Yenilenen Eğitim İçeriği. Uygulamalı ve proje tabanlı öğrenme modeli.

Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programı – 27.Dönem

Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programı
Tarih 24-09-2016 -
Gün & Saatler Cumartesi - Pazar / 10:00 – 17:00
Süre 84 Saat – 6 Hafta
Kontenjan 20 Kişi
Yer İstanbul Teknik Üniversitesi - Beşiktaş
Detaylı Bilgi İçin :

0 (212) 259 57 58

0 (532) 349 88 62

info@mindset.com.tr

 

dijital pazarlama eğitimi
Eğitim İçeriği
Eğitim İçeriği
Modül – Dijital Pazarlama Eğitimi 101

Dijital Pazarlama Karması

Dijital Mecralar Vs Geleneksel Mecralar

Marketing Mix

Temel Reklam Modelleri

Online olan bu kişiler neler yapıyor?

Dijital istatistikler bize ne anlatır?

Dijitali diğer kanallardan farklılaştıran nedir?

Dijital pazarlamada stratejik yaklaşımlar.

Tüketici segmentasyonu atölyesi

Proje Briefi

Eğitim süresince hazırlanacak proje briefinin verilmesi.

Modül – Kullanıcı Arayüzü ve Etkileşimi Tasarımı – UI / UX

Web siteleri için en iyi yaklaşımlar.
User Interface Design / UI
User Experience Design / UX
Kullanılabilirlik ve Navigasyon, Tasarım ve Sunum, İçerik, E-ticaret
Sürdürülebilir, başarılı ve markalaşmış sitelerin bileşenleri
Web için harekete geçmeden evvel yapmanız gerekenler.

Modül – Dijital Pazarlama Planı Nasıl Hazırlanır?

Tüketici segmentasyonu
Rakip analizi nasıl yapılır
SWOT analizi.

Modül – Dijital Medya Planlama ve Optimizasyonu:

Online reklamcılık nedir hangi bileşenlerden oluşur?
Geleneksel online reklamlar – Bannerlar, Text linkler ve Pop Uplar Zengin medya reklamları
Fiyatlandırma modelleri

Hedefleme

Medya planlamanın temelleri
Reklam kanallarının yönetilmesi
Reklam satın alma.
Reklamların optimizasyonu.
Satın alınan, sahip olunan ve kazınılan medya arasındaki ilişkiler.

Reklam kanallarının değerlendirilmesi.
Yeniden satın alma.
Reklam raporları.
PPC, PPM, PPA ve PPL.
ROI’lerin değerlendirilmesi.

Modül – Sosyal medya ağları:


(Facebook, Twitter, Foursquare, Pinterest, Instagram, Linkedin, Youtube, Vine)

Bir online community nasıl üretilir, ana dinamikleri nelerdir?

İçerik pazarlaması ve sosyal medya yönetimi
Kullanıcılarda aidiyet hissi yaratma metodları
Sosyal medya ile pazarlama
Sosyal Medya Siteleri, Online Topluluklar & Sanal Dünyalar
Etkileşim ve İçerik Stratejisi

Modül – Sosyal Medya İletişim Planı Oluşturma

Sosyal Medya Kanallarının seçilmesi
Sosyal Medya iletişim hedeflerinin belirlenmesi
Rakip Analizlerinin yapılması.
Sosyal Medya yönetim planının hazırlanması
Sosyal Medya içerik takviminin hazırlanması.

Modül – Sosyal Medyada marka duruşu geliştirme

Sosyal medya marka entegrasyonu
Sosyal medyada marka duruşu geliştirme
Sosyal medya destekli pazarlama ve medya planı
Sosyal medya pazarlaması için wireframe hazırlama
Örnek durum incelemeleri

Modül – İçerik Pazarlaması ve Sosyal Ağlar için İçerik Oluşturma

İçerik tipleri

İçerik hazırlarken dikkat edilmesi gereken noktalar.

Modül – Sosyal Medya Yönetimi ve Araçları:

Sosyal Medya Yönetimi
Sosyal Medya Yönetim Araçları
Sosyal Medya İçerik Takvimi Oluşturulması

Modül – Sosyal Medya Takibi ve Raporlama:

Sosyal medya monitoring araçları
Sosyal medya raporları oluşturma.
Sosyal medya raporlarının incelenmesi ve anlamlı bilgiye dönüştürülmesi.

Modül -Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) – Sosyal CRM’e Geçiş

CRM Nedir?
CRM Neyi Amaçlamalıdır?
Sosyal CRM Nedir?
Sosyal CRM Neden Önemlidir?
Veri Nasıl Toplanır?
Veri Nasıl Analiz Edilir?
Veri Nasıl Anlamlandırılır

Modül – Sosyal Medyada kriz yönetimi:

Sosyal medya krizleri nasıl oluşur?
Sosyal medya krizlerine müdahele etme.
Sosyal medya krizi için genel stratejiler
Sosyal medya krizi sonrası marka iletişimi

Modül – Dijital PR:

Dijital PR nedir?
Dijital PR için gerekli araçlar ve kullanım alanları
-Arama motoru optimizasyonu
-Sosyal Medya
-Dijital varlıklar
-Blog çalışması
-Arama ve Sosyal medya takibi ve raporlanması
-Örnek durum çalışmaları

Modül – Online İtibar Yönetimi:

Dijital ayak izi
Markanın sosyal paydaşlarıyla olan online ilişkisi
Online itibarın korunması için stratejiler
Online itibar yönetimi araçları
Online itibar yönetiminin markaya etkileri
Online lider iletişimi

Modül – Facebook ve Twitter’da reklam:

Facebook, twitter reklam modelleri,
Facebook reklam ara yüzü detayları, reklam yönetimi, reklam modellerinin efektif bir karışımda kullanılması için teknikler
Farklı mecralarda account açımı nasıl gerçekleştirilir?
Sayfa ayarları, moderasyon ve ana yönetim gereçleri

Modül – Sosyal Medyada viral reklamlar:

Viral reklamlar
Buzz Pazarlama
Word-of-Mouth – Word-of-Mouse
Media Allocations
Çapraz kanal marketing stratejileri

Modül – Ajans Müşteri İlişkileri ( Brief Debrief Süreci)

Markayı dijitale taşımak
Markanın dijital brief süreci
Brief süreci & teknikleri ve hedef belirleme
Ajans Seçimi & Değerlendirmesi
Dijital strateji oluşturma

Modül – Mobil Pazarlama:

Mobil dünyaya bakış İstatistikler ve araştırmalar
Mobil pazarlama taktikleri
Hedef kitle etkileşimi
Augmented Reality
QR Code

Modül – E-mail Marketing & Inbox’a ulaşma:

E-mail Marketing startejileri
Segmentasyon ve ölçüm açısından e-posta pazarlama
Neden ve nasıl e-posta pazarlama?
Başarılı e-posta pazarlama için teknikler
Diğer pazarlama bileşenleriyle entegrasyonu
E-mail testleri ve takipleri

Google Adwords, Analytics ve SEO
Modül – Arama Motoru Pazarlaması (SEM):

Arama Motoru Pazarlaması nedir?

Arama motorlarının çalışma prensibi.



Modül – Google Analytics

Google analytics nedir?

Google analytics üzerinden elde eilebilecek veriler.

KPI'ların belirlenmesi.

Google Analytics verilerinin analiz edilmesi.

Google Analytics verilerini kullanarak web sitesi raporu oluşturma.

Modül – Google Adwords

Google AdWords’e Giriş
Google AdWords temelleri

AdWords reklamları oluşturma
Kampanya Oluşturma

Reklam Grupları nasıl kullanılır?
Adwords reklam hazırlama yöntemleri.

Reklam metini hazırlarken dikkat edilmesi gereken noktalar.
Anahtar kelimele optimizasyonu.
Eşleşme türleri
Hedefleme
Anahtar kelime optimizasyonu

Sadece Adwords Eğitimi almak için Google Adwords Eğitimini sayfasını inceleyebilirsiniz.

Modül – Arama Motoru Optimizasyonu (SEO):

SEO Nedir?

Arama motorlarının değerlendirilmesi. ( Türkiye ve Dünya Genelinde)

Arama motoru ptimizasyonu mu Adwords mu?

Sitelerin SEO’ya önem verme nedenleri.

Arama motorlarında üst sıralara çıkmak için yapılması gerekenler.

Arama motoru optimizasyonu nasıl yapılır?

White Hat vs Black Hat SEO

Yaygın kullanılan SEO araçları.

Temel SEO teknikleri.

Arama motorları için içerik hazırlama ( SEO uyumlu içerik)

SEO uyumlu içerik oluşturmanın temelleri.

SEO dostu siteler için doğru içerik planlaması.

SEO dostu içerik yazımı çalışması.

Temel SEO Hataları nedir?

Dikkat edilmesi gereken noktalar

Seo uyumu olmayan içerikler

Siteye zarar verecek backlinkler.

Sadece SEO Eğitimi için SEO Eğitimi sayfasını inceleyiniz.

 

Program Hedefi

Mindset Institute’un düzenlediği  “Dijital Pazarlama Eğitimi ve Sosyal Medya Pazarlama Eğitimi Sertifika Programı” iyi bir başlangıç için sizi kendinize yatırım yapmaya çağırıyor. Türkiye’nin en iyi planlanmış dijital pazarlama ve sosyal medya eğitimi olan program, bu süreçte sizi kendi alanında deneyimli, uzman ve bildiklerini karşısındakine aktarmakta başarılı profesyonellerle buluşturuyor.

“Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Eğitimi Sertifika Programı” na adından daha fazlasını barındıran bir program demek abartı olmayacaktır, markaların tüketiciyle iletişiminin ilk adımından başlayıp son adımına dek nasıl bir yol izlediklerini öğreneceğinizin bu program yardımıyla hayalinizdeki işe girecek, girişiminize yeni bir bakış açısı kazandıracak veya daha iyi bir pozisyon için harekete geçeceksiniz.

“Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Eğitimi Sertifika Programı” etkileşime dayalı soru cevap şeklinde işlenen dersleriyle, örnek marka incelemelerine dayalı yapısıyla bu alandaki en iyi eğitim programıdır.

Eğitim süresince google adwords, seo, facebook reklamları, twitter reklamları, eposta pazarlama dijital pazarlama için önemli konular ayrıntılı olarak işlenecetir. Diğer taraftan facebook, twitterinstagram, linkedin gibi sosyal ağlarla ilgili olarak ayrıntılı sosyal medya dersleri yapılacaktır. Bu derslerde amaç eğitim alacak kişilerin mesleki hayatlarında pozitif ilerlemeler kaydetmektir.

 

Kimler Katılmalı
  • Şirketlerin pazarlama departmanlarında çalışan pazarlama uzmanları, danışmanları
  • Dijital Pazarlama Stratejileri konusunda gelişim hedefleyen Satış & Pazarlama Orta Düzey Yöneticileri
  • Dijital Dünya & Pazarlama hakkında bilgi sahibi olmak isteyen Orta Düzey Yöneticiler ve Yönetici Adayları
  • İş hayatına yeni girimiş ve pazarlama alanında kariyer yapmayı düşünen genç yetenekler
  • Dijital Pazarlama üzerine kariyer yapmayı hedefleyen Üniversite öğrencileri
Sertifika

Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Eğitimi süresince hazırlayacağınız proje ve eğitim sonunda yapılacak sınavdan alacağınız puanların %70 üstü olması durumunda Mindset Institute tarafından onaylı Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Uzmanlığı Başarı Sertifikası almaya hak kazanacaksınız.

Örnek Sertifika:

 

dijital-pazarlama-egitimi-sertifika-3

Eğitmenler
Aytaç Mesçi
Aytaç Mesçi
Yok
Yıldız Teknik Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Öğretim Üyesidir. Yıldız Teknik Üniverisitesi ve Bahçeşehir Üniversitelerinde Lisans ve Yüksek Lisans Dersleri vermektedir.
Ömer Şireli
Ömer Şireli
Turkcell
İşletme eğitiminin ardından Dijital Pazarlama ve Medya Yüksek lisans eğitimini University of Portsmouth’da tamamlamıştır. 2010 – 2014 yılları arasında Dijital Pazarlama Yöneticisi olarak görev aldığı Yıldız Holding bünyesinde, Ülker ve Ülker markalarının dijital pazarlama stratejilerinin oluşturulmasına ve 100’den fazla dijital projenin hayata geçirilmesine katkı sağlamıştır. 2014 yılı itibariyle Turkcell Dijital Pazarlama İletişimi Kıdemli Marka Müdürü görevini yerine getiren Ömer Şireli, 2012 yılından bu yana Mindset Institute’ de Dijital Pazarlama Eğitimi ve Sosyal Medya Eğitimi vermektedir.
Fatmagül Güzel
Fatmagül Güzel
Dijital Pazarlama Profesyoneli
Türkiye’nin ilk sosyal medya ajansı Promoqube’da Ülker ve markaları ile dijital pazarlama kariyer hayatına başlayan Fatmagül Güzel, ardından en büyük dijital pazarlama kampanyası olan Doritos Akademi projesinin Tribal DDB’deki yöneticiliğini sürdürmüştür. Ajans tecrübesinin ardından PepsiCo Türkiye Yiyecek ekibinde Dijital İletişim Uzmanı olarak görev alıp, Doritos, Ruffles, Lay’s, Rocco ve Cheetos gibi Türkiye’nin büyük markalarının dijital iletişim çalışmalarında sorumlu olmuştur. 2009 yılından beri kendi ismindeki blogunda dijital pazarlama üzerine fikirlerini aktarmaktadır. Şimdiye kadar birçok kuruluşta dijital pazarlama, sosyal medya, online itibar ve kriz yönetimi, dijital pazarlama stratejileri gibi alanlarda eğitimler vermiştir ve devam etmektedir. Şu an kendisi markası altında danışmanlık hizmeti vermektedir.
Oytun Şengül
Oytun Şengül
Google Developer Expert on UX Google
Ürünler ve büyüme. Büyümek için tasarlanan ürünler, onların geliştirilmesi ve pazarlanması ile ilgileniyor. Nokia, Intel, Userspots, ShiftDelete.Net gibi firmalarda çalıştıktan sonra şuan startuplara ve firmalara danışmanlık veriyor. Aynı zamanda UX ve Ürün alanlarında Google Developer Expert olarak da görev yapıyor.
Hakan Akben
Hakan Akben
Ex Adobe - Ex Samsung
CHIP ve IT Business Weekly dergilerinde teknoloji editörü olarak iş hayatına atıldı. AdobeSystems ve Samsung Electronics gibi alanında önemli işler yapan şirketlerin yerel ve küresel pazarlama ekiplerinde yönetici ve yönetilen pozisyonlarında çalıştı. Bir ara tüm bunları bir kenara koyup girişimcilik modasına uydu ve ortağıyla Türkiye’nin önde gelen teknoloji haber sitelerinden www.silikonvadisi.tv’yi kurdu. Kısa süren televizyon programcılığı ve girişimcilik macerasından umduğunu bulamadı ve kurumsal hayata ses hızında dönüş yaptı. Mesaili işinden arda kalan hayatında; “İşimize yarayacak teknolojiyi nasıl fark eder ve yönetebiliriz, pazarlama ve iletişim ile daha iyi bir hayat kurabilir miyiz, kendimizi gerçekleştirmek için neler yapabiliriz,” gibi meseleleri anlamayı dert edindi. Bu konularda öğrendiklerini ve fantastik düşüncelerini çeşitli dergilerde ve blogu yenizengin.com‘ da yazmaktadır. Bunların yanında uykusuz kara gecelerinde ve resmi tatil günlerinde mini app projeleriyle uğraşarak girişimcilik heyecanını ayakta tutmaya çalışmaktadır.
Emre Gökşin
Emre Gökşin
Ebay - Gittigidiyor
Botego, Marshall, Bizitek ve Teknodrom gibi teknoloji şirkertlerinde çalıştıktan sonra Turkcell‘e web danışmanlığı hizmeti vermeye başladım. 2 yıl süren bu eşsiz tecrübenden sonra 2012 Nisan ayında eBay Türkiye | GittiGidiyor‘da Internet Pazarlama takımına katıldım. Internet Pazarlama Uzmanı olarak kariyer yolculuğuma devam ediyorum
Ümit Mustafa
Ümit Mustafa
SEMTR - ATIG
Boğaziçi Üniversitesi Yönetim Bilişim Sistemleri mezunu olduktan sonra Hogeschool University Brussels’ta ekonomi masterını tamamlayarak online marketing sektöründe çalışmalarına başladı. Özellikle Türkiye’de herkesin bir fikir sahibi olduğu arama motoru optimizasyonu çalışmalarına başladığı SEM İnternet bünyesinden büyük markalardan start up’lara kadar bir çok firmaya SEO danışmalığı hizmeti verdi. Aktif olarak SEO danışmanlığını yürüttüğü firmalar aylık 80 milyon üzerinde organic trafik elde etmektedirler. SEO danışmanlığının yanı sıra katıldığı eğitimlerle internette yer alan fakat en büyük trafik kaynağı olan Google’ı göz ardı eden site sahiplerine ve online mecralarda yer alan kullanıcılara yol göstermek adına çalışmalarına devam ediyor.
Didem Papatya
Didem Papatya
Arçelik
Boğaziçi Üniversitesi İnşaat Mühendisliği bölümünde lisans eğitimini tamamlamıştır. Lisans eğitimi süresinde çeşitli kurumlarda web içeriği üretme ve yönetme konusunda tecrübe edinirken eş zamanlı olarak katıldığı pek çok pazarlama konferansı sonrasında pazarlamaya ilgi duyarak profesyonel iş hayatına 2009 yılında Marketing Management Trainee olarak Finansbank İnternet Bankacılığı’nda başlamıştır. Ardından Omega Yapı, Dumankaya Holding gibi çeşitli kurumlarda tüm pazarlama, kurumsal iletişim, sosyal medya ve dijital pazarlama çalışmalarını yönetmiştir. Arçelik’teki kariyerine Dijital CRM uzmanı olarak başlayan Didem Papatya, şu anda ise Arçelik A.Ş. Pazarlama Akademisi’nin yurtiçi ve yurtdışı pazarlama eğitimlerini yönetmekte ve aynı zamada çeşitli kurumlarda CRM, Dijital Kampanya Yönetimi, Sosyal Medya, Email pazarlaması konularında konuk eğitmen olarak dersler vermektedir.
Ercan Altuğ Yılmaz
Ercan Altuğ Yılmaz
Yum Brands! - Turkcell
Fethiye doğumlu olan Altuğ, Matematik Mühendisliği sonrası Maltepe Üniversitesi’nde MBA yapmıştır. Ailesinden gelen genetik güdülerle eğitim konusuna odaklanmıştır. Stajını 2000 yılında Akademi-İstanbul çatısı altında Adobe Teknolojileri ile Web Tasarım eğitimi vererek yapınca sevdiği işi bulmuştur.
Murat Yatağan
Murat Yatağan
SEO Danışmanı, Eski Google çalışanı
İEÜ Bilgisayar Mühendisliği mezunudur ve aynı bölümde Araştırma Görevlisi olarak 2 yıl çalışmıştır. İYTE Mühendislik İşletmeciliği bölümünde Yüksek Lisans çalışmasını tamamlamıştır. 2010-2015 yıllarında Google İrlanda’da Arama Kalitesi ekibinde çalışmıştır. Google’da Kıdemli Ürün Analisti olarak çalıştığı 5 yıl içerisinde spam’le savaşmış ve süreç otomasyonu, webmaster topluluk yöneticiliği ve iş analistliği görevlerini sürdürmüştür. Türkiye’ye döndüğü 2015 tarihinden 2016 Haziran'a kadar SEM Dijital Performans Ajansı'nda 10 kişilik SEO takımını yönetmiştir. Türkiye'nin en büyük markalarına (THY, Garanti, Sahibinden, Doğan Yayıncılık vb.) SEO ve UX danışmanlığı vermiştir. SEM'den ayrıldığı tarihten beri SEO Danışmanı olarak çalışmaktadır. ABD, İngiltere ve Türkiye'deki müşterilerinin projelerine SEO ve UX konularında destek vermektedir. 3 Startup'ın danışma kurulunda yer almakta, 1 Startup'ın da ortağı konumundadır. Danışmanlığın yanı sıra alanında kurumsal eğitim, konuşma ve yazarlık yapmaktadır.
Murat Akyüz
Murat Akyüz
CMO
Bahçeşehir Üniversitesi Bilgisayar ve öğretim Teknolojileri Lisans, yine aynı üniversitenin Reklamcılık ve Marka İletişim Yönetimi Yüksek Lisans programından mezun oldu. Çeşitli eğitim merkezlerinde 50’den fazla birseysel sınıfta Adobe eğitimleri verdi. Yeditepe, Bahçeşehir, Kadir Has, Doğuş üniversitelerinde web 2.0 ve dijital medya başlıklı seminerler verdi. Bahçeşehir Üniversitesinde akademik çalışmalarına devam ediyor. Turkcell, TTnet, Efes Pilsen, Coca Cola, Acer, Intel, AMD, Aselsan, Yapı Kredi Bankası… gibi bir çok kuruma danışmanlık yaptıktan sonra evenmag.com‘u kurdu. Hali hazırda kurumsal ve bireysel eğitim; danışmanlık ve yayıncılık faaliyetlerine devam ediyor.
Katılımcı Yorumları
Sema Karakaya - Pazarlama Profesyoneli - NEBİM

Teorik eğitimin sıkıcılığından uzak eğlenerek öğrendiğim bir eğitim süreci geçirdim.

Bilginin dışında güncel örneklerle de bu eğitim büyük katkı sağladı. Eğitimin proje bazlı olması ayrı bir keyif oldu.  Ekip çalışmaları, farklı insanlar tanımamı ve deneyimler edinmemi sağladı. Projelerdeki rekabet görülmeye değerdi.

Çok net , nokta atışlı bilgiyi net ve samimi bir şekilde veren bir eğitim süreciydi.

Emeği geçen herkese teşekkürler.

Filiz Aygar - Marketing Specialist

‘Egitim hem teorik hem de pratik olarak bu alandaki butun konulari detayli bir sekilde kapsiyor. Yeni trendleri ve guncel uygulamalari, cesitli konularda uzmanliklari olan egitmenler sayesinde ogrenme firsati buldum. Gelismekte olan bu sektorde calismayi dusunenler ve kendini gelistirmek isteyenler icin gercekten faydali olacagini dusunuyorum.’

Deniz Ali Güzel - SHELL
21 Eylül 2013’te başlayan Dijital ve Sosyal Medya Uzmanlığı Eğitimi ile eğitimden önce sitede yer alan eğitim programı içeriğinden süreç boyunca çok daha fazlasını edindim. Özellikle terminolojik bilgilerin yanında aktüel ve gerçek örneklerle incelenen projeler sayesinde başta Türkiye, sonrasında dünyada uygulanan dijital pazarlama faaliyetleri ile ilgili geniş bir bilgi dağarcığı oluşturdum. Kurs sürecince verilen bireysel olarak ve grup çalışması ile gerçekleştirilecek dijital pazarlama ödevleri sayesinde ben de bütçe planlamasından süreç yönetimine, dijital PR’dan monitoring işlemlerine kadar birçok konuda detaylı ve uygulanabilir bilgiler öğrendim. Ayrıca ders işlenirken arada verilen kitap ve blog önerileri, açılan tartışmalar ve üzerine konuşulan pazarlama örnekleri ile de kişisel gelişimime büyük katkılar sağladım. Kursla ilgili söyleyeceğim tek şey: “İyi ki gelmişim.”
Pelin Kahya - Flatsinistanbul
Beni bu kursa ilk başta çeken şey bir seminerler dizisi gibi olmamasıydı. Sadece yaptıklarını anlatan yol göstermeyen övünmekten ibaret konuşmalar internetten de ulaşılabilir şeyler. Bu kursta karşılık bulabilirsiniz, deneyebilirsiniz, yanılabilirsiniz ve en önemlisi doğrusunu kurs süresince deneyimle öğrenebilirsiniz. Kurs süresince oluşturduğunuz ilişkilerin kurs bittiğinde bitmeyeceğini bilmek de çok güzel. Trendler hızla gelişiyor ve hergün yeni şeyler çıkıyor.. Sürekli kılacağınız bu iletişim ile karşınıza çıkan yeniliklerle ilgili fikir alışverişi yapacağınız bir ortamın varlığı sizi rahat hissettirecek.. Çok kısa ve net bir sonuç olarak şunu diyebilirim : ben bu eğitimi aldığım için mutluyum :)
Murat Çil - Demir Fil Custom Parts

Bilgi kirliliğinden uzak,temiz, net, nokta atışı bilgi alabileceğiniz, eğitimle ilgili iş hayatından gerçek tecrübelerin paylaşıldığı, size gerçekten bir şeyler katan bir eğitim olduğunu düşünüyorum. Kursiyerlere ticari yaklaşımla değil, daha samimi, keyifli, kişisel ihtiyaçlarla ilgilenen bir yaklaşım hakim. Elinizi çenenize koyup dersin bitmesini beklediğiniz bir eğitim değil açıkçası.

Arcan Akduman - AltÜst Davul Stüdyosu

Bu kurs günlük hayatta internetin ne kadar da önemli işlevlere sahip olduğunu farketmemi sağladı. Sosyal medya ve dijital pazarlama sayesinde çevremdeki iş fırsatlarını algılayıp pozitif sonuçlara dönüştürme süreci hakkında önemli katkıları oldu. Her gün elimizin altında duran internetin olası fırsatlarını ortaya çıkarmak ve dijital iletişimle hayatıma doğrudan etki edecek bilgileri öğrenmeme yardımcı oldu.

Kayıt ve Ödeme

Bilgi ve Kayıt için lütfen form bilgilerini eksiksiz doldurun. En kısa zamanda size dönüş yapıp gerekli işlemlerle ilgili olarak bilgi verilecektir.

 

Ödeme Seçenekleri:

Kredi Kartıyla Peşin Ödeme

Kredi Kartına Taksitli Ödeme ( Online / Bonus – Maximum – Paraf – World )

Kredi Kartı Taksitli Ödeme ( Mail Order / Bonus) ( Kredi Kartınız Bloke Olmadan)

EFT / Havale ile ödeme.

Eğitim Hakkında Bilgi İste
Gönderiliyor...
Mindset Institute - Yeni nesil eğitim çözümleri