Eğitimler
Eğitim takvimi Workshop Takvimi
Dijital Pazarlama Bootcamp

Sınıf içi eğitim

Yüz yüze eğitim

Dijital Pazarlama Bootcamp ile sektör ihtiyaçlarında uzmanlaş, geleceğine yön ver. Uzman eğitimen ve mentorlerin rehberliğinde proje tabanlı eğitim modeli ile sektörün ihtiyaç duyduğu tüm kritik becerilere sahip ol.
EĞİTİM DETAYLARI
Kalan Kontenjan 13 / 25
Hafta içi 30 Ocak 10:00 / 17:00 Hafta sonu 4 Şubat 10:00 / 17:00
256 Saat ( 8 Hafta )
Mindset Institute / Beşiktaş
DETAYLI BİLGİ İSTE
Fiyat, ödeme koşulları, eğitim konularının detaylı bilgisi için üye girişi yapın
MODÜL 1
Dijital Pazarlama Stratejisi
Dijital pazarlamanın temelleri öğrenerek sağlam bir altyapı oluşturacak, programın sonraki adımlarında karşına çıkacak ileri düzey uygulamalara hazırlanacaksın.
Pazarlama İletişimi Kampanya Bileşenleri Brief - Debrief Kreatif Tasarım Süreçleri Marka - Ajans İlişkileri Medya Tipleri (Owned,Earned,Paid) Dijital Pazarlama Kanalları Metrikler (CPC,CPM,CPA...) Yatırım Geri Dönüşü (ROI) Hesaplama Pazarlama Hunisi (Marketing Funnel) Micro-Moments SMART Metodolojisi Medya Karması (Media Mix) İçerik Pazarlama (Content Marketing) İçerik Takvimi (Content Calender) Similarweb
Pazarlama İletişimi Tasarım Süreçleri
Dijital Pazarlama Stratejisi
İçerik Pazarlama
MODÜL 2
Google Ads ile Reklamcılık
Günümüz webistesi trafiğinin en büyük payına sahip olan Google arama motoru ve Google ekosisiteminde yer alan GDN'e dahil websiteleri ve youtube mecralarında reklam vermeyi öğreceksin.
Google Ads Ekosistemi Arama Motoru Reklamcılığı (Paid Search) Açık Arttırma (Auction) ve Teklif Verme (Bidding) Kalite Skoru (Quality Score) Rekabet Analizi (Auction Insights) Hesap hiyerarşisi (Kampanya/Reklam Grubu/Reklam) Anahtar Kelime (Keyword) Metin (Text) reklamları Eklentiler (Extension) Görüntülü (GDN) reklamcılık Hedef Kitle Seçimi (Targeting) Segmentler (Affinity, In-Market-Custom) Statik ve Dinamik Reklamlar (Responsive Ads) Discovery reklamları Video reklamcılık Google Ads Adwords Editor Keyword Planner Google Trends Keyword IO Ad Diagnosis and Preview Tool Google Find My Audience VidIQ
Goole Arama Motoru Reklamları
Google Görüntülü Reklamcılık
Youtube'da Video Pazarlama
MODÜL 3
Sosyal Medya Yönetimi ve Infleuncer Pazarlama
Sosyal medya platformlarını derinlemesine tanıyacak; etkin bir strateji oluşturmak için özelliklerini, faydalarını ve kısıtlarını inceleyeceksin. Takipçi kitlesi oluşturacak ve etkileşim sağlayacak paylaşımlar için içerik oluşturmayı öğreneceksin.Influencer'larda en etkin çalışma metodlarını göreceksin.
Meta (Facebook, Instagram) Gen Z Sosyal Medya Kullanım Alışkanlıkları Sosyal Dinleme (Social Listening) İçerik Paylaşım Takvimi Takipçi kitlesi oluşturma Takipçi ve Paylaşım Etkileşim Analizi Macro / Micro Influencer Inlfluencer Pazarlama Sponsorluk Meta Insights Youtube Analytics Fanpage Karma Rival IQ HypeAuditor
Sosyal Medya Platformları
Sosyal Medya Yönetimi
Inlfuencer Pazarlama
MODÜL 4
Sosyal Medya Pazarlama
Sosyal medya platformlarında pazarlama amaçlarına uygun reklam kampanyaları düzenlemeyi öğreneceksin.
Sosyal Medya Pazarlama Meta Reklam Platformu İşletme hesabı vs Reklam hesabı Pixel kurulumu Hesap Kalitesi Takibi Hesap Hiyerarşisi (Kampanya/Reklam Seti/Reklam) Kampanya Amaçları Hedef Kitle Oluşturma Bütçe Yönetimi ve Teklif Stratejileri Reklam Modelleri Platform ve Yerleşim Hedefleme Kreatif süreci Twitter'da Reklamcılık Tiktok Reklamları Linkedin'de İşletme Çözümleri Meta Business Manager Twitter Ads Manager Tiktok Ads Manager Linkedin Business Solutions
Meta Business Manager Kullanımı
Meta (Facebook & Instagram) Reklamcılık
Twitter, Tiktok, Linkedin
MODÜL 5
SEO
Google organik arama sonuçlarında hedeflediğin kelimelerde üst sıralarda yer alman ve ücretsiz websitesi trafiği elde etmen için yapılması gerekenleri uygulamaları ile öğreneceksin.
Crawler Sıralama algoritması (Ranking Algorithm) Google Güncellemeleri (Algorithm Updates) Arama sonuç sayfası (SERP) Zengin İçerikler (Rich Content) Position "0" Anahtar Kelime Araştırması (Keyword Research) Arama Sorgusu Tipleri Semantic Search Technical SEO On-Page SEO Off-Page SEO Link Building Backlink SEO Checklist SEO Audit Rekabet Analizi Screaming Frog Google Search Console Searchmetrics SEOptimer Google PageSpeed Insights GTMetrix SemRush Ahrefs MOZ Majestic AtomSEO Surfer Conductor Serpstat
SEO - Temel Kavramlar
Teknik SEO
On-Page & Off-Page SEO
MODÜL 6
Email Pazarlama & Omnichannel Pazarlama & Mobil Pazarlama
Email pazarlama ile mevcut müşterilerinle iletişim kurmayı, Omnichannel Pazarlama ile sadece web sitene değil fiziksel işletmelere (mağazalara) trafik yönlendirmeyi öğreneceksin. Mobil Pazarlama ile hedef kitlene mobil cihazlardan verimli bir şeklide erişmenin ve deneyimi yönetmenin dinamiklerini inceleyeceksin.
CRM Persona Müşteri yolculuğu (Customer Journey) Segmentasyon Pazarlama Otomasyonu (Marketing Automation) Email Pazarlama A/B Testing Web Push / App Push Google My Business Google Maps Local SEO Mobile web vs Mobile app Mobile-first yaklaşımı Mailchimp Hubspot Make My Persona Google My Business
Email Pazarlama
Omnichannel Pazarlama
Mobil Pazarlama
MODÜL 7
Ürün Odaklı Pazarlama & Google Analytics ile Veri Analizi ve Görselleştirme
Ürün odaklı kampanya uygulama süreçleri ve platformları ile işletmene direkt satış katkısı sağlamayı öğreneceksin. Google Analytics ile hem web sitendeki kullanıcıların davranışlarını hem de reklam kampanyalarının performansını analiz etmeyi, veriyi nasıl görselleştireceğini ve işgörü oluşturmayı deneyimleyeceksin..
Google Shopping Product Feed(XML) Oluşturma Yeniden hedefleme (Remarketing) Remarketing Platformları Fiyat Karşılaştırma Siteleri Boyut (Dimension) ve Metrikler (Metric) Platformları Dönüşümler (Conversion, Event, Goal) Veri Analizi ve Raporlama Veri Görselleştirme (Data Visualization) Google Merchant Center Criteo Google Analytics UTM Builder Google Grow My Site Hubspot Website Grader Looker Studio
Ürün Odaklı Reklam Kampanyaları
Google Analytics
Analiz ve Veri Görselleştirme
MODÜL 8
Dönüşüm Optimizasyonu & Kullanırlabilirlik (UX & UI) & Kriz Yönetimi
Web sitendeki dönüşümü arttırmanın yöntemlerini inceleyeceksin.Kullanılabilirlik konusunda yapılacak pratik çalışmalarla kullanıcılarının deneyimini geliştireceksin. Pazarlama iletişiminde karışalabileceğiniz krizleri nasıl yöneteceğini öğreneceksin.
Dönüşüm Optimizasyonu (CRO) Açılış Sayfası (Landing Page) A/B Testleri Kişiselleştirme (Personalization) Tavsiye Motorları (Recommendation Engine) Siteiçi Sıralama/Listeleme Algoritmaları Kullanılabilirlik (Usability) Testleri Müşteri Yolculuk Haritası Sosyakl Medya'da Kriz Yönetimi Kriz Sonrası İletişimi
Dönüşüm Optimizasyonu
Kullanırlabilirlik (UX & UI) Süreçleri
Pazarlama İletişimde Kriz Yönetimi
data-science-bootcamp
Mezunlarımızın %95'i mezuniyetini takip eden 180 gün içinde işe giriyor.

Dünya standartlarında oluşturulmuş eğitim içeriği

Daha fazla bilgi edin

Türkiyenin en iyi işverenleri ile tanış

Daha fazla bilgi edin

Kariyer Hizmetleri ve İşe Yerleştirme Desteği

Daha fazla bilgi edin
bg
Uzman eğitimlerin rehberliğinde
en iyi eğitim modeli ile öğrenin.
Uzman Eğitmen Kadrosu

Uzman eğitmenler , öğrenci koçları ve mentorlerin rehberliğinde öğrenmeye başla, ileri düzey alan bilgisine sahip ol.

Zengin Eğitim İçeriği

Sektör ihtiyaçlarına uygun tasarlanmış eğitim içeriği ile etkileşimli ve kişiselleştirilmiş bir yapıda öğren.

Proje Tabanlı Eğitim Modeli

Teorik bilgilerini gerçek veriler kullanarak geliştirdiğin projeler ile pekiştir, portfolyonu güçlendir.

Başarısı Kanıtlanmış Eğitim Modeli
Dijital Pazarlama Bootcamp ile uzman eğitmenlerden 8 haftalık yoğunlaştırılmış proje bazlı eğitim ile geleceğini yön ver, yeni bir kariyer başlat. Dünya sektör uzmanlarının deneyimlerinden yararlanacağın birebir mentorlükler ile kariyer yolunu çizeceksin. Çalışacağın ortam türünü simüle eden takım çalışmaları ile proje bazlı öğreneceksin.
1
2
3
4
Sektör Odaklı Uygulama Deneyimi
Bootcamp sürecince alanında öncü şirketlerin verileri ile gerçek problemler üzerine çalışacak proje geliştirerek öğreneceksin. Teorik bilgini uygulamalar ile pekiştirerek sektörün ihtiyaç duyduğu tüm kritik becerilere sahip uzman olacaksın. Sektörde yıllar boyunca edineceğin deneyime bootcamp pratikliği ile 8 haftada sahip olacaksın.
career 1
İşe Yerleştirme Desteği ve Kariyer Hizmetleri

Sunulan kariyer hizmeti ile program boyunca edindiğin yeteneklere en uygun kariyer yolunu beraber çizerek işe yerleştirme desteği sunacağız. Kişiselleştirilmiş yetenek yönetimi ile program sonunda hayalindeki işe kavuşacaksın.

Program Boyunca Kariyer Desteği

Kariyer koçlarımız program boyunca özgeçmiş hazırlama , mülakat simülasyonları, iş arama tavsiyesi ve ağ oluşturma becerilerinde destek vererek işe yerleşme süreçlerinde yanınızda olacak.

career 2
career 3
Uygulamalı Atölye Çalışmaları

Atölye çalışmaları ile mülakat tekniklerini öğren. Teknik bilgini sosyal becerilerin ile birleştir, işveren ağlarını etkile.

Birebir Destek

Mentorlerimiz , eğitmenlerimiz ve öğrenci koçlarımız ile birebir çalışarak yeteneklerine en uygun kariyer seçeneklerini belirle.

career 4

Sıkça Sorulan Sorular

Dijital Pazarlama Bootcamp - V1 - statik sayfa
Dijital Pazarlama Bootcamp
EĞİTİM DETAYLARI
Eğitim takvimi açıklanacaktır.
Eğitimi takip ederek gelişmelerden haberdar olabilirsiniz.
540 Saat
Mindset Institute / Beşiktaş Yol tarifi için tıklayınız
KAYIT VE ÖDEME DETAYLARI
Fiyat, ödeme koşulları, eğitim konularının detaylı bilgisi için form doldurun

Tüm sorularınız için : 444 1 476 veya info@mindset.com.tr