Eğitimler
Eğitim takvimi Workshop Takvimi
ITIL Managing Across the Lifecycle (MALC) Uzmanlık Eğitimi Yeni Dönem
ITIL hizmet yaşam döngüsündeki tüm bilgi ve becerileri birleştirerek stratejik karar alma, süreç entegrasyonu ve operasyon yönetiminde uzmanlık sağlar.
ITIL hizmet yaşam döngüsünü uçtan uca entegre etme ve stratejik yönetim becerisi kazanırsınız.
Risk yönetimi, değişim planlaması ve hizmet değerinin artırılması için pratik çözümler öğrenirsiniz.
Sürekli iyileştirme, performans ölçümü ve yönetişim alanlarında yetkinlik elde edersiniz.
EĞİTİM DETAYLARI
Kalan Kontenjan 12 / 25
27 EYLÜL 2025
Cmt & Paz 10:00 / 17:00
36 Saat
Online Eğitim

Uzaktan Eğitim

Canlı Sınıf

KAYIT VE ÖDEME DETAYLARI
Program Ücreti
14400.00 + %10 KDV
GROWTH Üye Ücreti - GROWTH Üye Ol
14400.00 + %10 KDV
Program Ücreti
14400.00 + %10 KDV
GROWTH Üye Ücreti GROWTH Üye Ol
14400.00 + %10 KDV
Program Ücreti
14400.00 + %10 KDV
GROWTH Üye Ücreti GROWTH Üye Ol
14400.00 + %10 KDV
Program Ücreti
14400.00 + %10 KDV
GROWTH Üye Ücreti GROWTH Üye Ol
14400.00 + %10 KDV

Tüm sorularınız için : 444 1 476 veya info@mindset.com.tr

DÖNEM
TARİH
GÜNLER
SÜRE
KONTENJAN
NAKİT FİYATI
KREDİ KARTI
Yeni Dönem
27.09.2025
Cmt & Paz 10:00 / 17:00
36
25 / 12
14400.00 TL + KDV 14400.00 TL + KDV
Yeni Dönem
27.10.2025
Pzt & Çar & Per 19:00 / 22:00
36
25 / 10
14400.00 TL + KDV 14400.00 TL + KDV
Yeni Dönem
29.11.2025
Cmt & Paz 10:00 / 17:00
36
25 / 11
14400.00 TL + KDV 14400.00 TL + KDV
Yeni Dönem
29.12.2025
Pzt & Çar & Per 19:00 / 22:00
36
25 / 7
14400.00 TL + KDV 14400.00 TL + KDV

ITIL Managing Across the Lifecycle (MALC) Uzmanlık Eğitimi Yeni Dönem

444 1 476
EĞİTİM İÇERİĞİ

Genel Bilgi

ITIL Managing Across the Lifecycle (MALC), ITIL hizmet yaşam döngüsünün tüm aşamalarında edinilen bilgi ve becerileri birleştirerek katılımcılara stratejik bir bakış açısı kazandırır. Bu modül, ITIL Foundation ve Intermediate seviyelerinden elde edilen bilgileri entegre eder ve hizmet yönetimini kurumsal hedeflerle uyumlu şekilde yönlendirmeyi öğretir.
MALC eğitimi, süreç entegrasyonu, stratejik değişim yönetimi, risk planlaması, organizasyonel zorlukların aşılması ve hizmet performansının ölçümü gibi kritik alanlara odaklanır. Katılımcılar, vaka çalışmaları ve uygulamalı senaryolar sayesinde teoriyi pratiğe dönüştürme fırsatı bulur.
Bu sayede eğitim sonunda, BT hizmet yönetimini stratejik ve operasyonel boyutlarıyla bütünsel bir şekilde yönetebilecek ve organizasyonun değer yaratma kapasitesini artırabilecek uzmanlığa sahip olursunuz.
Genel Bilgi
IT Hizmet Yönetimine Bütünsel Bakış
  • Hizmet yaşam döngüsü aşamalarının entegrasyonu
  • Strateji, tasarım, geçiş ve operasyonun bağlantıları
  • İş hedefleri ile BT hedeflerinin hizalanması
Planlama ve Uygulama Yönetimi
  • Hizmet yönetimi planlarının oluşturulması
  • Politika, yönetişim ve denetim süreçleri
  • Değerlendirme ve raporlama mekanizmaları
Stratejik Değişim Yönetimi
  • Değer yaratma ve fayda gerçekleştirme stratejileri
  • Talep, kapasite ve portföy yönetimi
  • Organizasyonel değişim ve iletişim yönetimi
Risk Yönetimi
  • Kritik risk türlerinin belirlenmesi
  • Risk değerlendirme yöntemleri (BIA, FTA, CFIA vb.)
  • Operasyonel ve sözleşme risklerinin yönetimi
Organizasyonel Zorluklar ve Hizmet Değerlendirmesi
  • Kurumsal olgunluk ve kültürel engeller
  • Sürekli iyileştirme ve performans metrikleri
  • Karşılaştırmalı analiz ve hizmet ölçümü
Entegre Vaka Çalışması ve Endüstri Çerçeveleri
  • COBIT, ISO/IEC 20000, CMMI ve Six Sigma entegrasyonu
  • Gerçek hayattan entegre hizmet yönetimi senaryosu
  • Final projesi: Stratejik planlama ve değişim uygulaması
Genel Bilgi
ITIL Managing Across the Lifecycle (MALC), ITIL hizmet yaşam döngüsünün tüm aşamalarında edinilen bilgi ve becerileri birleştirerek katılımcılara stratejik bir bakış açısı kazandırır. Bu modül, ITIL Foundation ve Intermediate seviyelerinden elde edilen bilgileri entegre eder ve hizmet yönetimini kurumsal hedeflerle uyumlu şekilde yönlendirmeyi öğretir.
MALC eğitimi, süreç entegrasyonu, stratejik değişim yönetimi, risk planlaması, organizasyonel zorlukların aşılması ve hizmet performansının ölçümü gibi kritik alanlara odaklanır. Katılımcılar, vaka çalışmaları ve uygulamalı senaryolar sayesinde teoriyi pratiğe dönüştürme fırsatı bulur.
Bu sayede eğitim sonunda, BT hizmet yönetimini stratejik ve operasyonel boyutlarıyla bütünsel bir şekilde yönetebilecek ve organizasyonun değer yaratma kapasitesini artırabilecek uzmanlığa sahip olursunuz.
IT Hizmet Yönetimine Bütünsel Bakış
  • Hizmet yaşam döngüsü aşamalarının entegrasyonu
  • Strateji, tasarım, geçiş ve operasyonun bağlantıları
  • İş hedefleri ile BT hedeflerinin hizalanması
Planlama ve Uygulama Yönetimi
  • Hizmet yönetimi planlarının oluşturulması
  • Politika, yönetişim ve denetim süreçleri
  • Değerlendirme ve raporlama mekanizmaları
Stratejik Değişim Yönetimi
  • Değer yaratma ve fayda gerçekleştirme stratejileri
  • Talep, kapasite ve portföy yönetimi
  • Organizasyonel değişim ve iletişim yönetimi
Risk Yönetimi
  • Kritik risk türlerinin belirlenmesi
  • Risk değerlendirme yöntemleri (BIA, FTA, CFIA vb.)
  • Operasyonel ve sözleşme risklerinin yönetimi
Organizasyonel Zorluklar ve Hizmet Değerlendirmesi
  • Kurumsal olgunluk ve kültürel engeller
  • Sürekli iyileştirme ve performans metrikleri
  • Karşılaştırmalı analiz ve hizmet ölçümü
Entegre Vaka Çalışması ve Endüstri Çerçeveleri
  • COBIT, ISO/IEC 20000, CMMI ve Six Sigma entegrasyonu
  • Gerçek hayattan entegre hizmet yönetimi senaryosu
  • Final projesi: Stratejik planlama ve değişim uygulaması
KAYIT ve ÖDEME

KAYIT ve ÖDEME

Bilgi ve Kayıt için lütfen form bilgilerini eksiksiz doldurun. En kısa zamanda size dönüş yapıp gerekli işlemlerle ilgili olarak bilgi verilecektir.

Ödeme Seçenekleri:

Kredi Kartıyla Peşin Ödeme

Kredi Kartına Taksitli Ödeme ( Online / Bonus – Maximum – Paraf – World )

EFT / Havale ile ödeme.

KURUMSAL BAŞVURU
Bu eğitimi kurumsal olarak planla ve uygula Mindset Institute kalitesi ve denetimi altında takımın veya şirketin için eğitim planla. Yeni beceriler kazanmanıza, çalışanlarınızın gelişimini yönetmenize ve işgücünüzü eğitmenize nasıl yardımcı olabiliriz?
SONRAKİ DÖNEMLER

SONRAKİ DÖNEMLER

Eğitim bütçenizi ve diğer detayları düzenlemek için diğer dönemlerin bilgisine ihtiyaç duyabileceğinizi düşündüğümüzden dolayı bu bilgileri sizinle paylaşıyoruz. Aşağıda sonraki dönemlerin başlangıç tarihlerini görebilirisiniz.
Yeni Dönem
27 EYLÜL 2025
ITIL Managing Across the Lifecycle (MALC) Uzmanlık Eğitimi
Kontenjan : 25 / 12
Yeni Dönem
27 EKİM 2025
ITIL Managing Across the Lifecycle (MALC) Uzmanlık Eğitimi
Kontenjan : 25 / 10
Yeni Dönem
29 KASIM 2025
ITIL Managing Across the Lifecycle (MALC) Uzmanlık Eğitimi
Kontenjan : 25 / 11
Yeni Dönem
29 ARALIK 2025
ITIL Managing Across the Lifecycle (MALC) Uzmanlık Eğitimi
Kontenjan : 25 / 7