Eğitimler
Eğitim takvimi
Pazarlamada Veri Analizi Eğitimi Workshop
Bu program süresince elde edeceğiniz alan bilgisiyle kariyeriniz ve çalıştığınız kurumda fark yaratacaksınız.
EĞİTİM DETAYLARI
Kalan Kontenjan 5 / 15
05 HAZİRAN 2022
Pazar 10.00 / 16.00
1 Oturum
Online Eğitim

Uzaktan Eğitim

Canlı Sınıf

KAYIT VE ÖDEME DETAYLARI
Program Ücreti
950.00 + %8 KDV
GROWTH Üye Ücreti - GROWTH Üye Ol
760.00 + %8 KDV

Tüm sorularınız için : 444 1 476 veya info@mindset.com.tr

DÖNEM
TARİH
GÜNLER
SAAT
KONTENJAN
PROGRAM ÜCRETİ
GROWTH ÜYE ÜCRETİ
Workshop
05.06.2022
Pazar 10.00 / 16.00
6
15 / 5
950.00 TL + KDV 760.00 TL + KDV

Pazarlamada Veri Analizi Eğitimi Workshop

444 1 476
EĞİTİM İÇERİĞİ

Genel Bilgi

Bu programda, dijital pazarlamada veri analizinin önemi, verinin anlamlandırma süreçleri ve bu süreçlerin pazara etkileri hakkında gerekli eğitim içeriklerine sahip olacaksınız. Alanlarında uzman eğitmenler tarafından bu içerikler hakkında en temel sektörel standartlar sizinle paylaşılacak ve içerik enine boyuna aktarılacaktır. Etkileşime dayalı eğitim ortamı içinde tüm sorularınızı alanında uzman eğitmenlerle paylaşabilirsiniz. 

Genel Bilgi
Pazarlamada Veri Analizine Giriş

Veri Analizi Kavramı

Pazarlamada Veri Analizinin Kullanımı

Müşteri Kimdir?

Bir Organizasyondaki Verilerin Önemi

Tüketici Davranışı ve Pazarlama Stratejisi

Tüketici Davranış İlkeleri

Pazarlama Stratejisi Bazında Tüketici Davranışlarına Giriş

Pazarlama Stratejisine Genel Bakış

Veri Kavramı ve Özellikleri

Veri Madenciliği Yöntemleri

Değişken Tipleri

Frekanslar

Tanımlayıcı İstatistikler

Temel Pazarlama Değişkenlerinin Etkisinin Değerlendirilmesi

Modelleme Teknikleri

Regresyon Kullanarak Tahmin Edilebilir Modelleme

Puan Kartları Oluşturma

Öngörülü Modellemenin Kampanya Performansındaki Önemi

Öngörülü Modellerin Kullanımı

Segmentasyon Yöntemleri ve Teknikleri

Segment Kavramı

Segment Oluşturmanın Önemi

Tanımlayıcı ve Öngörülü Segment İlişkisi

Segment Oluşturmak için Küme Analizine Giriş

PROGRAM HEDEFİ

PROGRAM HEDEFİ

Bu program sonunda katılımcılar;

Pazarlamada veri analizinin kullanılması,

Organizasyonel anlamda veri analizinin kullanımı,

Tüketici davranışları ve pazarlama stratejileri,

Veri türleri ve verinin unsurları,

Veri madenciliği kavramı, özellikleri ve pazarlamada kullanımı,

Modelleme teknikleri,

Segmentasyon yöntemleri ve teknikleri gibi konularda bilgi sahibi olacaklardır.

SIKÇA SORULAN SORULAR
SIKÇA SORULAN SORULAR
Program kimler için uygundur, katılım şartları nelerdir?

Bu programa, dijital pazarlamada veri analizi hakkında bilgi sahibi olmak isteyenler katılabilir.

Döküman paylaşımı yapılacak mı?

Eğitim başladığı gün ilgili dökümanlar paylaşılacaktır.

Eğitim sonunda sertifika verilecek mi?

Eğitime katılmanız halinde Mindset Institute onaylı Katılım Sertifikası almaya hak kazanacaksınız.

Eğitim kurumumuza özel olarak planlanabilir mi?

Eğitim programı, kurumların farklı ihtiyaçları ve gelişim hedefleri doğrultusunda yeniden tasarlanarak uygulanmaktadır.Kurumunuza yönelik talebi iletmek için aşağıda yer alan kurumsal eğitim başvurusu formunu doldurabilir, sizin için en uygun teklifi alabilirsiniz.

KURUMSAL BAŞVURU
Bu eğitimi kurumsal olarak planla ve uygula Mindset Institute kalitesi ve denetimi altında takımın veya şirketin için eğitim planla. Yeni beceriler kazanmanıza, çalışanlarınızın gelişimini yönetmenize ve işgücünüzü eğitmenize nasıl yardımcı olabiliriz?