Eğitimler
Eğitim takvimi Workshop Takvimi
ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti / Şikayet Yönetimi Sistemi Yeni Dönem (Uzaktan Eğitim)
Bu program süresince elde edeceğiniz alan bilgisiyle kariyeriniz ve çalıştığınız kurumda fark yaratacaksınız.
EĞİTİM DETAYLARI
Kalan Kontenjan 15 / 25
13 EYLÜL 2025
Cmt 10.00 / 17.00
6 Saat
Online Eğitim

Uzaktan Eğitim

Canlı Sınıf

KAYIT VE ÖDEME DETAYLARI
Fiyat, ödeme koşulları, eğitim konularının detaylı bilgisi için form doldurun

Tüm sorularınız için : 444 1 476 veya info@mindset.com.tr

DÖNEM
TARİH
GÜNLER
SÜRE
KONTENJAN
PROGRAM ÜCRETİ
GROWTH ÜYE ÜCRETİ
Yeni Dönem (Uzaktan Eğitim)
13.09.2025
Cmt 10.00 / 17.00
6
25 / 15

Fiyatı görmek için form doldurun

ISO 10002:2018 Müşteri Memnuniyeti / Şikayet Yönetimi Sistemi Yeni Dönem (Uzaktan Eğitim)

444 1 476
EĞİTİM İÇERİĞİ

Genel Bilgi

Bu eğitimin amacı; katılımcılara müşteri şikayetlerinin yapıcı şekilde ele alınması, analiz edilmesi ve sistemli bir şekilde yönetilmesi yaklaşımını kazandırmaktır.

Genel Bilgi
ISO 10002 Standardının Yapısı
Müşteri Geri Bildirimi Alma Teknikleri
Şikayetlerin Analiz Edilmesi
Takip ve Kapatma Sistematiği
Raporlama ve Memnuniyet Ölçümü
KAYIT ve ÖDEME

KAYIT ve ÖDEME

Bilgi ve Kayıt için lütfen form bilgilerini eksiksiz doldurun. En kısa zamanda size dönüş yapıp gerekli işlemlerle ilgili olarak bilgi verilecektir.

Ödeme Seçenekleri:

Kredi Kartıyla Peşin Ödeme

Kredi Kartına Taksitli Ödeme ( Online / Bonus – Maximum – Paraf – World )

EFT / Havale ile ödeme.

SIKÇA SORULAN SORULAR
SIKÇA SORULAN SORULAR
Program kimler için uygundur?

Müşteri ilişkileri sorumluları, kalite uzmanları, hizmet yöneticileri.

 

Eğitim sonunda katılımcıların kazanımları nelerdir?

Müşteri memnuniyetini arttırmaya yönelik sistem kurulumu.
Şikayet verilerinin analiz edilmesi.
Geri bildirimlerden öğrenme ve iyileştirme.
ISO standartlarıyla uyumlu, çevresel ve sosyal etkileri de dikkate alan şikayet yönetimi.

Programda doküman paylaşımı yapılacak mıdır?

Eğitiminizin başladığı hafta itibariyle materyal paylaşımları gerçekleştirilecektir.

Eğitim sonunda sertifika alacak mıyım?

Eğitim sonunda gerçekleştirilen sınavda başarı sağlayan katılımcılar Mindset Institute onaylı katılım sertifikası almaya hak kazanacaktır.

Program da %70 devam koşulu bulunmaktadır.

Ödeme ve kayıt koşulları nelerdir?

Kayıt işlemlerinizi online sistem üzerinden tamamlayabilirsiniz.

Üyelik oluşturarak giriş yaptıktan sonra farklı ödeme seçeneklerinden sizin için en uygun olanı seçebilir ve satın alma işleminizi tamamlayabilirsiniz.

Satınalma işlemini tamamladığınızda kaydınız gerçekleşir ve tarafınıza gerekli evraklarla ilgili bilgilendirme maili gönderilir. Online ödeme sistemi 7/24 hizmet vermektedir.

Eğitim kurumsal olarak bize özel planlanabilir mi?

Eğitim programı, kurumların farklı ihtiyaçları ve gelişim hedefleri doğrultusunda yeniden tasarlanarak uygulanabilmektedir.

Kurumunuza yönelik talebi iletmek için aşağıda yer alan kurumsal eğitim başvurusu formunu doldurabilir, sizin için en uygun teklifi alabilirsiniz. 

KURUMSAL BAŞVURU
Bu eğitimi kurumsal olarak planla ve uygula Mindset Institute kalitesi ve denetimi altında takımın veya şirketin için eğitim planla. Yeni beceriler kazanmanıza, çalışanlarınızın gelişimini yönetmenize ve işgücünüzü eğitmenize nasıl yardımcı olabiliriz?