Marka kavramının anlamı ve tanımlarının değerlendirilmesi,
Marka kavramına ilişkin farklı bakış açılarının ele alınması
Marka – Pazarlama ilişkileri
Ürün Markası – Kurumsal Marka ayrımı
Tüm sorularınız için : 444 1 476 veya info@mindset.com.tr
Fiyatı görmek için form doldurun
Markalaşma, kurumların kalite güven ve başarı sağlaması yönünden büyük önem arz etmektedir. Bu programın amacı, marka varlığının oluşturulması ve bu oluşturulan varlığın korunması için gerekli stratejik çalışmalarla geliştirilip temel alt yapıyı sağlamaktır. Bu kapsamda markaların kampanya çalışmalarının işleyişini kavramaya ve her türlü kurumsal iletişim çalışmalarını anlamaya yardımcı olmaktır.
Strategic Brand Marketing School ile hedeflenen; marka kavramını ve marka kavramı çevresinde oluşan çeşitli faktörleri tanıyabilme, kritik bir marka raporlarını hazırlayabilme, marka ve imaj yaratımında pazarlama tekniklerini kullanabilme yeteneğine sahip olmak isteyenler için katma değer sağlayarak uzmanlar yetiştirmektir.
Marka kavramının anlamı ve tanımlarının değerlendirilmesi,
Marka kavramına ilişkin farklı bakış açılarının ele alınması
Marka – Pazarlama ilişkileri
Ürün Markası – Kurumsal Marka ayrımı
Marka İmajı,
Görsel Kimlik
Marka Kişiliği,
Marka Sadakati,
Marka Toplulukları,
Marka Yaşam Eğrisi
Tüketicileri Tanımak ve Anlama
Tüketici İçgörüsü
Tüketici Satın Alma Süreci
Tüketici Karar Modelleri
Marka ve Psikolojik Faktörler
Marka ve Sosyolojik Faktörler
Sosyo-Ekonomik Statü ve Demografi
Stratejik Marka Yönetimi ve Planlama
Dikey yönlü marka genişlemeleri
Aşağı yönlü marka genişlemesi
Yukarı yönlü marka genişlemeleri
Yatay yönlü marka genişletmeleri
Şirketlerin büyüme iştahı yaşam eğrisi boyunca devam eder. Büyümek için yeni bir marka oluşturma veya mevcut bir markayı genişletme seçeneğine sahiptirler. Yeni bir marka oluşturmak genellikle maliyetli olduğundan, marka genişletme, bir markanın büyüme potansiyelinden tam olarak yararlanmanın popüler bir yoludur. Bu ders boyunca Marka Genişlemesi konusu kavramsal ve örnek olaylar üzerinden anlatılacaktır.
Deneyim Pazarlaması ve Marka Deneyimi
Markanın Geleceği ve Geleceğin Markaları
Marka Konumlandırma Süreci
Marka Konumlandırma Stratejileri
Konumlandırma Hataları
Yeniden Konumlandırma
Marka Değeri Yaklaşımları
Marka Değerini Oluşturan Faktörler
Marka Değerinin Ölçülmesinde Kullanılan Temel Modeller
Marka Değerinin Yönetilmesi ve Geliştirilmesi
Temel Araştırma Bilgileri
Marka Araştırmalarında Kullanılan Temel Yöntem ve Teknikler
Kalitatif Ve Kantitatif Araştırma Modelleri
Araştırma Şirketleri İle Çalışma
Marka Araştırmalarında Yeni Yaklaşımlar
Dijital İletişimin Temelleri
Markanın Dijital İletişim Stratejisi
Hesap Yönetimi
Topluluk Yönetimi
Etkinlik ve Kampanya Yönetimi
İçerik Yönetimi
Ölçümleme ve Monitoring
Marka İtibarının Yönetimi
Kriz İletişimi
PR Ajansı Seçimi
PR Faaliyetlerinin Planlanması
Sponsorluk Yönetimi
Sürdürülebilirlik Anlayışı Geliştirme
Medya Planlama ve Etkinlik Ölçümü
Marka İletişimi Süreci ve Unsurları
Marka ve Tasarım
Markayı dijitale taşımak
Markanın dijital brief süreci
Brief süreci & teknikleri ve hedef belirleme
Ajans Seçimi & Değerlendirmesi
Dijital strateji oluşturma
Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Şikayet Yönetimi
Eğitim dili Türkçe. Temel kavramlar İngilizce olarak kullanılmakta Türkçe olarak ayrıntılandırılmaktadır.
Marka yönetimi alanında kariyer yapmak isteyenler,
Pazarlama alanında yönetici ve yönetici adayları,
Kariyerine marka yönetimi alanında yön vermek isteyenler,
Kurumlarda kurumsal iletişim uzmanı olup kendini geliştirmek isteyenler,
Marka yönetimi konusunda kişisel gelişimine katkıda bulunmak isteyenler,
Yükselmek isteyen orta düzey çalışanlar,
Farklı birimlerde ve mesleklerde olup ekip yöneten tüm yöneticiler ve yardımcıları için uygundur.
Programda edineceğiz güncel ve kritik bilgileri eğitim içerisindeki atölye çalışmaları ile pratik beceriye dönüştüreceksiniz. Marka yönetimi ve iletişimi alanında takip etmeniz gereken konuların ve çeşitli püf noktalarının da sizinle paylaşıldığı bu programın sonunda dijital ortamlarda marka yönetimi, marka yönetimi ve pr, stratejik marka yönetimi ve planlama, marka konumlandırma ve konumlandırma stratejileri konularında uzmanlık kazanacaksınız.
Marka Yönetimi ve İletişimi Sertifika Programı, etkileşime dayalı soru cevap şeklinde işlenen dersleriyle, örnek marka incelemelerine dayalı yapısıyla bu alandaki en iyi eğitim programıdır. Dolayısıyla programda çeşitli vaka analizleri ve çeşitli sektörlerden örnekler ile ders süreci sizin de aktif olarak katıldığı bir ortamda yürütülecektir.
Eğitiminizin başladığı hafta itibariyle ilgili materyal paylaşımları gerçekleştirilecektir.
Eğitim sonunda gerçekleştirilen sınavda başarı sağlayan katılımcılar Mindset Institute onaylı uzmanlık sertifikası almaya hak kazanacaktır. Sınav çalışmasına katılmayan veya başarı sağlayamayan ama devam koşulunu yerine getiren katılımcılar Mindset Institute onaylı katılım sertifikası almaya hak kazanacaktır.
Programda %70 devam koşulu bulunmaktadır.
Kayıt işlemlerinizi online sistem üzerinden tamamlayabilirsiniz. Üyelik oluşturarak giriş yaptıktan sonra farklı ödeme seçeneklerinden sizin için en uygun olanı seçebilir ve satınalma işleminizi tamamlayabilirsiniz. Satınalma işlemini tamamladığınızda kaydınız gerçekleşir ve tarafınıza gerekli evraklarla ilgili bilgilendirme maili gönderilir.Online ödeme sistemi 7/24 hizmet vermektedir.
Eğitim programı, alanı itibariyle kurumların farklı ihtiyaçlarına göre yeniden tasarlanarak uygulanmaktadır.Ekibinizin mevcut çalışmaları belirlediğiniz gelişim hedefine yönelik revizeler yapılarak uygulanmaktadır. Kurumunuza yönelik talebi iletmek için aşağıda yer alan kurumsal eğitim başvurusu formunu doldurabilir, sizin için en uygun teklifi alabilirsiniz.