Eğitimler
Eğitim takvimiHakkımızda

Google Analytics Eğitimi

2 Gün - 12 SaatMindset Institute / Beşiktaş

Google Analytics Eğitimi

Mindset Institute / Beşiktaş
TARİH
GÜNLER / SAATLER
SÜRE2 Gün - 12 Saat
YERMindset Institute / BeşiktaşYol tarifi için tıklayınız
Kontenjan/
    Detaylı Bilgi İçin
    444 1 476

    0 (532) 205 25 96

    Eğitim İçeriği

    Eğitim İçeriği

     

    Modül – Dijital Pazarlamaya Giriş

    Dijitalin tüm endüstri dallarını dönüştürdüğü günümüzde, pazarlama özelinde hangi değişimler yaşanıyor? Dijital pazarlama alanında yaşanan yıkıcı değişim uzmanların ve bunun paralelinde şirketlerin gözünde nasıl algılanıyor? Dijital pazarlamanın geleneksel pazarlamaya olan etkisi nedir, şimdi ve sadece dijital pazarlama mı yapacağız? Gibi bir çok sorunun cevabını ilk modül olan dijital pazarlama giriş dersinde bulacaksınız.

    Dijital Pazarlama Karması

    Dijital Mecralar Vs Geleneksel Mecralar

    Marketing Mix

    Temel Reklam Modelleri

    Online olan bu kişiler neler yapıyor?

    Dijital istatistikler bize ne anlatır?

    Dijitali diğer kanallardan farklılaştıran nedir?

    Dijital pazarlamada stratejik yaklaşımlar.

    Tüketici segmentasyonu atölyesi

    Proje Briefi:

    Eğitim süresince öğrenilen bilgilerin üzerinde uygulanacağı kapsamlı proje çalışması için brief verilmes.

      

    Modül – Kullanıcı Arayüzü ve Etkileşimi Tasarımı – UI / UX

    Web siteleri için en iyi yaklaşımlar.
    User Interface Design / UI
    User Experience Design / UX
    Kullanılabilirlik ve Navigasyon, Tasarım ve Sunum, İçerik, E-ticaret
    Sürdürülebilir, başarılı ve markalaşmış sitelerin bileşenleri
    Web için harekete geçmeden evvel yapmanız gerekenler.


    Modül – Dijital Medya Planlama ve Optimizasyonu:

    Online reklamcılık nedir hangi bileşenlerden oluşur?
    Geleneksel online reklamlar – Bannerlar, Text linkler ve Pop Uplar Zengin medya reklamları
    Fiyatlandırma modelleri

    Hedefleme

    Medya planlamanın temelleri
    Reklam kanallarının yönetilmesi
    Reklam satın alma.
    Reklamların optimizasyonu.
    Satın alınan, sahip olunan ve kazınılan medya arasındaki ilişkiler.

    Reklam kanallarının değerlendirilmesi.
    Yeniden satın alma.
    Reklam raporları.
    PPC, PPM, PPA ve PPL.
    ROI’lerin değerlendirilmesi.

     

    Modül – Sosyal medya ağları:


    (Facebook, Twitter, Foursquare, Pinterest, Instagram, Linkedin, Youtube, Vine)

    Bir online community nasıl üretilir, ana dinamikleri nelerdir?

    İçerik pazarlaması ve sosyal medya yönetimi
    Kullanıcılarda aidiyet hissi yaratma metodları
    Sosyal medya ile pazarlama
    Sosyal Medya Siteleri, Online Topluluklar & Sanal Dünyalar
    Etkileşim ve İçerik Stratejisi

     

    Modül – Sosyal Medya İletişim Planı Oluşturma

    Sosyal Medya Kanallarının seçilmesi

    Sosyal Medya iletişim hedeflerinin belirlenmesi

    Rakip Analizlerinin yapılması.

    Sosyal Medya yönetim planının hazırlanması

    Sosyal Medya içerik takviminin hazırlanması.

     

    Modül – Sosyal Medyada marka duruşu geliştirme

    Sosyal medya marka entegrasyonu

    Sosyal medyada marka duruşu geliştirme

    Sosyal medya destekli pazarlama ve medya planı

    Sosyal medya pazarlaması için wireframe hazırlama

    Örnek durum incelemeleri

     

    Online topluluk yaratma:

    Bir online community nasıl üretilir, ana dinamikleri nelerdir?
    Kullanıcılarda aidiyet hissi yaratma metodları

      

    Modül – İçerik Pazarlaması ve Sosyal Ağlar için İçerik Oluşturma

    İçerik tipleri

    İçerik hazırlarken dikkat edilmesi gereken noktalar.

     

     

    Modül – Sosyal Medya Yönetimi ve Araçları:

    Sosyal Medya Yönetimi

    Sosyal Medya Yönetim Araçları

    Sosyal Medya İçerik Takvimi Oluşturulması

     

    Modül – Sosyal Medya Takibi ve Raporlama:

    Sosyal medya monitoring araçları

    Sosyal medya raporları oluşturma.

    Sosyal medya raporlarının incelenmesi ve anlamlı bilgiye dönüştürülmesi.

     

    Modül – Sosyal Medyada viral reklamlar:

    Viral reklamlar
    Buzz Pazarlama
    Word-of-Mouth – Word-of-Mouse
    Media Allocations
    Çapraz kanal marketing stratejileri

     

    Modül -Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) – Sosyal CRM’e Geçiş

    CRM Nedir?

    CRM Neyi Amaçlamalıdır?

    Sosyal CRM Nedir?

    Sosyal CRM Neden Önemlidir?

    Veri Nasıl Toplanır?

    Veri Nasıl Analiz Edilir?

    Veri Nasıl Anlamlandırılır

     

    Modül – Sosyal Medyada kriz yönetimi:

    Sosyal medya krizleri nasıl oluşur?

    Sosyal medya krizlerine müdahele etme.

    Sosyal medya krizi için genel stratejiler

    Sosyal medya krizi sonrası marka iletişimi

     

    Modül – Sosyal Ağlarda Reklam:

    Facebook, twitter reklam modelleri,

    Facebook reklam ara yüzü detayları,

    reklam yönetimi, reklam modellerinin efektif bir karışımda kullanılması için teknikler

    Sayfa ayarları, moderasyon ve ana yönetim gereçleri

     

    Modül – Mobil Pazarlama:

    Mobil dünyaya bakış İstatistikler ve araştırmalar

    Mobil pazarlama taktikleri

    Hedef kitle etkileşimi

    Augmented Reality

    QR Code

     

    Modül – E-mail Marketing & Inbox’a ulaşma:

    E-mail Marketing startejileri

    Segmentasyon ve ölçüm açısından e-posta pazarlama

    Neden ve nasıl e-posta pazarlama?

    Başarılı e-posta pazarlama için teknikler

    Diğer pazarlama bileşenleriyle entegrasyonu

    E-mail testleri ve takipleri

     

    Modül – Google Analytics 

    Google analytics nedir?

    Google analytics üzerinden elde eilebilecek veriler.

    KPI'ların belirlenmesi.

    Google Analytics verilerinin analiz edilmesi.

    Google Analytics verilerini kullanarak web sitesi raporu oluşturma.

     

    Modül – Google Adwords

    Google Adwords Eğitimine Giriş
    Google AdWords Nedir?

    AdWords'te maliyetler nasıl hesaplanır?

    Reklamlar nerede görünebilir?

    Adwords hesabı oluşturma
    Reklamlarınız için web sitesi oluşturma

    AdWords hesabı oluşturma

    Para birimini ve saat dilimini ayarlama

    Kampanya ayarları hakkında

    Fatura bilgilerini gönderme

    Faturalandırma seçeneklerinizi anlama

    İlk reklamlarınızı bulma

    Tarayıcınızın görüntüleme sorununu giderme

    AdWords'te sunulan dil seçenekleri hakkında

    Google Adwords Reklam ve Kampanya Oluşturma
    Yeni bir kampanya oluşturma

    Reklam grubu oluşturma

    Metin reklamlar

    Resim reklamlar

    Video reklamlar

    Mobil reklamlar

    Google Adwords Reklam Grupları
    Reklam grupları nasıl çalışır?

    Yeni reklam grubu oluşturun

    Reklam grubu varsayılan teklifinizi belirleme

    Reklam grubunuzun durumunu anlama

    Google Adwords Bütçeler ve Teklifler
    Bütçenizi yönetme

    Nasıl teklif vereceğinizi seçme

    Teklif tutarınızı seçme

    Tekliflerinizi iyileştirme

    Görüntülü Reklam Ağı'nda Teklif Verme

    Otomatik teklif

    Google Adwords Görüntülü Reklam Ağı
    Reklamların görüneceği yerleri ve zamanları seçme

    Google Görüntülü Reklam Ağı hakkında

    Görüntülü Reklam Ağı başlangıç kılavuzu

    Reklamların Görüntülü Reklam Ağı'nda görünebileceği yerler

    Google Adwords Remarketing (Yeniden Pazarlama)
    Conversion (dönüşüm) Nedir Nasıl Kullanılır?
    Adwords Video ( Youtube) Reklamları
    Adwords Reklam Optimizasyonu
    Google Adwords Raporlama

     

    Modül – Arama Motoru Optimizasyonu (SEO): 1 

    SEO Nedir?

    Arama motorlarının değerlendirilmesi. ( Türkiye ve Dünya Genelinde)

    Arama motoru ptimizasyonu mu Adwords mu?

    Sitelerin SEO’ya önem verme nedenleri.

    Arama motorlarında üst sıralara çıkmak için yapılması gerekenler.

    Arama motoru optimizasyonu nasıl yapılır?

    White Hat vs Black Hat SEO

    Yaygın kullanılan SEO araçları.

    Temel SEO teknikleri.

    Modül – Arama Motoru Optimizasyonu (SEO): 2 

    Arama motorları için içerik hazırlama ( SEO uyumlu içerik)

    SEO uyumlu içerik oluşturmanın temelleri.

    SEO dostu siteler için doğru içerik planlaması.

    SEO dostu içerik yazımı çalışması.

    Temel SEO Hataları nedir?

    Dikkat edilmesi gereken noktalar

    Seo uyumu olmayan içerikler

    Siteye zarar verecek backlinkler.

     

    Sertifika

    Sertifika

    Türkiye'nin en iyi üniversitelerinden olan İstanbul Teknik Üniversitesi tarafından onaylı sertifika alacağınız Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programının sertifika örneğini aşağıda görebilirsiniz. Mindset Institute tarafından planlanıp organize edilen program sonunda sertifika alma şartlarını yerine getirmeniz durumunda sertifika almaya hak kazanacaksınız.

    Örnek Sertifika:

    dijital-pazarlama-egitimi-sertifika

    Sertifika Şartları:

    1- Programa en az %70 oranında devam etmek.

    2- Sınıf içi yapılan çalışmalara katılmak.

    3- Sınav ve proje notundan en az 70 almak. ( Katılımcılar eğitim sonunda proje teslim ederler ve sınava girerler.)

    Dönem sonu proje notunun %70'i sınav notunun %30 'u alınarak sertifika yeterlilik notu hesaplanır.

     

    Avantajlar

    Avantajlar

    Mindset Institute’un düzenlediği  “Dijital Pazarlama Eğitimi ve Sosyal Medya Pazarlama Eğitimi Sertifika Programı” iyi bir başlangıç için sizi kendinize yatırım yapmaya çağırıyor. Türkiye’nin en iyi planlanmış dijital pazarlama ve sosyal medya eğitimi olan program, bu süreçte sizi kendi alanında deneyimli, uzman ve bildiklerini karşısındakine aktarmakta başarılı profesyonellerle buluşturuyor.

    “Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Eğitimi Sertifika Programı” na adından daha fazlasını barındıran bir program demek abartı olmayacaktır, markaların tüketiciyle iletişiminin ilk adımından başlayıp son adımına dek nasıl bir yol izlediklerini öğreneceğinizin bu program yardımıyla hayalinizdeki işe girecek, girişiminize yeni bir bakış açısı kazandıracak veya daha iyi bir pozisyon için harekete geçeceksiniz.

    “Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Eğitimi Sertifika Programı” etkileşime dayalı soru cevap şeklinde işlenen dersleriyle, örnek marka incelemelerine dayalı yapısıyla bu alandaki en iyi eğitim programıdır.

    Eğitim süresince google adwords, seo, facebook reklamlarıtwitter reklamları, eposta pazarlama dijital pazarlama için önemli konular ayrıntılı olarak işlenecetir. Diğer taraftan facebooktwitterinstagramlinkedin gibi sosyal ağlarla ilgili olarak ayrıntılı sosyal medya dersleri yapılacaktır. Bu derslerde amaç eğitim alacak kişilerin mesleki hayatlarında pozitif ilerlemeler kaydetmektir.

     

    Bu eğitimi neden Mindset Institute'den almalıyım?

    - Mindset Institute katılımcıların program süresince verimli bir eğitim dönemi geçirmelerini sağlamaya özen gösterir. Gelişimlerini destekleyici faaliyetler yürütür. İnovasyona önem vererek yeni eğitim teknolojilerini ve buna paralel yaklaşımları programlarına entegre eder.

    - Sırf daha fazla kar edeyim diye 30-35 kişilik sınıflar açmaz.

    - Belirli bir mantık çerçevesinde hazırladığı eğitimde bütünleşik bir yaklaşım ortaya koyar. 

    - "21 Adımda SEO" gibi internette rahatça bulunabilinecek başlıklarda eğitim vermez. 

    - Öğrencinin seviyesine uygun ve kariyer hedefine katkı sağlayacak davranış değişikliği hedefli eğitimler verir.

    - Konunun uzmanıyla çalışır. Uzmanın uzmanlığını öğrenciye anlatabiliyor olmasını sürekli denetler.

    - Katılımcıyı 6 Ay - 1 Yıl gibi sürelerde güncelleme eğitimlerine davet eder. (Ücretsiz)

    - Online materyal erişimi hakı verir. Sahibi olduğu online eğitim platformu üzerinden 6 Ay süreyle ilgili eğitim alanında yer alan dökümanlara erişim izniniz olur.

    - Dijital pazarlama gibi bir konuyu Atölye çalışmasına indirgemez, proje tabanlı eğitime inanır. Tüm katılımcılardan proje hazırlamasını bekler.

     

    Kimler Katılmalı:

    • Şirketlerin pazarlama departmanlarında çalışan pazarlama uzmanları, danışmanları
    • Dijital Pazarlama Stratejileri konusunda gelişim hedefleyen Satış & Pazarlama Orta Düzey Yöneticileri
    • Dijital Dünya & Pazarlama hakkında bilgi sahibi olmak isteyen Orta Düzey Yöneticiler ve Yönetici Adayları
    • İş hayatına yeni girimiş ve pazarlama alanında kariyer yapmayı düşünen genç yetenekler
    • Dijital Pazarlama üzerine kariyer yapmayı hedefleyen Üniversite öğrencileri
    Kayıt ve Ödeme

    Kayıt ve Ödeme

    Bilgi ve Kayıt için lütfen form bilgilerini eksiksiz doldurun. En kısa zamanda size dönüş yapıp gerekli işlemlerle ilgili olarak bilgi verilecektir.

    Ödeme Seçenekleri:

    Kredi Kartıyla Peşin Ödeme

    Kredi Kartına Taksitli Ödeme ( Online / Bonus – Maximum – Paraf – World )

    EFT / Havale ile ödeme.

    Kayıt ve Ödeme İçin Bilgi İste
    *
    *
    *