Eğitimler
Eğitim takvimi Workshop Takvimi
CX - Müşteri Deneyimi Yönetimi Sertifika Programı Yeni Dönem
Bu program süresince elde edeceğiniz alan bilgisiyle kariyeriniz ve çalıştığınız kurumda fark yaratacaksınız.
EĞİTİM DETAYLARI
Kalan Kontenjan 15 / 20

Son 5 kontenjan

30 NİSAN 2024
Salı & Per / 19:00 - 22:00
24 Saat
Online Eğitim

Uzaktan Eğitim

Canlı Sınıf

KAYIT VE ÖDEME DETAYLARI
Fiyat, ödeme koşulları, eğitim konularının detaylı bilgisi için form doldurun

Tüm sorularınız için : 444 1 476 veya info@mindset.com.tr

DÖNEM
TARİH
GÜNLER
SÜRE
KONTENJAN
PROGRAM ÜCRETİ
GROWTH ÜYE ÜCRETİ
Yeni Dönem
30.04.2024
Salı & Per / 19:00 - 22:00
24
20 / 15

Fiyatı görmek için form doldurun

Yeni Dönem
24.06.2024
Sal & Per / 19.00 - 22.00
24
25 / 6

Fiyatı görmek için form doldurun

CX - Müşteri Deneyimi Yönetimi Sertifika Programı Yeni Dönem

444 1 476
EĞİTİM İÇERİĞİ

Genel Bilgi

Bu programda sektör profesyonellerinden oluşan eğitmen kadromuzla, müşteri deneyimi yönetimi stratejilerinin geliştirilmesi ve uygulanması ele alınmaktadır. Günümüz dünyasında firmaları birbirinden ayıran en önemli kriterlerden biri müşterilerine yaşattıkları deneyimdir. Eşsiz bir müşteri deneyimi nasıl yaşatılır, bunu iyi yapan firmalar neler yapıyorlar ve yaptığınız her işte müşteriyi merkeze koyarak nasıl farklılaşabilirsiniz öğrenmek istiyorsanız bu program tam size göre!

Genel Bilgi
Dünden Bugüne Pazarlamanın Dönüşümü

Deneyim Ekonomisi

Davranışsal Ekonomi

Nasıl Karar Veriyoruz?

Plutchick Duygu Haritası

Paylaşım Ekonomisi

Kişiselleştirme

Müşteri Sadakati

Vuca Döneminde Müşteri Deneyimi

Bani Döneminde Müşteri Deneyimi

Müşteri Deneyimine Giriş

Müşteri Deneyimi Nedir?
Müşteri Deneyimi Ne Değildir
Deneyime Odaklanmak İşletmeler İçin Neden Önemlidir
Müşteri Deneyimine Odaklanan Şirketlerin Geleceği
Müşteri Deneyimi Olgunluk Seviyesi
Şirketin Olgunluk Seviyesine Göre Alınması Gereken Aksiyonlar
Müşteri Deneyimi Stratejisi Nasıl Oluşturulur?

Müşterinin İhtiyaçlarını Anlama Faaliyetleri

Müşterinin Sesi Nedir?
Müşterinin Sesi Ne zaman Dinlenir?
Müşteri Ne zaman Dinlenmez?
Araştırma Teknikleri
NPS
CSAT
CES
Focus Grup Çalışmaları
Gölge Müşteri Çalışmaları
Müşterinin Beklentilterini Tespit Etme
İç Görü Elde Etme
İç Görüleri Aksiyona Dönüştürme
Müşteri Odaklı Süreç ve Ürünler Tasarlama

Müşteri Odaklılık ve Çalışan Deneyimi

Müşteri Merkezli Organizasyon Yapısı
Üst Yönetimin Rolleri
Müşteri Odaklı Kültürel Değişim
Şirket DNA’sında Müşteri Deneyimi
Müşteri Deneyimi Takımının Rol ve Sorumlulukları
Organizasyondaki Birimleri Rol ve Sorumlulukları
Çalışan Deneyimi Nedir?
Çalışan Deneyimi Nasıl Sağlanır?
Çalışan Bağlılığı
Çalışan Yaşam Döngüsü
Örnek Çalışan Deneyimi Yolculuk Haritası 

Müşteri Yolculuğu Haritalama

Müşteri yolculuğu haritası tasarlama
Acı Noktalarını Belirleme
Persone Nedir, Nasıl Oluşturulur?
Daha İyi Deneyim İçin Aksiyonlar Belirleme
Müşterinin Dilinden Konuşma
Müşteri Yolculuğu Haritası Atölyesi (Bitirme Ödevi)

Tasarım Odaklı Düşünme

Tasarım Odaklı Düşünme Nedir?
Tasarım Odaklı Düşünmenin Unsurları
Hangi Problemler Bu şekilde Çözümlenebilir?
Empati Haritası Oluşturma
MVP (Minimum Viable Product) Nedir?
Neden MVP ?
Agile Proje Yönetimi Nedir? 

Dijital Dönüşümün Müşteriye Etkisi

Dijital Dönüşüm Kavramı ve Gelişimi
Türkiye ve Dünyadan Örnekler
Dijitalleşen Dünyada Müşteri Kavramı
Dijital Dönüşümde Veri ve Verinin Önemi
Dijital Müşteri Deneyimi Yönetimi
Dijital Dönüşümde Yaşanan Zorluklar

Müşteri Deneyimi'nin Dönüşümü

Organizasyonel Dönüşüm
Müşteri Deneyimi'nin Dönüşümü
CMO & CTO Rollerinde Dönüşüm
Sistemsel Dönüşüm
Deneyimsel Dönüşüm
Çalışanların Dönüşümü

Genel Bilgi

Bu programda sektör profesyonellerinden oluşan eğitmen kadromuzla, müşteri deneyimi yönetimi stratejilerinin geliştirilmesi ve uygulanması ele alınmaktadır. Günümüz dünyasında firmaları birbirinden ayıran en önemli kriterlerden biri müşterilerine yaşattıkları deneyimdir. Eşsiz bir müşteri deneyimi nasıl yaşatılır, bunu iyi yapan firmalar neler yapıyorlar ve yaptığınız her işte müşteriyi merkeze koyarak nasıl farklılaşabilirsiniz öğrenmek istiyorsanız bu program tam size göre!

Dünden Bugüne Pazarlamanın Dönüşümü

Deneyim Ekonomisi

Davranışsal Ekonomi

Nasıl Karar Veriyoruz?

Plutchick Duygu Haritası

Paylaşım Ekonomisi

Kişiselleştirme

Müşteri Sadakati

Vuca Döneminde Müşteri Deneyimi

Bani Döneminde Müşteri Deneyimi

Müşteri Deneyimine Giriş

Müşteri Deneyimi Nedir?
Müşteri Deneyimi Ne Değildir
Deneyime Odaklanmak İşletmeler İçin Neden Önemlidir
Müşteri Deneyimine Odaklanan Şirketlerin Geleceği
Müşteri Deneyimi Olgunluk Seviyesi
Şirketin Olgunluk Seviyesine Göre Alınması Gereken Aksiyonlar
Müşteri Deneyimi Stratejisi Nasıl Oluşturulur?

Müşterinin İhtiyaçlarını Anlama Faaliyetleri

Müşterinin Sesi Nedir?
Müşterinin Sesi Ne zaman Dinlenir?
Müşteri Ne zaman Dinlenmez?
Araştırma Teknikleri
NPS
CSAT
CES
Focus Grup Çalışmaları
Gölge Müşteri Çalışmaları
Müşterinin Beklentilterini Tespit Etme
İç Görü Elde Etme
İç Görüleri Aksiyona Dönüştürme
Müşteri Odaklı Süreç ve Ürünler Tasarlama

Müşteri Odaklılık ve Çalışan Deneyimi

Müşteri Merkezli Organizasyon Yapısı
Üst Yönetimin Rolleri
Müşteri Odaklı Kültürel Değişim
Şirket DNA’sında Müşteri Deneyimi
Müşteri Deneyimi Takımının Rol ve Sorumlulukları
Organizasyondaki Birimleri Rol ve Sorumlulukları
Çalışan Deneyimi Nedir?
Çalışan Deneyimi Nasıl Sağlanır?
Çalışan Bağlılığı
Çalışan Yaşam Döngüsü
Örnek Çalışan Deneyimi Yolculuk Haritası 

Müşteri Yolculuğu Haritalama

Müşteri yolculuğu haritası tasarlama
Acı Noktalarını Belirleme
Persone Nedir, Nasıl Oluşturulur?
Daha İyi Deneyim İçin Aksiyonlar Belirleme
Müşterinin Dilinden Konuşma
Müşteri Yolculuğu Haritası Atölyesi (Bitirme Ödevi)

Tasarım Odaklı Düşünme

Tasarım Odaklı Düşünme Nedir?
Tasarım Odaklı Düşünmenin Unsurları
Hangi Problemler Bu şekilde Çözümlenebilir?
Empati Haritası Oluşturma
MVP (Minimum Viable Product) Nedir?
Neden MVP ?
Agile Proje Yönetimi Nedir? 

Dijital Dönüşümün Müşteriye Etkisi

Dijital Dönüşüm Kavramı ve Gelişimi
Türkiye ve Dünyadan Örnekler
Dijitalleşen Dünyada Müşteri Kavramı
Dijital Dönüşümde Veri ve Verinin Önemi
Dijital Müşteri Deneyimi Yönetimi
Dijital Dönüşümde Yaşanan Zorluklar

Müşteri Deneyimi'nin Dönüşümü

Organizasyonel Dönüşüm
Müşteri Deneyimi'nin Dönüşümü
CMO & CTO Rollerinde Dönüşüm
Sistemsel Dönüşüm
Deneyimsel Dönüşüm
Çalışanların Dönüşümü

AVANTAJLAR

AVANTAJLAR

  • Program, müşteri davranışlarını anlamak ve müşteri ihtiyaçlarına uygun ürün ve hizmetler sunmak için temel müşteri psikolojisi konularını kapsar.

  • Müşteri Deneyimi tasarımı sertifika programı, CRM sistemlerini kullanarak müşteri ilişkilerini geliştirme ve yönetme becerilerini öğretir.

  • Program, duygusal bağ kurma ve marka sadakati oluşturmanın stratejilerini öğretir; müşteri deneyimini duygusal olarak zenginleştirmenin önemine vurgu yapar.

  • Katılımcılara, müşteri deneyimini farklı kanallarda (online, mağaza, sosyal medya) tutarlı ve etkili bir şekilde yönetme yetenekleri kazandırılır.

  • Program, müşteri geri bildirimini toplama, analiz etme ve bu geri bildirime dayalı olarak sürekli iyileştirmeler yapma becerilerini öğretir.

  • Müşteri deneyimini kişiselleştirmenin önemi vurgulanır ve katılımcılara kişiselleştirilmiş hizmet ve ürünler sunma becerileri kazandırılır.

  • Program, farklı müşteri segmentlerini anlama ve bu segmentlere özel stratejiler geliştirme yeteneklerini öğretir.

  • Katılımcılara müşteri yolculuğunu anlama ve bu yolculuğu haritalama becerileri kazandırılır. Bu, müşterilerin marka ile etkileşimlerini end-to-end olarak görmelerine yardımcı olur.

  • Program, müşteri deneyimini iyileştirmek için teknoloji ve veri kullanımının stratejik önemini vurgular.

  • Sosyal medya üzerinden müşteri etkileşimini yönetme ve olumlu bir marka imajı oluşturma becerileri program kapsamında öğretilir.

KİMLER KATILMALI

KİMLER KATILMALI

Müşteri Deneyimi Yöneticileri

Müşterilere direkt veya dolaylı yollardan dokunan tüm çalışanlar

Bir girişimi, markası olanlar ve rakiplerinden deneyim ile farklılaşmak isteyenler

Müşteri deneyimine dair bilgi sahibi olmak isteyenler

Kariyerini müşteri deneyimini odak alarak bu alanda sürdürmek isteyenler

Yaptığı işe müşterinin bakış açısını katarak farklılaşmak isteyenler

KAYIT ve ÖDEME

KAYIT ve ÖDEME

Bilgi ve Kayıt için lütfen form bilgilerini eksiksiz doldurun. En kısa zamanda size dönüş yapıp gerekli işlemlerle ilgili olarak bilgi verilecektir.

Ödeme Seçenekleri:

Kredi Kartıyla Peşin Ödeme

Kredi Kartına Taksitli Ödeme ( Online / Bonus – Maximum – Paraf – World )

EFT / Havale ile ödeme.

SIKÇA SORULAN SORULAR
SIKÇA SORULAN SORULAR
Program kimler için uygundur, katılım şartları nelerdir?

Bu programa, müşteri deneyimi yönetimi stratejilerinin geliştirilmek isteyen, eşsiz bir müşteri deneyimi nasıl yaşatılır, bunu iyi yapan firmalar neler yapıyorlar ve yaptığınız her işte müşteriyi merkeze koyarak nasıl farklılaşabilirsinizi öğrenmek isteyenler katılabilir. 

Eğitim sonunda katılımcıların kazanımları nelerdir?

Müşteri deneyimi haritası çıkarma adımlarını, her bir adım için en kritik noktaları öğrenecek ve örnek yolculuk haritalarıyla içselleştirmeleri sağlanacak.

Müşteri deneyimi haritaları çıkarma uygulamaları ile öğrenilen bilgiler pratiğe dökülerek eğitmenlerimizin mentorluğunda bakış açısı farklılığı kazanarak ilgili haritalarda deneyim iyileştirme aksiyonları planlanacak.

En iyi ve en kötü deneyim yaşatılan örnek vaka analizleri incelenerek üzerine tartışılacak ve katılımcıların çalıştıkları şirketlerde bu öğretilerin nasıl uygulanabileceği üzerine uygulamalar yapılacak.

Doküman paylaşımı yapılacak mı ?

Eğitiminizin ardından program koordinatörü tarafından materyal paylaşımı gerçekleştirilecektir.

Eğitim sonunda sertifika verilecek mi ?

Başarılı katılımcılar, “Uzmanlık Sertifikası” almaya hak kazanacaktır. Başarı değerlendirmede program koordinatörlüğünce uygulanan değerlendirme sistemi esas alınmaktadır.
Sertifika almaya hak kazanmak için %80 devam zorunluluğunun yerine getirilmesi şarttır.

 

Mindset Institute tarafından düzenlenen CX - Müşteri Deneyimi Yönetimi Sertifika Programını tamamlayan tüm katılımcılarımıza sertifikası verilecektir. 

Ödeme ve kayıt koşulları nelerdir?

Kayıt işlemlerinizi online sistem üzerinden tamamlayabilirsiniz. Online ödeme sistemi 7/24 hizmet vermektedir.


Üyelik oluşturarak giriş yaptıktan sonra farklı ödeme seçeneklerinden sizin için en uygun olanı seçebilir ve satınalma işleminizi tamamlayabilirsiniz.


Satınalma işlemini tamamladığınızda kaydınız gerçekleşir ve tarafınıza gerekli evraklarla ilgili bilgilendirme maili gönderilir.

Eğitim kurumumuza özel olarak planlanabilir mi ?

Eğitim programı, kurumların farklı ihtiyaçları ve gelişim hedefleri doğrultusunda yeniden tasarlanarak uygulanabilmektedir.
Kurumunuza yönelik talebi iletmek için aşağıda yer alan kurumsal eğitim başvurusu formunu doldurabilir, sizin için en uygun teklifi alabilirsiniz.

SONRAKİ DÖNEMLER

SONRAKİ DÖNEMLER

Eğitim bütçenizi ve diğer detayları düzenlemek için diğer dönemlerin bilgisine ihtiyaç duyabileceğinizi düşündüğümüzden dolayı bu bilgileri sizinle paylaşıyoruz. Aşağıda sonraki dönemlerin başlangıç tarihlerini görebilirisiniz.
Yeni Dönem
30 NİSAN 2024
CX - Müşteri Deneyimi Yönetimi Sertifika Programı
Kontenjan : 20 / 15
Yeni Dönem
24 HAZİRAN 2024
CX - Müşteri Deneyimi Yönetimi Sertifika Programı
Kontenjan : 25 / 6