Eğitim katılımcıları uçtan uca müşteri deneyimi yönetiminin temellerini ve adımlarını öğrenecek.
Müşteri deneyimini Türkiye’de ve Dünya’da en iyi şekilde uygulayan şirketlerin neleri nasıl farklı yaptığını keşfedecek.
Teorik bilginin pratik bilgiye dönüştürülürken yaşanılan sorunları ve nasıl çözülebileceğini Telekom, Bankacılık, Enerji gibi en önemli sektörlerde müşteri deneyimi yöneticisi olarak çalışmış ve bu sektörlerin öncü firmalarına danışmanlık yapmış olan eğitmenlerimizden öğrenecek.
Müşteri deneyimi haritası çıkarma adımlarını, her bir adım için en kritik noktaları öğrenecek ve örnek yolculuk haritalarıyla içselleştirmeleri sağlanacak.
Müşteri deneyimi haritaları çıkarma uygulamaları ile öğrenilen bilgiler pratiğe dökülerek eğitmenlerimizin mentorluğunda bakış açısı farklılığı kazanarak ilgili haritalarda deneyim iyileştirme aksiyonları planlanacak.
En iyi ve en kötü deneyim yaşatılan örnek vaka analizleri incelenerek üzerine tartışılacak ve katılımcıların çalıştıkları şirketlerde bu öğretilerin nasıl uygulanabileceği üzerine uygulamalar yapılacak.
Eğitim sonunda katılımcılar müşteri deneyiminin tanımı, önemi, uygulanması, ölçümü, geliştirilmesi, şirket kültürüne etkisi, şirketlerde nasıl geliştirilebileceği konularında yetkinlik ve bilgi kazanacak.