Eğitimler
Eğitim takvimi Hakkımızda
Gamification (Oyunlaştırma) Sertifika Programı
KONTENJAN8 / 15

EĞİTİM BAŞLANGIÇ TARİHİ07 EYLÜL 2019
GÜNLER / SAATLERCumartesi / 10:00 - 17:00
SÜRE7 Saat ( 1 Gün )
Program ile ilgili daha fazla ayrıntı için
Fiyat, ödeme koşulları, eğitim konularının detaylı bilgisi...

Gamification (Oyunlaştırma) Sertifika Programı

444 1 476
EĞİTİM İÇERİĞİ

Genel Bilgi

Oyunlaştırma eğitimi ilk olarak oyunu genel hatlarıyla anlatan, tartışan ve ilgili kavramlar ve teoriler hakkında düşündüren bir eğitim olarak başlar. Ardından oyun elementleri, mekanikleri, bileşenleri ve dinamikleri ile oyun ve oyunlaştırma arasındaki bağlantıyı kurmaya çalışarak kavramı oluşturan psikolojik ve teorik altyapıyı vermeye çalışır. Sonrasında katılımcıları oyunlaştırma tasarımına doğru uygulamaya yönelik etkinliklerle uğraştırırken oyunların ve oyunlaştırmanın nasıl kullanılabileceğine dair hem fiziksel hem de dijital örneklerle donatan bir eğitimdir.

Genel Bilgi
Game (Oyun) Nedir?

Oyun tarihi

Psikolojik altyapısı (Skinner, Maslov, Fogg)

İçsel Motivasyon / Dışsal Motivasyon

Gamification (Oyunlaştırma) Nedir?

Gamification nedir?

Gamification tanımı, çerçevesi

Gamification'ın kullanım alanları

Game ve Gamification arasındaki ilişkiler

Oyun Mekanikleri ve Dinamikleri

Rozetler

Avatarlar

Puanlar

Sıralama (Leaderboard)

Seviye (Level)

Oyuncu Tipleri

Killers

Achievers

Socializers

Explorer

Oyunlaştırma–Ödüllendirme

Gabe Zichermann’s SAPS Ödül Modeli

Oyun Tasarımı

Oyun Düşüncesi

Oyun Teoremi

Oyun Akışı (Game Flow)

Tanımlar: Oyun, Oyunlaştırma, Ciddi Oyun, Oyun Tabanlı Eğitim

Gamification (B2C / B2B)

Farklı sektörler için gamification çalışmalarının önemi ve uygulama süreçlerinin planlanması

Communities (Online Topluluklar) ve Gamification

Loyalty (Sadakat) Programları ve Gamification

HR (İnsan Kaynakları) Programları ve Gamification

Sales and Marketing (Satış ve Pazarlama) süreçleri içerisinde Gamification

Gamification ve UX
Oyunlaştırma Modelleri

Five Planes of UX

D6

Octalysis

Hooked

Motivasyonel Tasarım ve Geleneksel Oyunlaştırma
Dijitalde Oyunlaştırma
Oyunlaştırmanın Geleceği
AVANTAJLAR

AVANTAJLAR

Oyunlaştırma;

Müşterilerinizin, potansiyel müşterilerinizin ve ortaklarınızın katılımını arttırır.

İnsanların başarı ve rekabet duygusuna seslenir, böylece bir reklama maruz kalmış gibi hissetmezler ve kendi istekleriyle markanıza yönelirler.

Potansiyel müşterilerinizi tanımanıza ve ilerleyen süreçlerde onlar için kişiselleştirilmiş kampanyalar yapmanıza yardım eder.

Çalışanlarınız arasında ortaklık duygusu oluşturur, kurum içinde bağları güçlendirir.

Potansiyel müşterinin satın alma kararını etkiler.

Sahip olunan müşterilerin sadakatini güçlendirir.

Marka tanıtımı için etkili bir araçtır; sıkıcı pazarlama yollarına başvurmadan kitleleri marka hakkında bilgilendirir.

SERTİFİKA

SERTİFİKA

Katılımcılara eğitim günü sonrasında "Katılım Sertifikası" verilecektir.

KAYIT ve ÖDEME

KAYIT ve ÖDEME

Bilgi ve Kayıt için lütfen form bilgilerini eksiksiz doldurun. En kısa zamanda size dönüş yapıp gerekli işlemlerle ilgili olarak bilgi verilecektir.

Ödeme Seçenekleri:

Kredi Kartıyla Peşin Ödeme

Kredi Kartına Taksitli Ödeme ( Online / Bonus – Maximum – Paraf – World )

EFT / Havale ile ödeme.

Kayıt ve Ödeme İçin Bilgi İste
*
*
*