Turizm ve Otel İşletmeciliği eğitimini tamamlarken dijital dünyanın değerini fark eden ve bu alanda freelance işler yapmaya başlayan Ezgi Göç, mezuniyetinin ardından Dijital Pazarlama alanında uzmanlaşmak için Google Partners Kampüs Yaz Okulu’na katıldı. Sonrasında 1,5 sene boyunca dijital pazarlama ajanslarında Google Ads, Facebook / Instagram Ads ve LinkedIn Ads platformlarında hesap uzmanlığı yaptı. Ardından Demsa Group bünyesinde lüks perakende sektöründe yer alan Brandroom ile çocuk perakende sektöründe yer alan Mothercare e-ticaret markalarının dijital pazarlama uzmanlığını 2019 Ocak ayına kadar sürdürdü.
2019 Ocak – 2024 Mart döneminde Vavien Digital bünyesinde Dijital Pazarlama Danışmanı olarak çalışarak, farklı ölçeklerde birçok marka ile çalışma fırsatı buldu. Bu süreçte performans odaklı kampanya kurguları, arama motoru ve sosyal medya reklamcılığı, yeniden pazarlama stratejileri, bütçe planlama, raporlama ve optimizasyon gibi alanlarda uçtan uca sorumluluk aldı; hem ajans tarafı hem marka tarafı dinamiklerini yakından deneyimledi.
2024 yılından itibaren kendi kurduğu dijital pazarlama danışmanlık şirketi ile çalışmalarına devam eden Ezgi; B2C, B2B, D2C iş modellerinde, birçok farklı sektörde faaliyet gösteren markalar için büyüme ve gelir odaklı 360° pazarlama stratejileri geliştirmektedir. Medya planlama, kampanya stratejisi, funnel tasarımı, ölçümleme altyapısının kurgulanması, veri analizi ve raporlama süreçlerini bütüncül bir bakış açısıyla ele alarak markaların dijital yatırımlarını somut iş sonuçlarına dönüştürmeyi hedeflemektedir. Bunun yanında, bilgi ve deneyimini eğitimler vererek ve mentorluk yaparak paylaşmaya devam etmektedir.
