Eğitimler
Eğitim takvimiHakkımızda

Stratejik Satınalma Yönetimi Sertifika Programı

29 EYLÜL 2018Cumartesi / 10:00 – 17:0028 SaatMindset Institute / Beşiktaş

Stratejik Satınalma Yönetimi Sertifika Programı

Mindset Institute / Beşiktaş
TARİH29 EYLÜL 2018
GÜNLER / SAATLERCumartesi / 10:00 – 17:00
SÜRE28 Saat
YERMindset Institute / BeşiktaşYol tarifi için tıklayınız
Kontenjan20/8
    Detaylı Bilgi İçin
    444 1 476

    0532 205 22 65

    Program Hedefi

    Program Hedefi

    İşletmenin en önemli girdilerini oluşturan malzeme ve hizmetlerin uygun kalitede, uygun mâliyette, uygun miktarda ve uygun zamanda alınması ve bu performansın sürekli olarak gösterilmesi istenir. Bunun için satın almanın yapılacağı tedârikçiler ile olan ilişkilerin irdelenmesi, bunların seçilerek onaylı tedârikçi listesine katılması veya gerektiğinde bu listeden çıkarılması kararlarının verilmesi gerekmektedir. Bunun birlikte sözleşmeler, tedârik zinciri yapılarının etkin yönetimi için önemli araçlardır. İyi hazırlanmış sözleşmeler, yasal zorunlulukların yerine getirilmesi ile alıcı-satıcı sorumluluklarının ve haklarının tanımlanmasını sağlar. Verilmesi istenen bu eğitim programının amacı; günümüzün giderek artan rekabet koşullarında ve malzeme, ürün ve hizmet fiyatlarının arttığı bir ortamda, kalite ve rekabet üstünlüğünü yakalamak için satınalma işlemlerini yürüten yöneticilerin ve çalışanların neler yapabileceğini tartışmak, başarılı bir satınalma stratejisi için gerekli araçları kullanmada katılımcıları bilinçlendirmek, sözleşme yönetimi ile ilgili temel konuları ve başarılı sözleşmeler için gerekli ipuçlarını açıklamaktır.

    Eğitim İçeriği
    Program İçeriği
    Modül-1
    Satınalma Yönetimi
    • Geleneksel ve günümüz satınalmaya bakış
    • Satınalmanın organizasyonel yapılanması
    • Satınalma Departmanın görev ve sorumlulukları
    • Satınalma prosedürü ve içeriği
    • Fiyat - Maliyet ilişkisi
    • Toplam Sahip olma Maliyeti
    • Fiyatlama Taktikleri
    • Tedarikçi Seçimi
    • Tedarikçi Değerlendirme
    Modül-2
    Sözleşme Yönetimi
    • Sözleşme Nedir? Sözleşme Bileşenleri Nedir?
    • Yazılı Sözleşme Çeşitleri
    • Sözleşme içeriğinde olması gereken bölümler
    • Sözleşme Yönetim Döngüsü
    • Efektif Sözleşme Yönetimi Nasıl Yapılır
    Modül-3
    Tedarik Risk Yönetimi
    • Risk Nedir? Tedarik risk yönetimi nedir?
    • Altı adımda risk yönetim prosesi
    • Olasılık -Etki Matrisi
    • Ana risk guruplari analizi
    • Tedarikçi Riskinin değerlendirilmesi
    • Risk yönetirken uygulanan 4 yol
    • Risk için alınacak aksiyon stratejileri
    Modül-4
    Stratejik Satınalma
    • Stratejik Satınalma Nedir?
    • 7 adımda stratejik satınalma prosesi Nedir?
    • Kategori profilini çıkarma
    • Harcama Analizi
    • Satınalma Stratejisini oluşturma
    • SWOT Analizi
    • Tedarikçi portfolyosunu oluşturma
    • Tedarikçi analizi - ABC analizi
    • Uygulama Planı seçilmesi
    • Müzakere ve tedarikçi Seçimi
    • Sözleşmenin Uygulanması
    • İyileştirme için devamlı gözlemleme
    Kayıt ve Ödeme

    Kayıt ve Ödeme

    Bilgi ve Kayıt için lütfen form bilgilerini eksiksiz doldurun. En kısa zamanda size dönüş yapıp gerekli işlemlerle ilgili olarak bilgi verilecektir.

    Ödeme Seçenekleri:

    Kredi Kartıyla Peşin Ödeme

    Kredi Kartına Taksitli Ödeme ( Online / Bonus – Maximum – Paraf – World )

    EFT / Havale ile ödeme.

    Kayıt ve Ödeme İçin Bilgi İste
    *
    *
    *