Eğitimler
Eğitim takvimi Workshop Takvimi
Veri Odaklı Pazarlama Eğitimi
EĞİTİM DETAYLARI
Kalan Kontenjan /

Kontenjan doldu

1 Gün
Online Eğitim

Uzaktan Eğitim

Canlı Sınıf

KAYIT VE ÖDEME DETAYLARI
Program Ücreti
.00
GROWTH Üye Ücreti - GROWTH Üye Ol
.00

Tüm sorularınız için : 444 1 476 veya info@mindset.com.tr

Veri Odaklı Pazarlama Eğitimi

444 1 476
EĞİTİM İÇERİĞİ

Genel Bilgi

Bu programda, veri odaklı pazarlama süreci, sürecin yönetimi, temel özellikleri, metrikleri, pazarlama stratejileri ve çeşitli veri odaklı pazarlama kavramları hakkında gerekli eğitim içeriklerine sahip olacaksınız. Alanlarında uzman eğitmenler tarafından bu içerikler hakkında en temel sektörel standartlar sizinle paylaşılacak ve içerik enine boyuna aktarılacaktır. Etkileşime dayalı eğitim ortamı içinde tüm sorularınızı alanında uzman eğitmenlerle paylaşabilirsiniz. 

Genel Bilgi
Veri Odaklı Pazarlamaya Giriş

Veri Odaklı Pazarlamanın Özellikleri

Veri Odaklı Pazarlama Stratejisinin Tanımlanması

Temel Pazarlama Metrikleri

Pazarlama Bütçelerinin Belirlenmesi

Pazarlama Bütçelerinin Yönetimi

Veri Odaklı Pazarlamanın Önündeki Beş Engelin Üstesinden Gelmek

Doğru Verileri Toplamak 

Küçük Deneyler Yürütme

Müşteri Verilerini Elde Etme Stratejileri

Veri Odaklı Pazarlama için Altyapı Oluşturma

Veri Odaklı Bir Pazarlama Kültürü Yaratma

Pazarlama Metrikleri

Pazarlama Faaliyetlerini Metriklere Bağlama

Pazarlama için Dengeli Bir Puan Kartı

İşletmeden İşletmeye (B2B) Ölçümleme Zorlukları

Temel Finansal Olmayan Metrikler

Marka Bilinirliği Metrik

Test Sürüşü Metrik

Churn Metrik

CSAT Metrik Alım Oranı

Temel Finansal Metrikler

Kar Kavramı

Paranın Bugünkü Değeri (NPV)

İç Verim Oranı (IRR)

Geri Ödeme Yönetim Kararları için Pazarlama Yatırım Getirisi (ROI) Çerçevesi

Müşterinin Yaşam Boyu Değeri

Müşterinin Yaşam Boyu Değeri

Yeni Pazarlama Stratejisi: Değer Tabanlı Pazarlama

Kısa ve Uzun Vadeli Müşteri Karlılığını Dengelemek

Müşteri Yaşam Döngüsü Yönetimi

İnternet Pazarlama Metrikleriyle Tıklamadan Değere Geçiş

CPC ve CPM: Metriği Optimize Etme

Sponsorlu Aramayı Optimize Etme

Bounce Rate İlişkilendirme Modeli ile İnternet Arama Motoru Pazarlamasını Değiştirme

Arama Motoru Pazarlaması (SEM) ve İnternette Görüntülü Reklamcılık Etkisi

HiperTargeting Görüntülü Reklamcılık Kavramı Word of Mouth (WOM)

Sosyal Medya Pazarlaması Katılımı

Veri Odaklı Pazarlama Altyapısı

Gerçekten Hangi Verilere İhtiyaç Var?

Anlamlı ve Anlamsız Veriler

Gereksinim Karmaşıklığı

Pazarlama Bütçeleri, Teknolojiler ve Temel Süreçler

Pazarlama Kampanyası Yönetimi

Araştırma: Pazarlama Süreçleri, Teknoloji ve Firma Performansı İlişkisi

İşletmeden İşletmeye (B2B) ve İşletmeden Müşteriye (B2C) Yatırım Portföyü Karmaları

Pazarlama Süreçlerini Profesyonelleştirmenin Dört Engelini Aşmak

Pazarlama Kampanyası Yönetim Süreçleri

PROGRAM HEDEFİ

PROGRAM HEDEFİ

Bu program sonunda katılımcılar;

Veri odaklı pazarlamanın temel özellikleri,

Veri odaklı pazarlama stratejileri,

Pazarlama bütçeleri ve bütçelerin yönetimi,

Veri odaklı pazarlamanın önündeki engeller ve engellerin üstesinden gelmek,

Pazarlama metrikleri,

Finansal olan ve olmayan metrikler,

Müşterinin yaşam boyu değeri kavramı ve önemi konularında bilgi sahibi olacaklardır.

KİMLER KATILMALI

KİMLER KATILMALI

Bu programa, veri odaklı pazarlama ve  veri odaklı pazarlama süreçlerinin yönetimi hakkında bilgi sahibi olmak isteyenler katılabilir.

KURUMSAL BAŞVURU
Bu eğitimi kurumsal olarak planla ve uygula Mindset Institute kalitesi ve denetimi altında takımın veya şirketin için eğitim planla. Yeni beceriler kazanmanıza, çalışanlarınızın gelişimini yönetmenize ve işgücünüzü eğitmenize nasıl yardımcı olabiliriz?