Eğitimler
Eğitim takvimi Dijital Akademi
Marka Yönetimi ve İletişimi Sertifika Programı
Bu program süresince elde edeceğiniz alan bilgisiyle kariyeriniz ve çalıştığınız kurumda fark yaratacaksınız.
EĞİTİM DETAYLARI
Kalan Kontenjan 15 / 20

Son 5 kontenjan

31 EKİM 2020
Cmt - Paz / 10:00 - 17:00
72 Saat – 6 Hafta
Mindset Institute / Beşiktaş Yol tarifi için tıklayınız

Uzaktan Eğitim

Canlı Sınıf

KAYIT VE ÖDEME DETAYLARI
Fiyat, ödeme koşulları, eğitim konularının detaylı bilgisi için üye girişi yapın
Mindset hesabınız yokmu? Yeni hesap oluştur.

Tüm sorularınız için : 444 1 476 veya info@mindset.com.tr

Marka Yönetimi ve İletişimi Sertifika Programı

444 1 476
EĞİTİM İÇERİĞİ (HAFTALIK)
Bu eğitim süresince öğreneceğiniz konuların haftalık planlaması
1 2 3 4 5 6
1. Hafta
3 Saat

Bu konunun tamamlanma süresi

Marka 101: Markaya Giriş, Markayı Kavramak, Marka Anlayışı Geliştirme

Marka kavramının anlamı ve tanımlarının değerlendirilmesi,

Marka kavramına ilişkin farklı bakış açılarının ele alınması

Marka – Pazarlama ilişkileri

Ürün Markası – Kurumsal Marka ayrımı



6 Saat

Bu konunun tamamlanma süresi

Temel Marka Unsurları

Marka İmajı, 

Görsel Kimlik

Marka Kişiliği,

Marka Sadakati,

Marka Toplulukları,

Marka Yaşam Eğrisi



3 Saat

Bu konunun tamamlanma süresi

Tüketici Davranışları ve Marka İlişkisi

Tüketicileri Tanımak ve Anlama

Tüketici İçgörüsü

Tüketici Satın Alma Süreci

Tüketici Karar Modelleri

Marka ve Psikolojik Faktörler

Marka ve Sosyolojik Faktörler

Sosyo-Ekonomik Statü ve Demografi



2. Hafta
3 Saat

Bu konunun tamamlanma süresi

Stratejik Marka Yönetimi ve Planlama
3 Saat

Bu konunun tamamlanma süresi

Marka Genişlemesi
3 Saat

Bu konunun tamamlanma süresi

Deneyim Pazarlaması ve Marka Deneyimi
3 Saat

Bu konunun tamamlanma süresi

Markanın Geleceği ve Geleceğin Markaları
3. Hafta
3 Saat

Bu konunun tamamlanma süresi

Marka Konumlandırma ve Konumlandırma Stratejileri

Marka Konumlandırma Süreci

Marka Konumlandırma Stratejileri

Konumlandırma Hataları

Yeniden Konumlandırma



3 Saat

Bu konunun tamamlanma süresi

Marka Değerini Ölçmek ve Geliştirmek

Marka Değeri Yaklaşımları

Marka Değerini Oluşturan Faktörler

Marka Değerinin Ölçülmesinde Kullanılan Temel Modeller

Marka Değerinin Yönetilmesi ve Geliştirilmesi



6 Saat

Bu konunun tamamlanma süresi

Marka Araştırmaları

Temel Araştırma Bilgileri

Marka Araştırmalarında Kullanılan Temel Yöntem ve Teknikler

Kalitatif Ve Kantitatif Araştırma Modelleri

Araştırma Şirketleri İle Çalışma

Marka Araştırmalarında Yeni Yaklaşımlar



4. Hafta
6 Saat

Bu konunun tamamlanma süresi

Dijital Ortamlarda Marka Yönetimi

Dijital İletişimin Temelleri

Markanın Dijital İletişim Stratejisi

Hesap Yönetimi

Topluluk Yönetimi

Etkinlik ve Kampanya Yönetimi

İçerik Yönetimi

Ölçümleme ve Monitoring



3 Saat

Bu konunun tamamlanma süresi

Marka Yönetimi ve PR

Marka İtibarının Yönetimi

Kriz İletişimi

PR Ajansı Seçimi 

PR Faaliyetlerinin Planlanması

Sponsorluk Yönetimi

Sürdürülebilirlik Anlayışı Geliştirme



3 Saat

Bu konunun tamamlanma süresi

Kampanya Yönetimi
3 Saat

Bu konunun tamamlanma süresi

Medya Planlama ve Etkinlik Ölçümü
5. Hafta
3 Saat

Bu konunun tamamlanma süresi

Marka İletişimi Süreci ve Unsurları
3 Saat

Bu konunun tamamlanma süresi

Marka ve Tasarım
6. Hafta
3 Saat

Bu konunun tamamlanma süresi

Marka Yönetimi ve Ajans İlişkileri

Markayı dijitale taşımak

Markanın dijital brief süreci

Brief süreci & teknikleri ve hedef belirleme

Ajans Seçimi & Değerlendirmesi

Dijital strateji oluşturma

3 Saat

Bu konunun tamamlanma süresi

Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Şikayet Yönetimi
PROGRAM HEDEFİ

PROGRAM HEDEFİ

Markalaşma, kurumların kalite güven ve başarı sağlaması yönünden büyük önem arz etmektedir. Bu programın amacı, marka varlığının oluşturulması ve bu oluşturulan varlığın korunması için gerekli stratejik çalışmalarla geliştirilip temel alt yapıyı sağlamaktır. Bu kapsamda markaların kampanya çalışmalarının işleyişini kavramaya ve her türlü kurumsal iletişim çalışmalarını anlamaya yardımcı olmaktır.

 

Marka Yönetimi Sertifika Programı ile hedeflenen; marka kavramını ve marka kavramı çevresinde oluşan çeşitli faktörleri tanıyabilme, kritik bir marka raporlarını hazırlayabilme, marka ve imaj yaratımında pazarlama tekniklerini kullanabilme yeteneğine sahip olmak isteyenler için katma değer sağlayarak uzmanlar yetiştirmektir.

KİMLER KATILMALI

KİMLER KATILMALI

 

  • Marka yönetimi alanında kariyer yapmak isteyenler,
  • Pazarlama alanında yönetici ve yönetici adayları
  • Kariyerine marka yönetimi alanında yön vermek isteyenler,
  • Kurumlarda kurumsal iletişim uzmanı olup kendini geliştirmek isteyenler,
  • Marka yönetimi konusunda kişisel gelişimine katkıda bulunmak isteyenler,
  • Yükselmek isteyen orta düzey çalışanlar
  • Farklı birimlerde ve mesleklerde olup ekip yöneten tüm yöneticiler ve yardımcıları.
KURUMSAL BAŞVURU
Kurumsal Eğitim Talebi
Bu eğitimi kurumsal olarak planla ve uygula Mindset Institute kalitesi ve denetimi altında takımın veya şirketin için eğitim planla. Yeni beceriler kazanmanıza, çalışanlarınızın gelişimini yönetmenize ve işgücünüzü eğitmenize nasıl yardımcı olabiliriz?
SIKÇA SORULAN SORULAR
SIKÇA SORULAN SORULAR
Bu eğitimi neden İTÜ'den almalıyım ?

Marka Yönetimi ve İletişimi Sertifika Programı iyi bir başlangıç için sizi kendinize yatırım yapmaya çağırıyor. Program bu süreçte sizi kendi alanında deneyimli, uzman ve bildiklerini karşısındakine aktarma konusunda başarılı profesyonellerle buluşturuyor. Program bir işletmenin ya da kurumun marka değerini yönetme sürecinin baştan sona yönetilmesi ve müşteri ile iletişim sürecini alanında uzman, sektörel anlamda donanımlı eğitmenler ile katılımcılara sunmaktadır.

Bu program kimler için uygundur?

Marka yönetimi alanında kariyer yapmak isteyenler,

Pazarlama alanında yönetici ve yönetici adayları,

Kariyerine marka yönetimi alanında yön vermek isteyenler,

Kurumlarda kurumsal iletişim uzmanı olup kendini geliştirmek isteyenler,

Marka yönetimi konusunda kişisel gelişimine katkıda bulunmak isteyenler,

Yükselmek isteyen orta düzey çalışanlar,

Farklı birimlerde ve mesleklerde olup ekip yöneten tüm yöneticiler ve yardımcıları için uygundur.

Eğitim sonunda hangi seviyede uzmanlık kazanacağım ?

Programda edineceğiz güncel ve kritik bilgileri eğitim içerisindeki atölye çalışmaları ile pratik beceriye dönüştüreceksiniz. Marka yönetimi ve iletişimi alanında takip etmeniz gereken konuların ve çeşitli püf noktalarının da sizinle paylaşıldığı bu programın sonunda dijital ortamlarda marka yönetimi, marka yönetimi ve pr, stratejik marka yönetimi ve planlama, marka konumlandırma ve konumlandırma stratejileri konularında uzmanlık kazanacaksınız.

Programda uygulama yapılıyor mu?

Marka Yönetimi ve İletişimi Sertifika Programı, etkileşime dayalı soru cevap şeklinde işlenen dersleriyle, örnek marka incelemelerine dayalı yapısıyla bu alandaki en iyi eğitim programıdır. Dolayısıyla programda çeşitli vaka analizleri ve çeşitli sektörlerden örnekler ile ders süreci sizin de aktif olarak katıldığı bir ortamda yürütülecektir.

Döküman paylaşımı yapılacak mı ?

Eğitiminizin başladığı hafta itibariyle ilgili materyal paylaşımları gerçekleştirilecektir.

Eğitim sonunda sertifika alacak mıyım ?

Eğitim sonunda gerçekleştirilen sınavda başarı sağlayan katılımcılar İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü onaylı uzmanlık sertifikası almaya hak kazanacaktır. Sınav çalışmasına katılmayan veya başarı sağlayamayan katılımcılar İstanbul Teknik Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi onaylı katılım sertifikası almaya hak kazanacaktır.

Programda %70 devam koşulu bulunmaktadır.

Ödeme ve Kayıt koşulları nelerdir ?

Kayıt işlemlerinizi online sistem üzerinden tamamlayabilirsiniz. Üyelik oluşturarak giriş yaptıktan sonra farklı ödeme seçeneklerinden sizin için en uygun olanı seçebilir ve satınalma işleminizi tamamlayabilirsiniz. Satınalma işlemini tamamladığınızda kaydınız gerçekleşir ve tarafınıza gerekli evraklarla ilgili bilgilendirme maili gönderilir.Online ödeme sistemi 7/24 hizmet vermektedir.

Eğitim kurumsal olarak bize özel planlanabilir mi ?

Eğitim programı, alanı itibariyle kurumların farklı ihtiyaçlarına göre yeniden tasarlanarak uygulanmaktadır.Ekibinizin mevcut çalışmaları belirlediğiniz gelişim hedefine yönelik revizeler yapılarak uygulanmaktadır. Kurumunuza yönelik talebi iletmek için aşağıda yer alan kurumsal eğitim başvurusu formunu doldurabilir, sizin için en uygun teklifi alabilirsiniz.