Eğitimler
Eğitim takvimi Dijital Akademi
Content Marketing (İçerik Pazarlaması) Eğitimi
Bu program süresince elde edeceğiniz alan bilgisiyle kariyeriniz ve çalıştığınız kurumda fark yaratacaksınız.
EĞİTİM DETAYLARI
Kalan Kontenjan 6 / 20
04 EKİM 2020
Pazar - 15.00 - 20.00
5 Saat
Mindset Institute / Beşiktaş Yol tarifi için tıklayınız

Uzaktan Eğitim

Canlı Sınıf

KAYIT VE ÖDEME DETAYLARI
Fiyat, ödeme koşulları, eğitim konularının detaylı bilgisi için üye girişi yapın
Mindset hesabınız yokmu? Yeni hesap oluştur.

Tüm sorularınız için : 444 1 476 veya info@mindset.com.tr

Content Marketing (İçerik Pazarlaması) Eğitimi

444 1 476
EĞİTİM İÇERİĞİ

Genel Bilgi

Content Marketing, işletmelerin, pazarlama yöneticilerinin, markaların, dijital kanallar üzerinden ya da geleneksel medya aracılığıyla ziyaretçi (takipçi) kitlesi üzerinde marka, işletme, ürün ya da hizmete ilişkin kitleyi bilgilendirici, fonksiyonel hale getirici, merak uyandırıcı, marka – ürün ile bağ kurmalarına yardımcı olmak amacıyla oluşturulmuş görsel, yazılı ve işitsel pazarlama tekniğidir.

 

 

Genel Bilgi
Content Marketing (İçerik Pazarlaması) Nedir?

İçerik Pazarlaması Kavramı ve Temel Özellikleri

İçerik Pazarlamasının Avantajları ve Sürecin Dinamikleri

Geleneksel Pazarlama x İçerik Pazarlaması

Temel İçerik Pazarlaması Stratejileri ve KPI’ları

Farklı Sosyal Medya Platformlarında İçerik Pazarlaması

İçerik Kavramı ve İçerik Türleri

İçerik - SEO Uyumunun Önemi

Dijital Kanallarda Sunulacak İçerik Türüne Karar Verme Süreci

Değişen Kullanıcı Profili ve İçerik Üretme Süreci İlişkisi

İçerik Üretme Sürecinin Dinamikleri ve İçerik Optimizasyonu

Sosyal Medyada İçerik Dağıtım Kanalları

Blog Kavramı ve Blog Yazmanın Dinamikleri

Twitter’da İçerik Üretme Dinamikleri

Youtube’da İçerik Üretme Süreci ve Tasarım İlkeleri

Instagram’da İçerik Oluşturma ve Tasarım İlkeleri

Facebook’ta İçerik Üretme Süreci

AVANTAJLAR

AVANTAJLAR

Sayısallaşma ve teknolojilerin dönüşümüyle birlikte dijital ortamlara taşınan medya okur-yazarlığı, artan e-ticaret alışkanlıkları ve hayatımızın parçası olan sosyal paylaşım platformları ise geleneksel yazılı, görsel ve işitsel medyada ürünlerini pazarlama faaliyetleri gösteren firmalar için yeni bir pazarlama alanı olarak görülmüştür ve Content Marketing’de kendini bu değişimin akışına bırakarak yöntemini geliştirmiştir. 

 

KİMLER KATILMALI

KİMLER KATILMALI

KOBİ (Küçük ve orta büyüklükteki işletmeler) 'in sahipleri ve yöneticileri

Şirketlerin pazarlama departmanı çalışanları ( marka, iş zekası, iş geliştirme, pazarlama, reklam uzmanları)

Dijital pazarlama alanında kariyer hedefi olanlar

Çalıştığı alanın yanında farklı disiplinlerden de bilgi sahibi olmak isteyenler

Startuplar, büyümeyle ilgili küçük ekiplere sahip olan şirketler

SERTİFİKA

SERTİFİKA

Mindset Institute tarafından düzenlenen Startup'lar için Content Marketing eğitimini tamamlayan tüm katılımcılarımıza katılım sertifikası verilecektir. 

KAYIT ve ÖDEME

KAYIT ve ÖDEME

Bilgi ve Kayıt için lütfen form bilgilerini eksiksiz doldurun. En kısa zamanda size dönüş yapıp gerekli işlemlerle ilgili olarak bilgi verilecektir.

Ödeme Seçenekleri:

Kredi Kartıyla Peşin Ödeme

Kredi Kartına Taksitli Ödeme ( Online / Bonus – Maximum – Paraf – World )

EFT / Havale ile ödeme.

KURUMSAL BAŞVURU
Kurumsal Eğitim Talebi
Bu eğitimi kurumsal olarak planla ve uygula Mindset Institute kalitesi ve denetimi altında takımın veya şirketin için eğitim planla. Yeni beceriler kazanmanıza, çalışanlarınızın gelişimini yönetmenize ve işgücünüzü eğitmenize nasıl yardımcı olabiliriz?