Eğitimler
Eğitim takvimi Dijital Akademi
Marka Yönetimi ve İletişimi Sertifika Programı
Bu program süresince elde edeceğiniz alan bilgisiyle kariyeriniz ve çalıştığınız kurumda fark yaratacaksınız.
EĞİTİM DETAYLARI
Kalan Kontenjan 5 / 25
19 ARALIK 2020
Cumartesi & Pazar 10.00-17.00
6 Hafta
Online Eğitim

Uzaktan Eğitim

Canlı Sınıf

KAYIT VE ÖDEME DETAYLARI
Program Ücreti
4200.00 + %18 KDV
GROWTH Üye Ücreti - GROWTH Üye Ol
3600.00 + %18 KDV

Tüm sorularınız için : 444 1 476 veya info@mindset.com.tr

Marka Yönetimi ve İletişimi Sertifika Programı

444 1 476
EĞİTİM İÇERİĞİ

Genel Bilgi

Markalaşma, kurumların kalite güven ve başarı sağlaması yönünden büyük önem arz etmektedir. Bu programın amacı, marka varlığının oluşturulması ve bu oluşturulan varlığın korunması için gerekli stratejik çalışmalarla geliştirilip temel alt yapıyı sağlamaktır. Bu kapsamda markaların kampanya çalışmalarının işleyişini kavramaya ve her türlü kurumsal iletişim çalışmalarını anlamaya yardımcı olmaktır.

 

Marka Yönetimi Sertifika Programı ile hedeflenen; marka kavramını ve marka kavramı çevresinde oluşan çeşitli faktörleri tanıyabilme, kritik bir marka raporlarını hazırlayabilme, marka ve imaj yaratımında pazarlama tekniklerini kullanabilme yeteneğine sahip olmak isteyenler için katma değer sağlayarak uzmanlar yetiştirmektir.

Genel Bilgi
Marka 101: Markaya Giriş, Markayı Kavramak, Marka Anlayışı Geliştirme

Marka kavramının anlamı ve tanımlarının değerlendirilmesi,

Marka kavramına ilişkin farklı bakış açılarının ele alınması

Marka – Pazarlama ilişkileri

Ürün Markası – Kurumsal Marka ayrımı

Temel Marka Unsurları

Marka İmajı, 

Görsel Kimlik

Marka Kişiliği,

Marka Sadakati,

Marka Toplulukları,

Marka Yaşam Eğrisi

Tüketici Davranışları ve Marka İlişkisi

Tüketicileri Tanımak ve Anlama

Tüketici İçgörüsü

Tüketici Satın Alma Süreci

Tüketici Karar Modelleri

Marka ve Psikolojik Faktörler

Marka ve Sosyolojik Faktörler

Sosyo-Ekonomik Statü ve Demografi

Stratejik Marka Yönetimi ve Planlama

Stratejik Marka Yönetimi ve Planlama

Marka Genişlemesi

Dikey yönlü marka genişlemeleri

Aşağı yönlü marka genişlemesi

Yukarı yönlü marka genişlemeleri

Yatay yönlü marka genişletmeleri 

Şirketlerin büyüme iştihaı yaşam eğrisi boyunca devam eder. Büyümek için yeni bir marka oluşturma veya mevcut bir markayı genişletme seçeneğine sahiptirler. Yeni bir marka oluşturmak genellikle maliyetli olduğundan, marka genişletme, bir markanın büyüme potansiyelinden tam olarak yararlanmanın popüler bir yoludur. Bu ders boyunca Marka Genişlemesi konusu kavramsal ve örnek olaylar üzerinden anlatılacaktır.

Deneyim Pazarlaması ve Marka Deneyimi

Deneyim Pazarlaması ve Marka Deneyimi

Markanın Geleceği ve Geleceğin Markaları

Markanın Geleceği ve Geleceğin Markaları

Marka Konumlandırma ve Konumlandırma Stratejileri

Marka Konumlandırma Süreci

Marka Konumlandırma Stratejileri

Konumlandırma Hataları

Yeniden Konumlandırma

Marka Değerini Ölçmek ve Geliştirmek

Marka Değeri Yaklaşımları

Marka Değerini Oluşturan Faktörler

Marka Değerinin Ölçülmesinde Kullanılan Temel Modeller

Marka Değerinin Yönetilmesi ve Geliştirilmesi

Marka Araştırmaları

Temel Araştırma Bilgileri

Marka Araştırmalarında Kullanılan Temel Yöntem ve Teknikler

Kalitatif Ve Kantitatif Araştırma Modelleri

Araştırma Şirketleri İle Çalışma

Marka Araştırmalarında Yeni Yaklaşımlar

Dijital Ortamlarda Marka Yönetimi

Dijital İletişimin Temelleri

Markanın Dijital İletişim Stratejisi

Hesap Yönetimi

Topluluk Yönetimi

Etkinlik ve Kampanya Yönetimi

İçerik Yönetimi

Ölçümleme ve Monitoring

Marka Yönetimi ve PR

Marka İtibarının Yönetimi

Kriz İletişimi

PR Ajansı Seçimi 

PR Faaliyetlerinin Planlanması

Sponsorluk Yönetimi

Sürdürülebilirlik Anlayışı Geliştirme



 
Kampanya Yönetimi
Kampanya Yönetimi
 
 
Medya Planlama ve Etkinlik Ölçümü

Medya Planlama ve Etkinlik Ölçümü

Marka İletişimi Süreci ve Unsurları

Marka İletişimi Süreci ve Unsurları

Marka ve Tasarım

Marka ve Tasarım

Marka Yönetimi ve Ajans İlişkileri

Markayı dijitale taşımak

Markanın dijital brief süreci

Brief süreci & teknikleri ve hedef belirleme

Ajans Seçimi & Değerlendirmesi

Dijital strateji oluşturma

Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Şikayet Yönetimi

Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Şikayet Yönetimi

KURUMSAL BAŞVURU
Kurumsal Eğitim Talebi
Bu eğitimi kurumsal olarak planla ve uygula Mindset Institute kalitesi ve denetimi altında takımın veya şirketin için eğitim planla. Yeni beceriler kazanmanıza, çalışanlarınızın gelişimini yönetmenize ve işgücünüzü eğitmenize nasıl yardımcı olabiliriz?
SIKÇA SORULAN SORULAR
SIKÇA SORULAN SORULAR
Bu program kimler için uygundur?

Marka yönetimi alanında kariyer yapmak isteyenler,

Pazarlama alanında yönetici ve yönetici adayları,

Kariyerine marka yönetimi alanında yön vermek isteyenler,

Kurumlarda kurumsal iletişim uzmanı olup kendini geliştirmek isteyenler,

Marka yönetimi konusunda kişisel gelişimine katkıda bulunmak isteyenler,

Yükselmek isteyen orta düzey çalışanlar,

Farklı birimlerde ve mesleklerde olup ekip yöneten tüm yöneticiler ve yardımcıları için uygundur.

Eğitim sonunda hangi seviyede uzmanlık kazanacağım ?

Programda edineceğiz güncel ve kritik bilgileri eğitim içerisindeki atölye çalışmaları ile pratik beceriye dönüştüreceksiniz. Marka yönetimi ve iletişimi alanında takip etmeniz gereken konuların ve çeşitli püf noktalarının da sizinle paylaşıldığı bu programın sonunda dijital ortamlarda marka yönetimi, marka yönetimi ve pr, stratejik marka yönetimi ve planlama, marka konumlandırma ve konumlandırma stratejileri konularında uzmanlık kazanacaksınız.

Programda uygulama yapılıyor mu?

Marka Yönetimi ve İletişimi Sertifika Programı, etkileşime dayalı soru cevap şeklinde işlenen dersleriyle, örnek marka incelemelerine dayalı yapısıyla bu alandaki en iyi eğitim programıdır. Dolayısıyla programda çeşitli vaka analizleri ve çeşitli sektörlerden örnekler ile ders süreci sizin de aktif olarak katıldığı bir ortamda yürütülecektir.

Döküman paylaşımı yapılacak mı ?

Eğitiminizin başladığı hafta itibariyle ilgili materyal paylaşımları gerçekleştirilecektir.

Eğitim sonunda sertifika alacak mıyım ?

Eğitim sonunda gerçekleştirilen sınavda başarı sağlayan katılımcılar İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü onaylı uzmanlık sertifikası almaya hak kazanacaktır. Sınav çalışmasına katılmayan veya başarı sağlayamayan katılımcılar İstanbul Teknik Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi onaylı katılım sertifikası almaya hak kazanacaktır.

Programda %70 devam koşulu bulunmaktadır.

Ödeme ve Kayıt koşulları nelerdir ?

Kayıt işlemlerinizi online sistem üzerinden tamamlayabilirsiniz. Üyelik oluşturarak giriş yaptıktan sonra farklı ödeme seçeneklerinden sizin için en uygun olanı seçebilir ve satınalma işleminizi tamamlayabilirsiniz. Satınalma işlemini tamamladığınızda kaydınız gerçekleşir ve tarafınıza gerekli evraklarla ilgili bilgilendirme maili gönderilir.Online ödeme sistemi 7/24 hizmet vermektedir.

Eğitim kurumsal olarak bize özel planlanabilir mi ?

Eğitim programı, alanı itibariyle kurumların farklı ihtiyaçlarına göre yeniden tasarlanarak uygulanmaktadır.Ekibinizin mevcut çalışmaları belirlediğiniz gelişim hedefine yönelik revizeler yapılarak uygulanmaktadır. Kurumunuza yönelik talebi iletmek için aşağıda yer alan kurumsal eğitim başvurusu formunu doldurabilir, sizin için en uygun teklifi alabilirsiniz.