Eğitimler
Eğitim takvimi Hakkımızda

Pazarlamada İllüzyonel Teknikler Sertifika Programı

-3 GünMindset Institute / Beşiktaş

Pazarlamada İllüzyonel Teknikler Sertifika Programı

Mindset Institute / Beşiktaş
TARİH
GÜNLER / SAATLER-
SÜRE3 Gün
YERMindset Institute / BeşiktaşYol tarifi için tıklayınız
Kontenjan12/0
    Detaylı Bilgi İçin
    444 1 476
    Genel Bilgi

    Genel Bilgi

    Dijitalin yeni normal olduğu bir dünyada iş yapma şekilleri köklü biçimde değişiyor. Bilgi çağında gittikçe artan ve baş edilmesi imkansızlaşan bilgi dalgası karşısında tüketicileri etkileşime ikna etmek zorlaşıyor. Markalar insan beyninin sağ yarımküresini yeniden keşfetmeye başladı. Hikayesi olan bir marka, pürüzsüz bir kullanıcı deneyimi ve motive edici, oyun tadında bir kurgu… İllüzyonel pazarlama teknikleri eğitimi, hikayeleştirme, kullanıcı deneyimi ve oyunlaştırma kavramlarını kapsayan illüzyonel teknikleri bir sistematik içerisinde ve uygulamalı olarak öğretmektedir.

    Program Modülleri

    • Dijital Çağda Pazarlama ve İllüzyonel Teknikler
    • İş Yaşamında Hikayeleştirme
    • Kullanıcı Deneyimi Tasarımı
    • Oyunlaştırma
    Eğitim İçeriği
    Eğitim İçeriği
    Modül 1 - Dijital Çağda Pazarlama ve İllüzyonel Teknikler, Adnan Veysel Ertemel

    Hızla dijitalleşen dünyada her şey robotlaşarak ölçülebilir ve teknik hale gelirken buna tepki olarak insancıl, insan ruhuna hitap eden yaklaşımlar karşılık buluyor. İş yöneticileri son zamanlarda daha sık biçimde hikaye ve  oyun kavramlarını duyar oldu. Ancak iş yöneticileri yeni duydukları bu kavramları çoğu kez iş yaşamına uyarlamakta zorluk çekiyor. Bu eğitimde dijitalin yeni normal olduğu dünyada pazarlamada tüketicilerce karşılık bulan ve geleceğin vazgeçilmez stratejileri haline gelecek temel kavramlar bir sistematik içerisinde ve uygulamalı olarak anlatılmaktadır.

    Dijitalin yeni normal olduğu bir dünyada tüketicilerin bilinçaltına hitap ederek etkileşime ikna etmenin yeni teknikleriyle tanışmaya hazır olun.


    Eğitim İçeriği:

    • Yeni Normal: Dijital
    • Bilginin Felsefesi
    • Bilgi Çağının Yeni Kodları
    • Dijital Çağda Pazarlamanın Yeni Sorunları
    • Pazarlamada Anlam Arayışı ve Pazarlama 3.0
    • Dijital Çağda Pazarlamanın Yeni Silahları
    • Gelecekte Tüketicilerce Karışılık Bulacak Ürünlerim Özellikleri
    • Sağ Beynin Yükselişi
    • Davranışsal Psikoloji
    • Alışkanlıkların Gücü
    • Yeni Bir Yaklaşım Olarak İllüzyonel Pazarlama
    • Yeni Test Ekibinizle Tanışın
    • İllüzyonel Pazarlamada Başarılı Örnekler

    Modül 2 - Hikaye Anlatıcılığı Sinan Sülün

    Hikâye anlatmak, ikna etmenin, akılda kalmanın ve anlam yaratmanın en iyi yoludur. Hikâyeler, insanlarla duygusal bağlar kurmamızı sağlar. İster bir ürün pazarlayın, ister projenizi veya fikrinizi satmaya çalışın, isterseniz karşınızdaki kişileri etkilemek isteyin…Her zaman iyi bir hikâyeye ihtiyacınız vardır.


    Eğitim İçeriği

    • Hikayelere İhtiyacımız Var
    • Beynimiz Hikayeye Nasıl Tepki Verir?
    • İş Yaşamında İyi Bir Hikaye Nasıl Yaratılır
    • Dünya Nereye Gidiyor
    • İnsanın Anlam Arayışı
    • Hikâye Anlatmanın Adımları
    • Kulaktan Kalbe: Metafor Sanatı
    • Anlatımda Ses ve Beden Kullanımı
    • Hikâye ve Metafor’da Ustalaşmak
    • Kendi Hikayeni Yarat

    Modül 3 - Kullanıcı Deneyimi, Mustafa Dalcı

    Kullanıcı deneyimi (user experience – UX) son yıllarda önemi gittikçe daha büyük kitlelerce anlaşılmaya başlanan çok disiplinli bir yaklaşımdır. Gerçek yaşamda ve dijital ortamda kullanıcı deneyimi ve kullanılabilirlik boyutlarındaki iyileştirmelerle kurumlar karlılıklarında ciddi artışlar sağlamaktadır. Bu eğitimde kullanıcı deneyimi, illüzyonel bir pazarlama teknikiği boyutunda düşünme gerektirmeksizin sezgisel kullanımı sağlayacak biçimde nasıl yapılır sorusuna cevap verileektir. Kullanıcı deneyiminin evrimi, nihai hedefi, kullanıcı deneyimi tasarım sureci, kullanıcı araştırması, kullanılabilirlik ve optimizasyon boyutları uygulamalı olarak anlatılacaktır. Son olarak kullanıcı deneyiminde gelecek trendleri incelenecektir.


    Eğitim İçeriği

    • Kullanıcı Deneyimi Tasarımı Metodolojisi
          • Terimler ve Tanımlar
               • Kullanılabilirlik
               • Kullanıcı Deneyimi
          • Kullanıcı Deneyimi Tasarımı Süreci
               • Araştırma ve Bilgi Mimarisi
               • Etkileşim Tasarımı
               • Grafiksel Kullanıcı Arayüzü Tasarımı
               • Optimizasyon
    • Kullanıcı Deneyimi Tasarımı & Pazarlama
          • Kullanıcı Araştırması
          • Optimizasyon
    • 2017 UX / UI Trends

    Modül 4 - Oyunlaştırma, Ercan Altuğ Yılmaz

    Oyun, insanlık tarihi kadar eski ve içimizde olan bir oluşum. Oyunların faydası ise sadece eğlenmek değil aslında öğrenmek,gelişmek,sosyalleşmek ve hatta kendini tanımak. Bu oyun oynama sırasındaki motivasyonumuzu gerçek hayatta hedeflerimiz doğrultusunda kullanmaya başladığımız an oyunlaştırma başlamış demektir. Pazarlama iletişimlerinde de müşterilerimizin eğlenerek parçası oldukları ve deneyimledikleri kampanyalar her zaman fark yaratıyor. Bu oyunlaştırma tekniklerinin pazarlamada kullanılma yöntemleri ve örnekleri anlatılacaktır


    Eğitim İçeriği

    • Oyun tarihi,çeşitleri ve dijitalleşen oyun ile espor
    • Oyun,oyun tabanlı çözümler,oyunlaştırma tanımları
    • Oyuncu Tipleri ve online test (Marczewski Player Types)
    • MDA oyun tasarım modeli,oyun akışı ve oyun düşüncesi
    • Geleneksel Oyunlaştırma ve Dijital Oyunlaştırma örnekleri
    • Motivasyon Tipleri – İçsel/Dışsal Motivasyon (Ryan Deci’s Self Determination Theory)
    • Ödüllendirme Modeli (Zichermann’s SAPS Rewarding Model)
    • Oyun mekanikleri (Puan,Rozet,Liderlik Tablosu,Meydan Okuma,Hikaye,Şans,Rekabet,Geri Sayım..)
    • Oyunlaştırma Tasarımı ve Modelleri (Werbach D6, Octalysis, Hook Modelleri)
    • Oyunlaştırma Çözümleri ve Yazılım altyapıları (Badgeville, Bunchball, İştoyun, Kahoot, Captain Up, Mambo, Pixofun Quizgame, EDF Nelly, Gamewheel,Redcritter)
    • Türkiye’den ve Dünyadan Oyunlaştırma Başarı Hikayeleri (Nike, Swarm, Duolingo, Apple, Tesla, TEB, Turkcell, Doğuş, Fitwell...)
    • Oyunlaştırma Örnek Uygulaması (Mahalle Sakini)
    • Oyunlaştırmanın Geleceği (VR,AR,IOT gibi yeni teknolojilerle entegrasyonu)

    Kayıt ve Ödeme

    Kayıt ve Ödeme

    Bilgi ve Kayıt için lütfen form bilgilerini eksiksiz doldurun. En kısa zamanda size dönüş yapıp gerekli işlemlerle ilgili olarak bilgi verilecektir.

    Ödeme Seçenekleri:

    Kredi Kartıyla Peşin Ödeme

    Kredi Kartına Taksitli Ödeme ( Online / Bonus – Maximum – Paraf – World )

    EFT / Havale ile ödeme.

    Kayıt ve Ödeme İçin Bilgi İste
    *
    *
    *