış kaynak (outsource) kullanımı
Hazır sistem yazılım seçenekleri ve tercih kriterleri
3. Parti hazır sistemlerin karşılaştırması
Websitemin güvenliğini nasıl sağlarım?
Hukusal konulara uyumluluk sürecinde teknoloji

E-Ticaret Sitesinin Operasyonel Sistemlerle Entagrasyonu

Uçtan uca sipariş yönetimi süreçleri
Tedarik Zinciri Yönetimi bileşenleri
Depo sistemlerinin temel unsurları
Kargo firması seçim süreçleri
ERP (Kurumsal Kaynak Planlama) sistemleri ile entagrasyon
İade/Değişim süreçlerinin tasarlanması
Müşteri Hizmetleri için yapılması gereken teknolojik yatırımlar
Müşteri verilerinin tutulması ve işlenmesi, CRM sistemlerine veri akışı sağlanması
İleti Yönetim Sistemi (İYS) entegrasyonu
Monitoring ve raporlama altyapısı için yapılması gerekenler

E-Ticarette Ödeme Sistemleri

E-Ticarette ödeme yöntemleri
Kartlı ödeme sistemleri ve kartların özellikleri
Ödeme yaşam döngüsü
Ödeme kuruluşları ve kullanım koşullarına genel bakış
Fintech (Ödeme teknolojilerinde) güncel trendler
E-Ticaret'te ödeme güvenlik sistemleri (SSL, 3D Secure)
Fraud sistemleri ve sahtekarlığı önleme için yapılması gerekenler

E-Ticaret'te Pazarlama

Dijital Pazarlama Planı Nedir?
Dijital Pazarlama Kanalları nelerdir?
Pazarlama amaçları (Marketing Objective) nelerdir?
Case: "SMART" yönetimi ile hedef belirleme
Amaç odaklı medya karması (Media Mix) nasıl oluşturulur?
Kampanya Bileşenleri Nelerdir?
Kitle Hedefleme
Satın Alma (Teklif) Stratejileri
PPC, PPM, PPA ve PPL.
Reklam Optimizasyonu
ROI Nedir? Nasıl Hesaplanır?

Google Ads ile Dijital Pazarlama

Google reklam platformaları
Google Ads Hesap Kurulumu
Google reklam modelleri nelerdir?
Açık arttırma (Auction), teklif verme (Bidding) nasıl çalışır?
Kalite skoru (Quality Score) nedir, neden önemli, nasıl arttırılır?
Teklif Stratejileri
Google Search Ads - Arama Motoru Reklamları
Google Display Ads ile banner reklamları
Youtube ve video reklamcılık
Google reklam platformalarında remarketing
Google Ads'te kişiselleştirilmiş raporlar oluşturma

SEO

SEO nedir? Arama motorları nasıl çalışır?
Neden SEO hakkında bilgi sahibi olmalıyım?
SEO'nun e-ticaret sitesinin pazarlama stratejisindeki yeri
Google'ın gözünden SEO, Ranking algoritması hakkında bilinenler
Anahtar kelime seçimi nasıl yapılır? Önceliklendirme ve analiz için araç tavsiyeleri
Arama sonuç sayfasının (SERP) anatomisi
SEO'da Kullanıcı Deneyimi (UX)'in önemi
İçerik tipleri ve içerik startejisi geliştirme
Teknik SEO - Websitenizin teknik altyapısında dikkat etmeniz gereken konular
On-Page SEO - Websitesi içerik yönetiminde yapmanız gerekenler
Off-Page SEO - Kaliteli Backlink nasıl alınır?
Yaygın kullanılan SEO araçları, hangisini tercih etmeliyim?

CRM ve Veritabanı Pazarlama
CRM Nedir? Dijital dünyada veri nasıl toplanır, nasıl yorumlanır ve analiz edilir? Email Marketing süreci nasıl tasarlanır? Email pazarlama için kitle seçimi nasıl yapılır? Pazarlama otomasyonu ile email pazarlama Email pazarlama KPI'ları nelerdir, nasıl takip edilir, nasıl optimize edilir? Performans arttırıcı ipuçları Emain pazarlamada A/B Test (Kitle, subject, tasarım) Web/App Push kampanyaları nasıl düzenlenir?
Google Analytics

Web analytics nedir? Nasıl çalışır?
Google Analytics kurulumu ve dijital pazarlama platformları ile entegrasyonu
GA4 ile hayatımızda neler değişecek?
Google Analytics arayüzüne genel bakış
Boyutlar (Dimension), Metrikler ve Filtreler
Trafik kaynakları nelerdir, hangi boyutlarda takip edilebilir.
Ziyaretçilerin websitenizdeki davranışlarını takip etmek
Pazarlama hedefinize uygun bir dönüşümü nasıl tanımlarsınız?
Conversion vs Goal vs Event, hangisini ne zaman kullanmalı?
Eticaret sitelerinin satış performansı (Genel/Kategorik/Ürün bazlı) nasıl takip edilir?
Google Analytics'te esnek raporlar ve dashboard tasarlama

Pazaryeri Aracılığı Satış Yapmak
Dünya'da ve Türkiye'de pazaryerleri Pazaryerleri ile entegrasyon Ürün seçimi, stok ve bulunurluk takibi Ürün sergilemesinde dikkat edilecekler Komisyon hesaplama ve karlılık analizleri Sipariş hazırlama ve kargo süreçleri Pazaryeri ile iletişim, ortak kampanya kurgulamak Mağaza memnuniyet skoru nedir? Nasıl geliştirilir? Rakip analizi İade sürecinin yönetimi
E-Ticaret'in Hukuksal Boyutu

E-ticaret ile ilgili yürürlükteki mevzuatlar
Tüketici hukuku hakkında bilinmesi gerekenler
Tüketici hukukunda tüketici ve satıcı tanımları ve ilişkileri
Garanti nedir, yükümlükleri nelerdir?
Mesafeli Sözleşmeler
Satış sonrası hizmetlerle ilgili hususlar
E-Ticaret'te rekabet hukuku ve yaptırımlar
Tüm boyutları ile Kişisel Verilerin Korunması (KVKK)
Avrupa Birliği düzenlemeleri ve GDPR
Ticari İleti ve İleti Yönetim Sistemi (İYS) ile ilgili hukuki yükümlükler
Reklam Yönetmeliği ve güncel değişiklikler

Genel Bilgi

Dijital çağın hızla gelişmesiyle birlikte e-ticaret, perakende sektöründe büyük bir dönüşüm yaşamaktadır. İşletmelerin online platformlarda varlık göstermesi ve satışlarını artırması, e-ticaret uzmanlarının önemini giderek artırmaktadır. Eğer siz de e-ticaretin heyecan verici dünyasında uzmanlaşmak, işletmelere stratejik danışmanlık sağlamak ve büyümelerine katkıda bulunmak istiyorsanız, bu program tam size göre!

E-Ticaret 101

E-Ticaretin gelişimi
E-Ticaret ekosistemi
Dünyada ve Türkiye'de e-ticaret hacmi ve büyüme verileri
Gelecekte E-Ticaret
Müşteri davranışları ile ilgili en güncel trendler

E-Ticaret'te İş Modelleme

İş modeil kanvasının bileşenleri
MVP (Minimum Viable Product - En Yalın Ürün) Yaklaşımı
Eticaret müşterisini anlamak
Müşteri işgörüsü modelleri
Deneyim haritası oluşturmanın önemi
Satış kanalları (Kanal Ekonomisi) ve tüketici tercihlerini belirleyen değerler
Pazarlama (Satış Hunisi) Nedir? Tüketicilerin karar verme aşamaları
Eticarette gelir formülü ve parametreleri
Startup'lar için değerleme (Valuation) yöntemleri
Ortaklıklar, kaynaklar ve yönetim metodları

E-Ticarette Kullanıcı Deneyimi ve Müşterileri Anlamak

Gelenekselden dijitale pazarlamanın evrimi
Girişimcilikte Silikon Vadisi yaklaşımı
Startup'lar için Yalın Girişim (Lean Startup)
Müşteri geliştirme nasıl yapılır?
Analitik yaklaşımlar ile müşteriyi anlamak
Pazarlama Otomasyonu ve popüler araçlar
Mükemmel müşteri deneyimi için öneriler
Kullanılabilirllik ölçüm metodları

E-Ticaret'te Kategori ve Ürün Yönetimi

Kategori Yönetimi nedir? Sorumluluk alanları nelerdir?
Müşteri beklentilerine uygun kategorizasyon nasıl olmalı?
Ürün çeşitliliğini belirleyen dinamikler
Ürün performans analizi
Talep planlama
Stok bulunurluğu takibi
Stok dönüş hızı hesaplama ve stok yaşlandırma
Stok ve Satış hızı dengesinin sağlanması
Tedarik süreçleri
Satın alma yöntemleri
Tedarikçi seçimi ve tedarikçi ilişki yönetimi
Fiyat ve Karlılık yönetimi
Maliyet ve karlılık hesaplama yöntemleri
Kampanya yönetimi

E-Ticaret'te Tedarik Zinciri Yönetimi

Sipariş yönetimi süreçleri
Satın almadan mal kabule tedarikçi aşamasının yönetimi
Depolama opsiyonları
Depodan mal toplama süreci
Kargolama ve dağıtım
Müşteriye teslimat sürecinin takibi
İade ve değişim süreçlerinin tasarlanması
Müşteri deneyimi açısından teslimat süreçleri ve memnuniyet ölçümü
Sipariş yönetiminde Müşteri Hizmetlerinin konumlandırlması

E-Ticaret Siteleri için Teknolojik Altyapı Kurulması

Donanım gereksinimleri nelerdir?
Hosting nedir? Hosting modelleri nelerdir? Hangisini tercih etmeliyim?
Eticaret sitesinin yazılım ihtiyaçları nelerdir?
Eticaret sitelerinin ana bileşenleri ve tasarım dinamikleri
Yazılım geliştirmede sirket içi (inhouse) vs dış kaynak (outsource) kullanımı
Hazır sistem yazılım seçenekleri ve tercih kriterleri
3. Parti hazır sistemlerin karşılaştırması
Websitemin güvenliğini nasıl sağlarım?
Hukusal konulara uyumluluk sürecinde teknoloji

E-Ticaret Sitesinin Operasyonel Sistemlerle Entagrasyonu

Uçtan uca sipariş yönetimi süreçleri
Tedarik Zinciri Yönetimi bileşenleri
Depo sistemlerinin temel unsurları
Kargo firması seçim süreçleri
ERP (Kurumsal Kaynak Planlama) sistemleri ile entagrasyon
İade/Değişim süreçlerinin tasarlanması
Müşteri Hizmetleri için yapılması gereken teknolojik yatırımlar
Müşteri verilerinin tutulması ve işlenmesi, CRM sistemlerine veri akışı sağlanması
İleti Yönetim Sistemi (İYS) entegrasyonu
Monitoring ve raporlama altyapısı için yapılması gerekenler

E-Ticarette Ödeme Sistemleri

E-Ticarette ödeme yöntemleri
Kartlı ödeme sistemleri ve kartların özellikleri
Ödeme yaşam döngüsü
Ödeme kuruluşları ve kullanım koşullarına genel bakış
Fintech (Ödeme teknolojilerinde) güncel trendler
E-Ticaret'te ödeme güvenlik sistemleri (SSL, 3D Secure)
Fraud sistemleri ve sahtekarlığı önleme için yapılması gerekenler

E-Ticaret'te Pazarlama

Dijital Pazarlama Planı Nedir?
Dijital Pazarlama Kanalları nelerdir?
Pazarlama amaçları (Marketing Objective) nelerdir?
Case: "SMART" yönetimi ile hedef belirleme
Amaç odaklı medya karması (Media Mix) nasıl oluşturulur?
Kampanya Bileşenleri Nelerdir?
Kitle Hedefleme
Satın Alma (Teklif) Stratejileri
PPC, PPM, PPA ve PPL.
Reklam Optimizasyonu
ROI Nedir? Nasıl Hesaplanır?

Google Ads ile Dijital Pazarlama

Google reklam platformaları
Google Ads Hesap Kurulumu
Google reklam modelleri nelerdir?
Açık arttırma (Auction), teklif verme (Bidding) nasıl çalışır?
Kalite skoru (Quality Score) nedir, neden önemli, nasıl arttırılır?
Teklif Stratejileri
Google Search Ads - Arama Motoru Reklamları
Google Display Ads ile banner reklamları
Youtube ve video reklamcılık
Google reklam platformalarında remarketing
Google Ads'te kişiselleştirilmiş raporlar oluşturma

SEO

SEO nedir? Arama motorları nasıl çalışır?
Neden SEO hakkında bilgi sahibi olmalıyım?
SEO'nun e-ticaret sitesinin pazarlama stratejisindeki yeri
Google'ın gözünden SEO, Ranking algoritması hakkında bilinenler
Anahtar kelime seçimi nasıl yapılır? Önceliklendirme ve analiz için araç tavsiyeleri
Arama sonuç sayfasının (SERP) anatomisi
SEO'da Kullanıcı Deneyimi (UX)'in önemi
İçerik tipleri ve içerik startejisi geliştirme
Teknik SEO - Websitenizin teknik altyapısında dikkat etmeniz gereken konular
On-Page SEO - Websitesi içerik yönetiminde yapmanız gerekenler
Off-Page SEO - Kaliteli Backlink nasıl alınır?
Yaygın kullanılan SEO araçları, hangisini tercih etmeliyim?

CRM ve Veritabanı Pazarlama
CRM Nedir? Dijital dünyada veri nasıl toplanır, nasıl yorumlanır ve analiz edilir? Email Marketing süreci nasıl tasarlanır? Email pazarlama için kitle seçimi nasıl yapılır? Pazarlama otomasyonu ile email pazarlama Email pazarlama KPI'ları nelerdir, nasıl takip edilir, nasıl optimize edilir? Performans arttırıcı ipuçları Emain pazarlamada A/B Test (Kitle, subject, tasarım) Web/App Push kampanyaları nasıl düzenlenir?
Google Analytics

Web analytics nedir? Nasıl çalışır?
Google Analytics kurulumu ve dijital pazarlama platformları ile entegrasyonu
GA4 ile hayatımızda neler değişecek?
Google Analytics arayüzüne genel bakış
Boyutlar (Dimension), Metrikler ve Filtreler
Trafik kaynakları nelerdir, hangi boyutlarda takip edilebilir.
Ziyaretçilerin websitenizdeki davranışlarını takip etmek
Pazarlama hedefinize uygun bir dönüşümü nasıl tanımlarsınız?
Conversion vs Goal vs Event, hangisini ne zaman kullanmalı?
Eticaret sitelerinin satış performansı (Genel/Kategorik/Ürün bazlı) nasıl takip edilir?
Google Analytics'te esnek raporlar ve dashboard tasarlama

Pazaryeri Aracılığı Satış Yapmak
Dünya'da ve Türkiye'de pazaryerleri Pazaryerleri ile entegrasyon Ürün seçimi, stok ve bulunurluk takibi Ürün sergilemesinde dikkat edilecekler Komisyon hesaplama ve karlılık analizleri Sipariş hazırlama ve kargo süreçleri Pazaryeri ile iletişim, ortak kampanya kurgulamak Mağaza memnuniyet skoru nedir? Nasıl geliştirilir? Rakip analizi İade sürecinin yönetimi
E-Ticaret'in Hukuksal Boyutu

E-ticaret ile ilgili yürürlükteki mevzuatlar
Tüketici hukuku hakkında bilinmesi gerekenler
Tüketici hukukunda tüketici ve satıcı tanımları ve ilişkileri
Garanti nedir, yükümlükleri nelerdir?
Mesafeli Sözleşmeler
Satış sonrası hizmetlerle ilgili hususlar
E-Ticaret'te rekabet hukuku ve yaptırımlar
Tüm boyutları ile Kişisel Verilerin Korunması (KVKK)
Avrupa Birliği düzenlemeleri ve GDPR
Ticari İleti ve İleti Yönetim Sistemi (İYS) ile ilgili hukuki yükümlükler
Reklam Yönetmeliği ve güncel değişiklikler

KURUMSAL BAŞVURU
Bu eğitimi kurumsal olarak planla ve uygula Mindset Institute kalitesi ve denetimi altında takımın veya şirketin için eğitim planla. Yeni beceriler kazanmanıza, çalışanlarınızın gelişimini yönetmenize ve işgücünüzü eğitmenize nasıl yardımcı olabiliriz?
SIKÇA SORULAN SORULAR
SIKÇA SORULAN SORULAR
Bu eğitimi neden İTÜ'den almalıyım ?

E-Ticaret Sitelerinin Planlanması ve Yönetimi Sertifika Programı iyi bir başlangıç için sizi kendinize yatırım yapmaya çağırıyor. Program bu süreçte sizi kendi alanında deneyimli, uzman ve bildiklerini karşısındakine aktarmakta başarılı profesyonellerle buluşturuyor.

Markaların tüketiciyle iletişiminin ilk adımından başlayıp son adımına dek nasıl bir yol izlediklerini öğreneceğiniz bu program yardımıyla hayalinizdeki işe girecek, girişiminize yeni bir bakış açısı kazandıracak veya daha iyi bir pozisyon için harekete geçeceksiniz.

Program kimler için uygundur ?

Lisans mezunu,

Pazarlama alanına yönelmek isteyen profesyoneller,

Ajans çalışanları,

Pazarlama ekip yöneticileri,

Firma sahipleri,

E-Ticaret alanında çalışan veya bu alana yönelmek isteyen profesyoneller,

Şirketlerin ajans ilişkileri ve sosyal medya süreçlerini yöneten yetkililer

Eğitim sonunda hangi seviyede uzmanlık kazanacağım ?

Programda edineceğiz güncel ve kritik bilgileri eğitim içerisindeki örnek çalışmalarla pekiştireceksiniz. 

E-Ticaret Sitelerinin Planlanması ve Yönetimi alanında stratejik yöntemlerin paylaşılacağı program sonunda alandaki kurumlarda çalışabilecek veya kendi E-Ticaret sitenizin hedeflerine ulaşması için gerekli geliştirmeleri yapabiliryor olacaksınız. 

Programda uygulama yapılıyor mu ?

E-Ticaret Sitelerinin Planlanması ve Yönetimi Sertifika Programı, etkileşime dayalı soru cevap şeklinde işlenen dersleriyle, örnek marka incelemelerine dayalı yapısıyla bu alandaki en iyi eğitim programıdır.

Döküman paylaşımı yapılacak mı ?

Eğitiminizin başladığı hafta itibariyle ilgili materyal paylaşımları gerçekleştirilecektir.

Eğitim sonunda sertifika alacak mıyım ?

Eğitim sonunda gerçekleştirilen proje çalışmasında ve yazılı sınavda başarı sağlayan katılımcılar İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü onaylı uzmanlık sertifikası almaya hak kazanacaktır.Proje ve sınav çalışmasına katılmayan veya başarı sağlayamayan katılımcılar İstanbul Teknik Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi onaylı katılım sertifikası almaya hak kazanacaktır.

Programda %70 devam koşulu bulunmaktadır.

Mindset Institute eğitimlerinin avantajı nedir ?

İstanbul Teknik Üniversitesi iş birliği ile gerçekleştirdiğimiz E-Ticaret Sitelerinin Planlanması ve Yönetimi Sertifika Programında Mindset Institute olarak,

Katılımcılarımızın program süresince verimli bir eğitim dönemi geçirmelerini sağlamaya özen gösteriyoruz,

Eğitimde bütünleşik bir yaklaşım ortaya koyuyoruz,

Eğitim içerikleri sürekli güncelliyor, sektördeki gereksinimlere karşılık gelecek içeriklerle eğitim planlaması yapıyoruz,

Mikro öğrenme modeli ile ideal sürede efektif öğrenmenin gerçekleşmesini hedefliyoruz,

Eğitimlerde yaptığımız atölye çalışmaları ve projelerle eğitim deneyiminizi daha güçlü bir hale getiriyoruz. 

Ödeme ve Kayıt koşulları nelerdir ?

Kayıt işlemlerinizi online sistem üzerinden tamamlayabilirsiniz. Üyelik oluşturarak giriş yaptıktan sonra farklı ödeme seçeneklerinden sizin için en uygun olanı seçebilir ve satınalma işleminizi tamamlayabilirsiniz. Satınalma işlemini tamamladığınızda kaydınız gerçekleşir ve tarafınıza gerekli evraklarla ilgili bilgilendirme maili gönderilir.Online ödeme sistemi 7/24 hizmet vermektedir.

Eğitim kurumsal olarak bize özel planlanabilir mi ?

Eğitim programı, alanı itibariyle kurumların farklı ihtiyaçlarına göre yeniden tasarlanarak uygulanmaktadır.Ekibinizin mevcut çalışmaları belirlediğiniz gelişim hedefine yönelik revizeler yapılarak uygulanmaktadır. Kurumunuza yönelik talebi iletmek için aşağıda yer alan kurumsal eğitim başvurusu formunu doldurabilir, sizin için en uygun teklifi alabilirsiniz.

SONRAKİ DÖNEMLER

SONRAKİ DÖNEMLER

Eğitim bütçenizi ve diğer detayları düzenlemek için diğer dönemlerin bilgisine ihtiyaç duyabileceğinizi düşündüğümüzden dolayı bu bilgileri sizinle paylaşıyoruz. Aşağıda sonraki dönemlerin başlangıç tarihlerini görebilirisiniz.
48.Dönem Uzaktan Eğitim
14 EKİM 2024
E-Ticaret Sitelerinin Planlanması ve Yönetimi Sertifika Programı
Kontenjan : 25 / 7
49.Dönem Uzaktan Eğitim
26 EKİM 2024
E-Ticaret Sitelerinin Planlanması ve Yönetimi Sertifika Programı
Kontenjan : 25 / 10