Eğitimler
Eğitim takvimi Workshop Takvimi
ITIL® 4 Foundation Eğitimi Yeni Dönem
Kurs, ITIL 4 yaşam döngüsünde kullanılan kavramları, dilleri, en iyi uygulamaları ve süreçleri anlamanıza yardımcı olacaktır.
EĞİTİM DETAYLARI
Kalan Kontenjan 17 / 25
21 ARALIK 2024
Cmt & Paz 10.00 / 17.00
2 Gün
Online Eğitim

Uzaktan Eğitim

Canlı Sınıf

KAYIT VE ÖDEME DETAYLARI
Program Ücreti
8500.00 + %10 KDV
GROWTH Üye Ücreti - GROWTH Üye Ol
8000.00 + %10 KDV

Tüm sorularınız için : 444 1 476 veya info@mindset.com.tr

DÖNEM
TARİH
GÜNLER
SÜRE
KONTENJAN
PROGRAM ÜCRETİ
GROWTH ÜYE ÜCRETİ
Yeni Dönem
21.12.2024
Cmt & Paz 10.00 / 17.00
2 Gün
25 / 17
8500.00 TL + KDV 8000.00 TL + KDV

ITIL® 4 Foundation Eğitimi Yeni Dönem

444 1 476
EĞİTİM İÇERİĞİ

Genel Bilgi

ITIL® 4, kuruluşların ve müşterilerin değişen taleplerine uyacak şekilde IT hizmetlerinin geliştirilmesi, sunulması ve sürekli olarak yükseltilmesine yönelik tavsiyeler sağlayan bir IT hizmet yönetimi frameworku. ITIL® 4 frameworku, IT  hizmet yönetimi uygulamalarını geliştirmek isteyen IT uzmanları için önemlidir. ITIL® 4 Foundation Eğitimimiz, ITIL® frameworku ve uygulamalarının anlaşılmasını sağlamayı amaçlamaktadır. ITIL Sertifikasyonu, öğrencilere ITIL® uygulamaları, ilkeleri ve kavramları hakkında derinlemesine bilgi sağlayarak, kuruluşlarının hizmet sunumunu ve destek işlevlerini kolaylaştırmalarını sağlayacaktır. 

 

2 gün olarak planlanan  ITIL® 4 Foundation Eğitim Programında katılımcılar, IT hizmet yönetiminin temellerinin yanı sıra iş süreçlerini iyileştirmek için ITIL® kavram ve uygulamalarının nasıl uygulanacağını öğrenecekler. ITIL eğitimi sırasında değer yaratma, paydaş ve hizmet tüketicisi rolleri ve hizmet teklifleri de dahil olmak üzere hizmet yönetiminin çeşitli temel kavramlarını öğrenecekler. Bu program, Mindset deneyimi ve güvencesiyle uzman eğitmenlerimiz tarafından verilecek.




Genel Bilgi
ITIL'in Temel Kavramları

Bu derste ITIL Framework'undeki temel ilkeleri ve kavramları göreceksiniz.

Temel IT Hizmet yönetimi Bileşenleri ve Süreçleri

IT hizmet yönetiminin temelini oluşturan temel bileşenleri ve süreçleri öğreneceksiniz.

Hizmet Yönetiminin Dört Boyutu
  • Dört Boyut Modeli 
  • Dört boyutun ayrıntılı ana hatları:
  1. Kuruluşlar ve İnsanlar, 
  2. Bilgi ve Teknoloji, 
  3. Ortaklar ve Tedarikçiler 
  4. Değer Akışları ve Süreçler. 
ITIL® Hizmet Değer Sistemi
  • Hizmet Değer Sistem
  • SVS Modelinin
  • SVS Bileşenleri 
ITIL® Yol Gösterici İlkeler
  • ITIL®'in 7 Temel İlkesi
  • Kuruluşlar için ITSM  Çerçevesi 
Hizmet Değer Zinciri
  • İşletim mModeli Oluşturma 
  • Hizmet Değer Zinciri Faaliyetleri 
Genel Yönetim Uygulamaları
  • Yönetim uygulamaları
  • Dört organizasyonel kaynak kategorisi
  • Yönetim uygulamalarının etkin kullanımı
Hizmet Yönetim İlkeleri
  • Hizmet Yönetimi Uygulamalarına genel bakış
  • Kullanılabilirlik Yönetimi, 
  • İş Analizi
  • Değişiklik Kontrolü 
  • Sürüm Yönetimi
  • Hizmet Düzeyi Yönetimi
Teknik Yönetim İlkeleri
  • Dağıtım Yönetimi,
  • Altyapı ve Platform Yönetimi, 
  • Yazılım Geliştirme ve Yönetim
Genel Bilgi

ITIL® 4, kuruluşların ve müşterilerin değişen taleplerine uyacak şekilde IT hizmetlerinin geliştirilmesi, sunulması ve sürekli olarak yükseltilmesine yönelik tavsiyeler sağlayan bir IT hizmet yönetimi frameworku. ITIL® 4 frameworku, IT  hizmet yönetimi uygulamalarını geliştirmek isteyen IT uzmanları için önemlidir. ITIL® 4 Foundation Eğitimimiz, ITIL® frameworku ve uygulamalarının anlaşılmasını sağlamayı amaçlamaktadır. ITIL Sertifikasyonu, öğrencilere ITIL® uygulamaları, ilkeleri ve kavramları hakkında derinlemesine bilgi sağlayarak, kuruluşlarının hizmet sunumunu ve destek işlevlerini kolaylaştırmalarını sağlayacaktır. 

 

2 gün olarak planlanan  ITIL® 4 Foundation Eğitim Programında katılımcılar, IT hizmet yönetiminin temellerinin yanı sıra iş süreçlerini iyileştirmek için ITIL® kavram ve uygulamalarının nasıl uygulanacağını öğrenecekler. ITIL eğitimi sırasında değer yaratma, paydaş ve hizmet tüketicisi rolleri ve hizmet teklifleri de dahil olmak üzere hizmet yönetiminin çeşitli temel kavramlarını öğrenecekler. Bu program, Mindset deneyimi ve güvencesiyle uzman eğitmenlerimiz tarafından verilecek.




ITIL'in Temel Kavramları

Bu derste ITIL Framework'undeki temel ilkeleri ve kavramları göreceksiniz.

Temel IT Hizmet yönetimi Bileşenleri ve Süreçleri

IT hizmet yönetiminin temelini oluşturan temel bileşenleri ve süreçleri öğreneceksiniz.

Hizmet Yönetiminin Dört Boyutu
  • Dört Boyut Modeli 
  • Dört boyutun ayrıntılı ana hatları:
  1. Kuruluşlar ve İnsanlar, 
  2. Bilgi ve Teknoloji, 
  3. Ortaklar ve Tedarikçiler 
  4. Değer Akışları ve Süreçler. 
ITIL® Hizmet Değer Sistemi
  • Hizmet Değer Sistem
  • SVS Modelinin
  • SVS Bileşenleri 
ITIL® Yol Gösterici İlkeler
  • ITIL®'in 7 Temel İlkesi
  • Kuruluşlar için ITSM  Çerçevesi 
Hizmet Değer Zinciri
  • İşletim mModeli Oluşturma 
  • Hizmet Değer Zinciri Faaliyetleri 
Genel Yönetim Uygulamaları
  • Yönetim uygulamaları
  • Dört organizasyonel kaynak kategorisi
  • Yönetim uygulamalarının etkin kullanımı
Hizmet Yönetim İlkeleri
  • Hizmet Yönetimi Uygulamalarına genel bakış
  • Kullanılabilirlik Yönetimi, 
  • İş Analizi
  • Değişiklik Kontrolü 
  • Sürüm Yönetimi
  • Hizmet Düzeyi Yönetimi
Teknik Yönetim İlkeleri
  • Dağıtım Yönetimi,
  • Altyapı ve Platform Yönetimi, 
  • Yazılım Geliştirme ve Yönetim
PROGRAM HEDEFİ

PROGRAM HEDEFİ

ITIL® 4, değer odaklı uygulamalara ve BT Hizmetlerinin optimizasyonuna yenilenmiş bir odaklanma sunan, dünyanın en popüler BT Hizmet Yönetimi çerçevesinin en son güncellemesidir. 

Bu kurs, ITIL 4'e bir giriş olarak tasarlanmıştır ve katılımcıların yeni hizmet yönetimi zorluklarını ele almalarını ve modern teknolojinin potansiyelinden tam olarak yararlanmalarını amaçlar. Bu gelişmelerin hızı nedeniyle, ITIL® en iyi uygulama yöntemi olarak giderek daha değerli hale geliyor. 

Bu kursu alarak ITIL® çerçevesi hakkında geniş kapsamlı bir anlayış kazanacak ve teknolojide etkin ürün ve hizmetlerin yaratılması, sunulması ve sürekli iyileştirilmesi için uçtan uca bir işletim modeli aracılığıyla BT hizmet yönetimini kurgulayacaksınız.

ITIL® 4 ile  bir BT hizmet yönetim sisteminin nasıl kurulacağına dair genel bir bakış açısı sağlayacaktır.

KİMLER KATILMALI

KİMLER KATILMALI

ITIL®4 Foundation Eğitimi özellikle aşağıdaki kişiler için uygundur:

IT Personeli
IT Yöneticileri
IT Operasyon Yöneticileri
IT Proje Yöneticileri
IT İş Analistleri
IT Mimarları
IT Kalite Yöneticileri
IT Hizmet Yönetimi Yöneticileri

KURUMSAL BAŞVURU
Bu eğitimi kurumsal olarak planla ve uygula Mindset Institute kalitesi ve denetimi altında takımın veya şirketin için eğitim planla. Yeni beceriler kazanmanıza, çalışanlarınızın gelişimini yönetmenize ve işgücünüzü eğitmenize nasıl yardımcı olabiliriz?