Detaylı Bilgi İçin
info@mindset.com.tr
444 1 476
Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programı

Eğitim Detayları

  • 09-12-2017
  • Cumartesi - Pazar / 10:00 – 17:00
  • 25
  • İstanbul Teknik Üniversitesi - Maçka Kampüsü / Beşiktaş
  • 84 Saat
Kontenjan 25/15
Eğitim İçerik

Eğitim İçerik

 

Modül – Dijital Pazarlamaya Giriş

Dijitalin tüm endüstri dallarını dönüştürdüğü günümüzde, pazarlama özelinde hangi değişimler yaşanıyor? Dijital pazarlama alanında yaşanan yıkıcı değişim uzmanların ve bunun paralelinde şirketlerin gözünde nasıl algılanıyor? Dijital pazarlamanın geleneksel pazarlamaya olan etkisi nedir, şimdi ve sadece dijital pazarlama mı yapacağız? Gibi bir çok sorunun cevabını ilk modül olan dijital pazarlama giriş dersinde bulacaksınız.

Dijital Pazarlama Karması

Dijital Mecralar Vs Geleneksel Mecralar

Marketing Mix

Temel Reklam Modelleri

Online olan bu kişiler neler yapıyor?

Dijital istatistikler bize ne anlatır?

Dijitali diğer kanallardan farklılaştıran nedir?

Dijital pazarlamada stratejik yaklaşımlar.

Tüketici segmentasyonu atölyesi

Proje Briefi:

Eğitim süresince öğrenilen bilgilerin üzerinde uygulanacağı kapsamlı proje çalışması için brief verilmes.

  

Modül – Kullanıcı Arayüzü ve Etkileşimi Tasarımı – UI / UX

Web siteleri için en iyi yaklaşımlar.
User Interface Design / UI
User Experience Design / UX
Kullanılabilirlik ve Navigasyon, Tasarım ve Sunum, İçerik, E-ticaret
Sürdürülebilir, başarılı ve markalaşmış sitelerin bileşenleri
Web için harekete geçmeden evvel yapmanız gerekenler.


Modül – Dijital Medya Planlama ve Optimizasyonu:

Online reklamcılık nedir hangi bileşenlerden oluşur?
Geleneksel online reklamlar – Bannerlar, Text linkler ve Pop Uplar Zengin medya reklamları
Fiyatlandırma modelleri

Hedefleme

Medya planlamanın temelleri
Reklam kanallarının yönetilmesi
Reklam satın alma.
Reklamların optimizasyonu.
Satın alınan, sahip olunan ve kazınılan medya arasındaki ilişkiler.

Reklam kanallarının değerlendirilmesi.
Yeniden satın alma.
Reklam raporları.
PPC, PPM, PPA ve PPL.
ROI’lerin değerlendirilmesi.

 

Modül – Sosyal medya ağları:


(Facebook, Twitter, Foursquare, Pinterest, Instagram, Linkedin, Youtube, Vine)

Bir online community nasıl üretilir, ana dinamikleri nelerdir?

İçerik pazarlaması ve sosyal medya yönetimi
Kullanıcılarda aidiyet hissi yaratma metodları
Sosyal medya ile pazarlama
Sosyal Medya Siteleri, Online Topluluklar & Sanal Dünyalar
Etkileşim ve İçerik Stratejisi

 

Modül – Sosyal Medya İletişim Planı Oluşturma

Sosyal Medya Kanallarının seçilmesi

Sosyal Medya iletişim hedeflerinin belirlenmesi

Rakip Analizlerinin yapılması.

Sosyal Medya yönetim planının hazırlanması

Sosyal Medya içerik takviminin hazırlanması.

 

Modül – Sosyal Medyada marka duruşu geliştirme

Sosyal medya marka entegrasyonu

Sosyal medyada marka duruşu geliştirme

Sosyal medya destekli pazarlama ve medya planı

Sosyal medya pazarlaması için wireframe hazırlama

Örnek durum incelemeleri

 

Online topluluk yaratma:

Bir online community nasıl üretilir, ana dinamikleri nelerdir?
Kullanıcılarda aidiyet hissi yaratma metodları

  

Modül – İçerik Pazarlaması ve Sosyal Ağlar için İçerik Oluşturma

İçerik tipleri

İçerik hazırlarken dikkat edilmesi gereken noktalar.

 

 

Modül – Sosyal Medya Yönetimi ve Araçları:

Sosyal Medya Yönetimi

Sosyal Medya Yönetim Araçları

Sosyal Medya İçerik Takvimi Oluşturulması

 

Modül – Sosyal Medya Takibi ve Raporlama:

Sosyal medya monitoring araçları

Sosyal medya raporları oluşturma.

Sosyal medya raporlarının incelenmesi ve anlamlı bilgiye dönüştürülmesi.

 

Modül – Sosyal Medyada viral reklamlar:

Viral reklamlar
Buzz Pazarlama
Word-of-Mouth – Word-of-Mouse
Media Allocations
Çapraz kanal marketing stratejileri

 

Modül -Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) – Sosyal CRM’e Geçiş

CRM Nedir?

CRM Neyi Amaçlamalıdır?

Sosyal CRM Nedir?

Sosyal CRM Neden Önemlidir?

Veri Nasıl Toplanır?

Veri Nasıl Analiz Edilir?

Veri Nasıl Anlamlandırılır

 

Modül – Sosyal Medyada kriz yönetimi:

Sosyal medya krizleri nasıl oluşur?

Sosyal medya krizlerine müdahele etme.

Sosyal medya krizi için genel stratejiler

Sosyal medya krizi sonrası marka iletişimi

 

Modül – Sosyal Ağlarda Reklam:

Facebook, twitter reklam modelleri,

Facebook reklam ara yüzü detayları,

reklam yönetimi, reklam modellerinin efektif bir karışımda kullanılması için teknikler

Sayfa ayarları, moderasyon ve ana yönetim gereçleri

 

Modül – Mobil Pazarlama:

Mobil dünyaya bakış İstatistikler ve araştırmalar

Mobil pazarlama taktikleri

Hedef kitle etkileşimi

Augmented Reality

QR Code

 

Modül – E-mail Marketing & Inbox’a ulaşma:

E-mail Marketing startejileri

Segmentasyon ve ölçüm açısından e-posta pazarlama

Neden ve nasıl e-posta pazarlama?

Başarılı e-posta pazarlama için teknikler

Diğer pazarlama bileşenleriyle entegrasyonu

E-mail testleri ve takipleri

 

Modül – Google Analytics 

Google analytics nedir?

Google analytics üzerinden elde eilebilecek veriler.

KPI'ların belirlenmesi.

Google Analytics verilerinin analiz edilmesi.

Google Analytics verilerini kullanarak web sitesi raporu oluşturma.

 

Modül – Google Adwords

Google Adwords Eğitimine Giriş
Google AdWords Nedir?

AdWords'te maliyetler nasıl hesaplanır?

Reklamlar nerede görünebilir?

Adwords hesabı oluşturma
Reklamlarınız için web sitesi oluşturma

AdWords hesabı oluşturma

Para birimini ve saat dilimini ayarlama

Kampanya ayarları hakkında

Fatura bilgilerini gönderme

Faturalandırma seçeneklerinizi anlama

İlk reklamlarınızı bulma

Tarayıcınızın görüntüleme sorununu giderme

AdWords'te sunulan dil seçenekleri hakkında

Google Adwords Reklam ve Kampanya Oluşturma
Yeni bir kampanya oluşturma

Reklam grubu oluşturma

Metin reklamlar

Resim reklamlar

Video reklamlar

Mobil reklamlar

Google Adwords Reklam Grupları
Reklam grupları nasıl çalışır?

Yeni reklam grubu oluşturun

Reklam grubu varsayılan teklifinizi belirleme

Reklam grubunuzun durumunu anlama

Google Adwords Bütçeler ve Teklifler
Bütçenizi yönetme

Nasıl teklif vereceğinizi seçme

Teklif tutarınızı seçme

Tekliflerinizi iyileştirme

Görüntülü Reklam Ağı'nda Teklif Verme

Otomatik teklif

Google Adwords Görüntülü Reklam Ağı
Reklamların görüneceği yerleri ve zamanları seçme

Google Görüntülü Reklam Ağı hakkında

Görüntülü Reklam Ağı başlangıç kılavuzu

Reklamların Görüntülü Reklam Ağı'nda görünebileceği yerler

Google Adwords Remarketing (Yeniden Pazarlama)
Conversion (dönüşüm) Nedir Nasıl Kullanılır?
Adwords Video ( Youtube) Reklamları
Adwords Reklam Optimizasyonu
Google Adwords Raporlama

 

Modül – Arama Motoru Optimizasyonu (SEO): 1 

SEO Nedir?

Arama motorlarının değerlendirilmesi. ( Türkiye ve Dünya Genelinde)

Arama motoru ptimizasyonu mu Adwords mu?

Sitelerin SEO’ya önem verme nedenleri.

Arama motorlarında üst sıralara çıkmak için yapılması gerekenler.

Arama motoru optimizasyonu nasıl yapılır?

White Hat vs Black Hat SEO

Yaygın kullanılan SEO araçları.

Temel SEO teknikleri.

Modül – Arama Motoru Optimizasyonu (SEO): 2 

Arama motorları için içerik hazırlama ( SEO uyumlu içerik)

SEO uyumlu içerik oluşturmanın temelleri.

SEO dostu siteler için doğru içerik planlaması.

SEO dostu içerik yazımı çalışması.

Temel SEO Hataları nedir?

Dikkat edilmesi gereken noktalar

Seo uyumu olmayan içerikler

Siteye zarar verecek backlinkler.

 

Sertifika

Sertifika

Türkiye'nin en iyi üniversitelerinden olan İstanbul Teknik Üniversitesi tarafından onaylı sertifika alacağınız Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programının sertifika örneğini aşağıda görebilirsiniz. Mindset Institute tarafından planlanıp organize edilen program sonunda sertifika alma şartlarını yerine getirmeniz durumunda sertifika almaya hak kazanacaksınız.

Örnek Sertifika:

dijital-pazarlama-egitimi-sertifika

Sertifika Şartları:

1- Programa en az %70 oranında devam etmek.

2- Sınıf içi yapılan çalışmalara katılmak.

3- Sınav ve proje notundan en az 70 almak. ( Katılımcılar eğitim sonunda proje teslim ederler ve sınava girerler.)

Dönem sonu proje notunun %70'i sınav notunun %30 'u alınarak sertifika yeterlilik notu hesaplanır.

 

Avantajlar

Avantajlar

Mindset Institute’un düzenlediği  “Dijital Pazarlama Eğitimi ve Sosyal Medya Pazarlama Eğitimi Sertifika Programı” iyi bir başlangıç için sizi kendinize yatırım yapmaya çağırıyor. Türkiye’nin en iyi planlanmış dijital pazarlama ve sosyal medya eğitimi olan program, bu süreçte sizi kendi alanında deneyimli, uzman ve bildiklerini karşısındakine aktarmakta başarılı profesyonellerle buluşturuyor.

“Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Eğitimi Sertifika Programı” na adından daha fazlasını barındıran bir program demek abartı olmayacaktır, markaların tüketiciyle iletişiminin ilk adımından başlayıp son adımına dek nasıl bir yol izlediklerini öğreneceğinizin bu program yardımıyla hayalinizdeki işe girecek, girişiminize yeni bir bakış açısı kazandıracak veya daha iyi bir pozisyon için harekete geçeceksiniz.

“Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Eğitimi Sertifika Programı” etkileşime dayalı soru cevap şeklinde işlenen dersleriyle, örnek marka incelemelerine dayalı yapısıyla bu alandaki en iyi eğitim programıdır.

Eğitim süresince google adwords, seo, facebook reklamları, twitter reklamları, eposta pazarlama dijital pazarlama için önemli konular ayrıntılı olarak işlenecetir. Diğer taraftan facebook, twitterinstagram, linkedin gibi sosyal ağlarla ilgili olarak ayrıntılı sosyal medya dersleri yapılacaktır. Bu derslerde amaç eğitim alacak kişilerin mesleki hayatlarında pozitif ilerlemeler kaydetmektir.

 

Bu eğitimi neden Mindset Institute'den almalıyım?

- Mindset Institute katılımcıların program süresince verimli bir eğitim dönemi geçirmelerini sağlamaya özen gösterir. Gelişimlerini destekleyici faaliyetler yürütür. İnovasyona önem vererek yeni eğitim teknolojilerini ve buna paralel yaklaşımları programlarına entegre eder.

- Sırf daha fazla kar edeyim diye 30-35 kişilik sınıflar açmaz.

- Belirli bir mantık çerçevesinde hazırladığı eğitimde bütünleşik bir yaklaşım ortaya koyar. 

- "21 Adımda SEO" gibi internette rahatça bulunabilinecek başlıklarda eğitim vermez. 

- Öğrencinin seviyesine uygun ve kariyer hedefine katkı sağlayacak davranış değişikliği hedefli eğitimler verir.

- Konunun uzmanıyla çalışır. Uzmanın uzmanlığını öğrenciye anlatabiliyor olmasını sürekli denetler.

- Katılımcıyı 6 Ay - 1 Yıl gibi sürelerde güncelleme eğitimlerine davet eder. (Ücretsiz)

- Online materyal erişimi hakkı verir. Sahibi olduğu online eğitim platformu üzerinden 6 Ay süreyle ilgili eğitim alanında yer alan dökümanlara erişim izniniz olur.

- Dijital pazarlama gibi bir konuyu Atölye çalışmasına indirgemez, proje tabanlı eğitime inanır. Tüm katılımcılardan proje hazırlamasını bekler.

 

Kimler Katılmalı:

  • Şirketlerin pazarlama departmanlarında çalışan pazarlama uzmanları, danışmanları
  • Dijital Pazarlama Stratejileri konusunda gelişim hedefleyen Satış & Pazarlama Orta Düzey Yöneticileri
  • Dijital Dünya & Pazarlama hakkında bilgi sahibi olmak isteyen Orta Düzey Yöneticiler ve Yönetici Adayları
  • İş hayatına yeni girimiş ve pazarlama alanında kariyer yapmayı düşünen genç yetenekler
  • Dijital Pazarlama üzerine kariyer yapmayı hedefleyen Üniversite öğrencileri
Eğitmenler

Eğitmenler

Can Demirezen
Can Demirezen
2005 yılında Boğaziçi Üniversitesi İşletme Bölümü’nde lisans eğitimimi tamamladı. Türkiye Sınai Kalkınma Bankası’nda finansal analist olarak göreve başladı. Ekim 2006’da Google İrlanda’ya transfer oldu. İrlanda’da çalıştığı süre içerisinde Advertising & Digital Communications Postgraduate yüksek lisans programını bitirdi.
Doç.Dr. Başar ÖZTAYŞİ
Doç.Dr. Başar ÖZTAYŞİ
İstanbul Teknik Üniversitesi
Doç.Dr. Elif Karaosmanoğlu
Doç.Dr. Elif Karaosmanoğlu
İstanbul Teknik Üniversitesi
Ercan Altuğ Yılmaz
Ercan Altuğ Yılmaz
Fethiye doğumlu olan Altuğ, Matematik Mühendisliği sonrası Maltepe Üniversitesi’nde MBA yapmıştır. Ailesinden gelen genetik güdülerle eğitim konusuna odaklanmıştır. Stajını 2000 yılında Akademi-İstanbul çatısı altında Adobe Teknolojileri ile Web Tasarım eğitimi vererek yapınca sevdiği işi bulmuştur.
Hakan Akben
Hakan Akben
CHIP ve IT Business Weekly dergilerinde teknoloji editörü olarak iş hayatına atıldı. AdobeSystems ve Samsung Electronics gibi alanında önemli işler yapan şirketlerin yerel ve küresel pazarlama ekiplerinde yönetici ve yönetilen pozisyonlarında çalıştı. Bir ara tüm bunları bir kenara koyup girişimcilik modasına uydu ve ortağıyla Türkiye’nin önde gelen teknoloji haber sitelerinden www.silikonvadisi.tv’yi kurdu. Kısa süren televizyon programcılığı ve girişimcilik macerasından umduğunu bulamadı ve kurumsal hayata ses hızında dönüş yaptı. Mesaili işinden arda kalan hayatında; “İşimize yarayacak teknolojiyi nasıl fark eder ve yönetebiliriz, pazarlama ve iletişim ile daha iyi bir hayat kurabilir miyiz, kendimizi gerçekleştirmek için neler yapabiliriz,” gibi meseleleri anlamayı dert edindi. Bu konularda öğrendiklerini ve fantastik düşüncelerini çeşitli dergilerde ve blogu yenizengin.com‘ da yazmaktadır. Bunların yanında uykusuz kara gecelerinde ve resmi tatil günlerinde mini app projeleriyle uğraşarak girişimcilik heyecanını ayakta tutmaya çalışmaktadır.
Hasan Başusta
Hasan Başusta
Lisansını İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi'nde, yüksek lisansını Marmara Üniversitesi'nde tamamlayan Hasan Başusta; Audi, Starbucks, Pfizer, İş Bankası gibi birçok büyük şirketin sosyal medya stratejilerinin belirlenmesi ve uygulanması için çalışmıştır. Türkiye’deki büyük kurumların ve ajansların dijital pazarlama departmanlarını eğiten Başusta, sosyal medya, dijital pazarlama ve e-ticaret konularında Türkiye'nin birçok üniversitesinde dersler vermiştir.
Murat Akyüz
Murat Akyüz
Bahçeşehir Üniversitesi Bilgisayar ve öğretim Teknolojileri Lisans, yine aynı üniversitenin Reklamcılık ve Marka İletişim Yönetimi Yüksek Lisans programından mezun oldu. Çeşitli eğitim merkezlerinde 50’den fazla birseysel sınıfta Adobe eğitimleri verdi. Yeditepe, Bahçeşehir, Kadir Has, Doğuş üniversitelerinde web 2.0 ve dijital medya başlıklı seminerler verdi.
Ömer Şireli
Ömer Şireli
İşletme eğitiminin ardından Dijital Pazarlama ve Medya Yüksek lisans eğitimini University of Portsmouth’da tamamlamıştır. 2010 – 2014 yılları arasında Dijital Pazarlama Yöneticisi olarak görev aldığı Yıldız Holding bünyesinde, Ülker ve Ülker markalarının dijital pazarlama stratejilerinin oluşturulmasına ve 100’den fazla dijital projenin hayata geçirilmesine katkı sağlamıştır. 2014 yılı itibariyle Turkcell Dijital Pazarlama İletişimi Kıdemli Marka Müdürü görevini yerine getiren Ömer Şireli, 2012 yılından bu yana Mindset Institute’ de Dijital Pazarlama Eğitimi ve Sosyal Medya Eğitimi vermektedir.
Prof. Dr. A. Banu ELMADAĞ
Prof. Dr. A. Banu ELMADAĞ
Dekan Yardımcısı İstanbul Teknik Üniversitesi İşletme Fakültesi
Uğur Özmen
Uğur Özmen
1981 yılında ODTÜ İşletmecilik’ten mezun oldu. Price Waterhouse Consultancy’de iş hayatına başladı. Hizmet sektöründe ( danışmanlık, deniz acenteliği, eğitim, leasing, bireysel bankacılık) 30 yıldan uzun süre çalıştı. Bireysel bankacılık’da bir çok “Türkiye’de ilk defa” diye anılan projeleri hazırladı ve yönetti. Yönettiği CRM projeleri ile uluslar arası başarı öyküleri yarattı. Türkiye’nin en kapsamlı sadakat kartı olan Positive kartı çıkardı. 10 yıldan beri, Bilgi Üniversitesi MBA’de CRM dersi vermektedir.
Ümit Mustafa
Ümit Mustafa
Boğaziçi Üniversitesi Yönetim Bilişim Sistemleri mezunu olduktan sonra Hogeschool University Brussels’ta ekonomi masterını tamamlayarak online marketing sektöründe çalışmalarına başladı. Özellikle Türkiye’de herkesin bir fikir sahibi olduğu arama motoru optimizasyonu çalışmalarına başladığı SEM İnternet bünyesinden büyük markalardan start up’lara kadar bir çok firmaya SEO danışmalığı hizmeti verdi. Aktif olarak SEO danışmanlığını yürüttüğü firmalar aylık 80 milyon üzerinde organic trafik elde etmektedirler. SEO danışmanlığının yanı sıra katıldığı eğitimlerle internette yer alan fakat en büyük trafik kaynağı olan Google’ı göz ardı eden site sahiplerine ve online mecralarda yer alan kullanıcılara yol göstermek adına çalışmalarına devam ediyor.
Yard. Doç Dr. Adnan Veysel Ertemel
Yard. Doç Dr. Adnan Veysel Ertemel
Yüksek Lisans derecesini Boğaziçi Üniversitesi'nde Mühendislik ve Teknoloji Yönetimi (ETM) konusunda aldı. Turkcell ’de Yeni İş Geliştirme bölümünde yarı zamanlı statüde iş hayatına atıldı. Turkcell ’in Web ve SMS tabanlı birçok altyapısı kendi geliştirdiği ara katman yazılımı üzerinde çalıştı. Telenity Europe firmasında Lokasyon Bazlı Hizmetler bölümünden sorumlu olarak görev aldı. Türkiye’deki ilk sertifikalı girişimcilik programı Sabancı Üniversitesi Girişimci Geliştirme Programına kabul edildi. Programı tamamladıktan sonra kendi şirketi Persona’yı kurdu. 9 yıllık girişimcilik serüveninde, GSM sektöründeki birçok şirkettte hayata geçirilen çeşitli boyutlarda inovatif mobil projelere imza attı. 2010 yılında Doktora derecesini Marmara Üniversitesinde Dijital Pazarlama konusunda aldı. 2011 yılından beri Türkiye'nin önemli üniversitelerinde Dijital Pazarlama, Teknoloji Girişimciliği, İş Modeli İnovasyonu, Yalın Girişim konularında dersler vermektedir. Aynı zamanda dijital ürün yönetiminde son yıllarda öne çıkan silikon vadisi yaklaşımı, dijital marka stratejisi, satış tüneli optimizasyonu konularında mentörlük ve eğitmenlik yapmaktadır. Ayrıca CDOWorld (Chief Digital Officer) oluşumunun bir parçası olan CDOTurkey ve Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği, İstanbul Genç Girişimciler Kurulunda görev almaktadır.
Z. Eren Koçyiğit
Z. Eren Koçyiğit
Next Big Thing Founder
Sonraki Dönemler

Sonraki Dönemler

Eğitim bütçenizi ve diğer detayları düzenlemek için diğer dönemlerin bilgisine ihtiyaç duyabileceğinizi düşündüğümüzden dolayı bu bilgileri sizinle paylaşıyoruz. Aşağıda sonraki dönemlerin başlangıç tarihlerini görebilirisiniz.

 

13 Ocak 2018 

 

Kayıt ve Ödeme

Kayıt ve Ödeme

Bilgi ve Kayıt için lütfen form bilgilerini eksiksiz doldurun. En kısa zamanda size dönüş yapıp gerekli işlemlerle ilgili olarak bilgi verilecektir.

 

Ödeme Seçenekleri:

Kredi Kartıyla Peşin Ödeme

Kredi Kartına Taksitli Ödeme ( Online / Bonus – Maximum – Paraf – World )

EFT / Havale ile ödeme.

Eğitim Hakkında Bilgi İste
Gönderiliyor...
Mindset Institute - Yeni nesil eğitim çözümleri