Eğitimler
Eğitim takvimi Workshop Takvimi
Marka Yönetimi Sertifika Programı Yeni Dönem
Marka yönetimi sertifika programı üç temel pazarlama stratejisine odaklanır: konumlandırma, markalaşma ve güven oluşturma.
EĞİTİM DETAYLARI
Kalan Kontenjan 16 / 20

Son 4 kontenjan

27 NİSAN 2024
Cmt 10.00 / 13.00
36 Saat (12 Hafta)
Online Eğitim

Uzaktan Eğitim

Canlı Sınıf

KAYIT VE ÖDEME DETAYLARI
Fiyat, ödeme koşulları, eğitim konularının detaylı bilgisi için form doldurun

Tüm sorularınız için : 444 1 476 veya info@mindset.com.tr

DÖNEM
TARİH
GÜNLER
SÜRE
KONTENJAN
PROGRAM ÜCRETİ
GROWTH ÜYE ÜCRETİ
Yeni Dönem
27.04.2024
Cmt 10.00 / 13.00
36
20 / 16 Son 4 kontenjan

Fiyatı görmek için form doldurun

Marka Yönetimi Sertifika Programı Yeni Dönem

444 1 476
EĞİTİM İÇERİĞİ

Genel Bilgi

Markalaşma, kurumların kalite, güven ve başarı sağlaması yönünden büyük önem arz etmektedir. Bu programın amacı, marka varlığının oluşturulması ve bu oluşturulan varlığın korunması için gerekli stratejik çalışmalarla geliştirilip temel alt yapıyı sağlamaktır. Bu kapsamda markaların kampanya çalışmalarının işleyişini kavramaya ve her türlü kurumsal iletişim çalışmalarını anlamaya yardımcı olmaktır.

“Stratejik Marka Yönetimi ve Pazarlaması Programı” ile hedeflenen; marka kavramını ve marka kavramı çevresinde oluşan çeşitli faktörleri tanıyabilme, kritik bir marka raporlarını hazırlayabilme, marka ve imaj yaratımında pazarlama tekniklerini kullanabilme yeteneğine sahip olmak isteyenler için katma değer sağlayarak, uzmanlar yetiştirmektir.

Genel Bilgi
Marka 101: Markaya Giriş, Markayı Kavramak, Marka Anlayışı Geliştirme

Marka Kavramının Anlamı ve Tanımlarının Değerlendirilmesi
Marka Kavramına İlişkin Farklı Bakış Açılarının Ele Alınması
Marka – Pazarlama İlişkileri
Ürün Markası – Kurumsal Marka ayrımı

Temel Marka Unsurları

Marka İmajı
Görsel Kimlik
Marka Kişiliği
Marka Sadakati
Marka Toplulukları
Marka Yaşam Eğrisi

Tüketici Davranışları ve Marka İlişkisi

Tüketicileri Tanımak ve Anlama
Tüketici İçgörüsü
Tüketici Satın Alma Süreci
Tüketici Karar Modelleri
Marka ve Psikolojik Faktörler
Marka ve Sosyolojik Faktörler
Sosyo-Ekonomik Statü ve Demografi

Stratejik Marka Yönetimi ve Planlama

Stratejik Marka Yönetimi ve Planlama

Marka Genişlemesi

Dikey Yönlü Marka Genişlemeleri

Aşağı Yönlü Marka Genişlemesi

Yukarı Yönlü Marka Genişlemeleri

Yatay Yönlü Marka Genişlemeleri

Şirketlerin büyüme iştahı yaşam eğrisi boyunca devam eder. Büyümek için yeni bir marka oluşturma veya mevcut bir markayı genişletme seçeneğine sahiptirler. Yeni bir marka oluşturmak genellikle maliyetli olduğundan, marka genişletme, bir markanın büyüme potansiyelinden tam olarak yararlanmasının popüler bir yoludur. Bu ders boyunca Marka Genişlemesi konusu kavramsal ve örnek olaylar üzerinden anlatılacaktır.

Deneyim Pazarlaması ve Marka Deneyimi

Deneyim Pazarlaması ve Marka Deneyimi

Markanın Geleceği ve Geleceğin Markaları

Markanın Geleceği ve Geleceğin Markaları

Marka Konumlandırma ve Konumlandırma Stratejileri

Marka Konumlandırma Süreci
Marka Konumlandırma Stratejileri
Konumlandırma Hataları
Yeniden Konumlandırma

Marka Değerini Ölçmek ve Geliştirmek

Marka Değeri Yaklaşımları

Marka Değerini Oluşturan Faktörler

Marka Değerinin Ölçülmesinde Kullanılan Temel Modeller

Marka Değerinin Yönetilmesi ve Geliştirilmesi

Marka Araştırmaları

Temel Araştırma Bilgileri
Marka Araştırmalarında Kullanılan Temel Yöntem ve Teknikler
Kalitatif ve Kantitatif Araştırma Modelleri
Araştırma Şirketleri ile Çalışma
Marka Araştırmalarında Yeni Yaklaşımlar

Konseptler Çağında Marka İletişimi

İkna Teoremi
Marka Yolculuğunun Akış Tasarımı
İlham Veren, İstek Uyandıran Dijital İçerik

Dijital Ortamlarda Marka Yönetimi

Dijital İletişimin Temelleri
Markanın Dijital İletişim Stratejisi
Hesap Yönetimi
Topluluk Yönetimi
Etkinlik ve Kampanya Yönetimi
İçerik Yönetimi
Ölçümleme ve Monitoring

Marka Yönetimi ve PR

Marka İtibarının Yönetimi
Kriz İletişimi
PR Ajansı Seçimi
PR Faaliyetlerinin Planlanması
Sponsorluk Yönetimi
Sürdürülebilirlik Anlayışı Geliştirme

Kampanya Yönetimi
Kampanya Yönetimi
Medya Planlama ve Etkinlik Ölçümü

Medya Planlama ve Etkinlik Ölçümü

Marka İletişimi Süreci ve Unsurları

Marka İletişimi Süreci ve Unsurları

Marka ve Tasarım

Marka ve Tasarım

Marka Yönetimi ve Ajans İlişkileri

Markayı Dijitale Taşımak
Markanın Dijital Brief Süreci
Brief Süreci & Teknikleri ve Hedef Belirleme
Ajans Seçimi & Değerlendirmesi
Dijital Strateji Oluşturma

Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Şikayet Yönetimi

Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Şikayet Yönetimi

Genel Bilgi

Markalaşma, kurumların kalite, güven ve başarı sağlaması yönünden büyük önem arz etmektedir. Bu programın amacı, marka varlığının oluşturulması ve bu oluşturulan varlığın korunması için gerekli stratejik çalışmalarla geliştirilip temel alt yapıyı sağlamaktır. Bu kapsamda markaların kampanya çalışmalarının işleyişini kavramaya ve her türlü kurumsal iletişim çalışmalarını anlamaya yardımcı olmaktır.

“Stratejik Marka Yönetimi ve Pazarlaması Programı” ile hedeflenen; marka kavramını ve marka kavramı çevresinde oluşan çeşitli faktörleri tanıyabilme, kritik bir marka raporlarını hazırlayabilme, marka ve imaj yaratımında pazarlama tekniklerini kullanabilme yeteneğine sahip olmak isteyenler için katma değer sağlayarak, uzmanlar yetiştirmektir.

Marka 101: Markaya Giriş, Markayı Kavramak, Marka Anlayışı Geliştirme

Marka Kavramının Anlamı ve Tanımlarının Değerlendirilmesi
Marka Kavramına İlişkin Farklı Bakış Açılarının Ele Alınması
Marka – Pazarlama İlişkileri
Ürün Markası – Kurumsal Marka ayrımı

Temel Marka Unsurları

Marka İmajı
Görsel Kimlik
Marka Kişiliği
Marka Sadakati
Marka Toplulukları
Marka Yaşam Eğrisi

Tüketici Davranışları ve Marka İlişkisi

Tüketicileri Tanımak ve Anlama
Tüketici İçgörüsü
Tüketici Satın Alma Süreci
Tüketici Karar Modelleri
Marka ve Psikolojik Faktörler
Marka ve Sosyolojik Faktörler
Sosyo-Ekonomik Statü ve Demografi

Stratejik Marka Yönetimi ve Planlama

Stratejik Marka Yönetimi ve Planlama

Marka Genişlemesi

Dikey Yönlü Marka Genişlemeleri

Aşağı Yönlü Marka Genişlemesi

Yukarı Yönlü Marka Genişlemeleri

Yatay Yönlü Marka Genişlemeleri

Şirketlerin büyüme iştahı yaşam eğrisi boyunca devam eder. Büyümek için yeni bir marka oluşturma veya mevcut bir markayı genişletme seçeneğine sahiptirler. Yeni bir marka oluşturmak genellikle maliyetli olduğundan, marka genişletme, bir markanın büyüme potansiyelinden tam olarak yararlanmasının popüler bir yoludur. Bu ders boyunca Marka Genişlemesi konusu kavramsal ve örnek olaylar üzerinden anlatılacaktır.

Deneyim Pazarlaması ve Marka Deneyimi

Deneyim Pazarlaması ve Marka Deneyimi

Markanın Geleceği ve Geleceğin Markaları

Markanın Geleceği ve Geleceğin Markaları

Marka Konumlandırma ve Konumlandırma Stratejileri

Marka Konumlandırma Süreci
Marka Konumlandırma Stratejileri
Konumlandırma Hataları
Yeniden Konumlandırma

Marka Değerini Ölçmek ve Geliştirmek

Marka Değeri Yaklaşımları

Marka Değerini Oluşturan Faktörler

Marka Değerinin Ölçülmesinde Kullanılan Temel Modeller

Marka Değerinin Yönetilmesi ve Geliştirilmesi

Marka Araştırmaları

Temel Araştırma Bilgileri
Marka Araştırmalarında Kullanılan Temel Yöntem ve Teknikler
Kalitatif ve Kantitatif Araştırma Modelleri
Araştırma Şirketleri ile Çalışma
Marka Araştırmalarında Yeni Yaklaşımlar

Konseptler Çağında Marka İletişimi

İkna Teoremi
Marka Yolculuğunun Akış Tasarımı
İlham Veren, İstek Uyandıran Dijital İçerik

Dijital Ortamlarda Marka Yönetimi

Dijital İletişimin Temelleri
Markanın Dijital İletişim Stratejisi
Hesap Yönetimi
Topluluk Yönetimi
Etkinlik ve Kampanya Yönetimi
İçerik Yönetimi
Ölçümleme ve Monitoring

Marka Yönetimi ve PR

Marka İtibarının Yönetimi
Kriz İletişimi
PR Ajansı Seçimi
PR Faaliyetlerinin Planlanması
Sponsorluk Yönetimi
Sürdürülebilirlik Anlayışı Geliştirme

Kampanya Yönetimi
Kampanya Yönetimi
Medya Planlama ve Etkinlik Ölçümü

Medya Planlama ve Etkinlik Ölçümü

Marka İletişimi Süreci ve Unsurları

Marka İletişimi Süreci ve Unsurları

Marka ve Tasarım

Marka ve Tasarım

Marka Yönetimi ve Ajans İlişkileri

Markayı Dijitale Taşımak
Markanın Dijital Brief Süreci
Brief Süreci & Teknikleri ve Hedef Belirleme
Ajans Seçimi & Değerlendirmesi
Dijital Strateji Oluşturma

Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Şikayet Yönetimi

Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Şikayet Yönetimi

SIKÇA SORULAN SORULAR
SIKÇA SORULAN SORULAR
Eğitim dili nedir?

Genel Eğitim dili Türkçedir. Temel kavramlar İngilizce olarak kullanılmakta Türkçe olarak ayrıntılandırılmaktadır.

Bu program kimler için uygundur?

Marka Yönetimi alanında kariyer yapmak isteyenler,
Pazarlama alanında yönetici ve yönetici adayları,
Kariyerine Marka Yönetimi alanında yön vermek isteyenler,
Kurumlarda Kurumsal İletişim Uzmanı olup kendini geliştirmek isteyenler,
Marka Yönetimi konusunda kişisel gelişimine katkıda bulunmak isteyenler,
Yükselmek isteyen orta düzey çalışanlar,
Farklı birimlerde ve mesleklerde olup ekip yöneten tüm yöneticiler ve yardımcıları için uygundur.

Eğitim sonunda hangi seviyede uzmanlık kazanacağım ?

Programda edineceğiz güncel ve kritik bilgileri, eğitim içerisindeki atölye çalışmaları ile pratik beceriye dönüştüreceksiniz. Marka Yönetimi ve İletişimi alanında takip etmeniz gereken konuların ve çeşitli püf noktalarının da sizinle paylaşıldığı bu programın sonunda, Dijital Ortamlarda Marka Yönetimi, Marka Yönetimi ve PR, Stratejik Marka Yönetimi ve Planlama, Marka Konumlandırma ve Konumlandırma Stratejileri konularında uzmanlık kazanacaksınız

Programda uygulama yapılıyor mu?

“Marka Yönetimi ve İletişimi Sertifika Programı,” etkileşime dayalı soru cevap şeklinde işlenen dersleriyle, örnek marka incelemelerine dayalı yapısıyla bu alandaki en iyi eğitim programıdır. Dolayısıyla programda çeşitli vaka analizleri ve çeşitli sektörlerden örnekler ile ders süreci sizin de aktif olarak katıldığı bir ortamda yürütülecektir.

Döküman paylaşımı yapılacak mı ?

Eğitiminizin başladığı hafta itibariyle ilgili materyal paylaşımları gerçekleştirilecektir.

Eğitim sonunda sertifika alacak mıyım ?

Eğitimin sonunda gerçekleştirilen sınavda başarı sağlayan katılımcılar Mindset Institute onaylı “Uzmanlık Sertifikası” almaya hak kazanacaktır. Sınav çalışmasına katılmayan veya başarı sağlayamayan ama devam koşulunu yerine getiren katılımcılar Mindset Institute onaylı “Katılım Sertifikası” almaya hak kazanacaktır.
Programda %70 devam koşulu bulunmaktadır.

Ödeme ve Kayıt koşulları nelerdir ?

Kayıt işlemlerinizi online sistem üzerinden tamamlayabilirsiniz. Üyelik oluşturarak giriş yaptıktan sonra farklı ödeme seçeneklerinden sizin için en uygun olanı seçebilir ve satın alma işleminizi tamamlayabilirsiniz. Satınalma işlemini tamamladığınızda kaydınız gerçekleşir ve tarafınıza gerekli evraklarla ilgili bilgilendirme maili gönderilir. Online ödeme sistemi 7/24 hizmet vermektedir.

Eğitim kurumumuza özel olarak planlanabilir mi ?

Eğitim programı, alanı itibariyle kurumların farklı ihtiyaçlarına göre yeniden tasarlanarak uygulanmaktadır. Ekibinizin mevcut çalışmaları, belirlediğiniz gelişim hedefine yönelik revizeler yapılarak uygulanmaktadır. Kurumunuza yönelik talebi iletmek için aşağıda yer alan kurumsal eğitim başvurusu formunu doldurabilir, sizin için en uygun teklifi alabilirsiniz.

KURUMSAL BAŞVURU
Bu eğitimi kurumsal olarak planla ve uygula Mindset Institute kalitesi ve denetimi altında takımın veya şirketin için eğitim planla. Yeni beceriler kazanmanıza, çalışanlarınızın gelişimini yönetmenize ve işgücünüzü eğitmenize nasıl yardımcı olabiliriz?