Eğitimler
Eğitim takvimi Hakkımızda
Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programı - 79. Dönem
Bu program süresince elde edeceğiniz alan bilgisiyle kariyeriniz ve çalıştığınız kurumda fark yaratacaksınız.
EĞİTİM DETAYLARI
Kalan Kontenjan 11 / 25
01 ŞUBAT 2020
Cmt - Paz / 10:00 - 17:00
84 Saat
Mindset Institute / Beşiktaş Yol tarifi için tıklayınız
KAYIT VE ÖDEME DETAYLARI
Fiyat, ödeme koşulları, eğitim konularının detaylı bilgisi için
Mindset hesabınız yokmu? Yeni hesap oluştur.

Tüm sorularınız için : 444 1 476 veya info@mindset.com.tr

Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programı - 79. Dönem

444 1 476
EĞİTİM İÇERİĞİ
Bu eğitim süresince öğreneceğiniz konuların haftalık planlaması
1 2 3 4 5 6
1. Hafta
3 saat

Bu konunun tamamlanma süresi

Dijital Pazarlamaya Giriş

Dijitalin tüm endüstri dallarını dönüştürdüğü günümüzde, pazarlama özelinde hangi değişimler yaşanıyor? Dijital pazarlama alanında yaşanan yıkıcı değişim uzmanların ve bunun paralelinde şirketlerin gözünde nasıl algılanıyor? Dijital pazarlamanın geleneksel pazarlamaya olan etkisi nedir, şimdi ve sadece dijital pazarlama mı yapacağız? gibi bir çok sorunun cevabını ilk modül olan dijital pazarlama giriş dersinde bulacaksınız.

Konular
  • Dijital Pazarlama Karması
  • Dijital Mecralar Vs Geleneksel Mecralar
  • Marketing Mix
  • Temel Reklam Modelleri
  • Online olan bu kişiler neler yapıyor?
  • Dijital istatistikler bize ne anlatır?
  • Dijitali diğer kanallardan farklılaştıran nedir?
  • Dijital pazarlamada stratejik yaklaşımlar
  • Tüketici segmentasyonu atölyesi
Proje

Eğitim süresince öğrenilen bilgilerin üzerinde uygulanacağı kapsamlı proje çalışması için brief verilmesi.

2 Saat

Bu konunun tamamlanma süresi

Sosyal medya ağları
Konular
  • (Facebook, Twitter, Foursquare, Pinterest, Instagram, Linkedin, Youtube, Vine)
  • Bir online community nasıl üretilir, ana dinamikleri nelerdir?
  • İçerik pazarlaması ve sosyal medya yönetimi
  • Kullanıcılarda aidiyet hissi yaratma metodları
  • Sosyal medya ile pazarlama
  • Sosyal Medya Siteleri, Online Topluluklar & Sanal Dünyalar
  • Etkileşim ve İçerik Stratejisi
2 Saat

Bu konunun tamamlanma süresi

Sosyal Medya İletişim Planı Oluşturma
Konular
  • Sosyal Medya Kanallarının seçilmesi
  • Sosyal Medya iletişim hedeflerinin belirlenmesi
  • Rakip Analizlerinin yapılması.
  • Sosyal Medya yönetim planının hazırlanması
  • Sosyal Medya içerik takviminin hazırlanması.
2 Saat

Bu konunun tamamlanma süresi

Sosyal Medya Yönetimi ve Araçları
Konular
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Sosyal Medya Yönetim Araçları
  • Sosyal Medya İçerik Takvimi Oluşturulması
3 Saat

Bu konunun tamamlanma süresi

Sosyal Medya Takibi ve Raporlama
Konular
  • Sosyal medya monitoring araçları
  • Sosyal medya raporları oluşturma
  • Sosyal medya raporlarının incelenmesi ve anlamlı bilgiye dönüştürülmesi
2. Hafta
4 Saat

Bu konunun tamamlanma süresi

Sosyal Medyada marka duruşu geliştirme
Konular
  • Sosyal medya marka entegrasyonu
  • Sosyal medyada marka duruşu geliştirme
  • Sosyal medya destekli pazarlama ve medya planı
  • Sosyal medya pazarlaması için wireframe hazırlama
  • Örnek durum incelemeleri
Proje

Online topluluk yaratma

  • Bir online community nasıl üretilir, ana dinamikleri nelerdir?
  • Kullanıcılarda aidiyet hissi yaratma metodları
2 Saat

Bu konunun tamamlanma süresi

Sosyal Medyada kriz yönetimi
Konular
  • Sosyal medya krizleri nasıl oluşur?
  • Sosyal medya krizlerine müdahele etme.
  • Sosyal medya krizi için genel stratejiler
  • Sosyal medya krizi sonrası marka iletişimi
6 Saat

Bu konunun tamamlanma süresi

Sosyal Ağlarda Reklam
Konular
  • Facebook, twitter reklam modelleri,
  • Facebook reklam ara yüzü detayları,
  • Reklam yönetimi, reklam modellerinin efektif bir karışımda kullanılması için teknikler
  • Sayfa ayarları, moderasyon ve ana yönetim gereçleri
3. Hafta
3 Saat

Bu konunun tamamlanma süresi

Kullanıcı Arayüzü ve Etkileşimi Tasarımı – UI / UX
Konular
  • Web siteleri için en iyi yaklaşımlar
  • User Interface Design / UI
  • User Experience Design / UX
  • Kullanılabilirlik ve Navigasyon, Tasarım ve Sunum, İçerik, E-ticaret
  • Sürdürülebilir, başarılı ve markalaşmış sitelerin bileşenleri
  • Web için harekete geçmeden evvel yapmanız gerekenler
3 Saat

Bu konunun tamamlanma süresi

Dijital Medya Planlama ve Optimizasyonu
Konular
  • Online reklamcılık nedir hangi bileşenlerden oluşur?
  • Geleneksel online reklamlar – Bannerlar, Text linkler ve Pop Uplar Zengin medya reklamları
  • Fiyatlandırma modelleri
  • Hedefleme
  • Medya planlamanın temelleri
  • Reklam kanallarının yönetilmesi
  • Reklam satın alma.
  • Reklamların optimizasyonu.
  • Satın alınan, sahip olunan ve kazanılan medya arasındaki ilişkiler.
  • Reklam kanallarının değerlendirilmesi.
  • Yeniden satın alma.
  • Reklam raporları.
  • PPC, PPM, PPA ve PPL.
  • ROI’lerin değerlendirilmesi.
3 Saat

Bu konunun tamamlanma süresi

İçerik Pazarlaması ve Sosyal Ağlar için İçerik Oluşturma
Konular
  • İçerik tipleri
  • İçerik hazırlarken dikkat edilmesi gereken noktalar.
3 Saat

Bu konunun tamamlanma süresi

Mobil Pazarlama
Konular
  • Mobil dünyaya bakış İstatistikler ve araştırmalar
  • Mobil pazarlama taktikleri
  • Hedef kitle etkileşimi
  • Augmented Reality
  • QR Code
4. Hafta
3 Saat

Bu konunun tamamlanma süresi

Google Analytics
Konular
  • Google analytics nedir?
  • Google analytics üzerinden elde edilebilecek veriler
  • KPI'ların belirlenmesi
  • Google Analytics verilerinin analiz edilmesi
  • Google Analytics verilerini kullanarak web sitesi raporu oluşturma
9 Saat

Bu konunun tamamlanma süresi

Google Adwords
Konular
  • Google Adwords Eğitimine Giriş
  • Google AdWords Nedir?
  • AdWords'te maliyetler nasıl hesaplanır?
  • Reklamlar nerede görünebilir?
  • Adwords hesabı oluşturma
  • Reklamlarınız için web sitesi oluşturma
  • AdWords hesabı oluşturma
  • Para birimini ve saat dilimini ayarlama
  • Kampanya ayarları hakkında
  • Fatura bilgilerini gönderme
  • Faturalandırma seçeneklerinizi anlama
  • İlk reklamlarınızı bulma
  • Tarayıcınızın görüntüleme sorununu giderme
  • AdWords'te sunulan dil seçenekleri hakkında
  • Google Adwords Reklam ve Kampanya Oluşturma
  • Yeni bir kampanya oluşturma
  • Reklam grubu oluşturma
  • Metin reklamlar
  • Resim reklamlar
  • Video reklamlar
  • Mobil reklamlar
  • Google Adwords Reklam Grupları
  • Reklam grupları nasıl çalışır?
  • Yeni reklam grubu oluşturun
  • Reklam grubu varsayılan teklifinizi belirleme
  • Reklam grubunuzun durumunu anlama
  • Google Adwords Bütçeler ve Teklifler
  • Bütçenizi yönetme
  • Nasıl teklif vereceğinizi seçme
  • Teklif tutarınızı seçme
  • Tekliflerinizi iyileştirme
  • Görüntülü Reklam Ağı'nda Teklif Verme
  • Otomatik teklif
  • Google Adwords Görüntülü Reklam Ağı
  • Reklamların görüneceği yerleri ve zamanları seçme
  • Google Görüntülü Reklam Ağı hakkında
  • Görüntülü Reklam Ağı başlangıç kılavuzu
  • Reklamların Görüntülü Reklam Ağı'nda görünebileceği yerler
  • Google Adwords Remarketing (Yeniden Pazarlama)
  • Conversion (dönüşüm) Nedir Nasıl Kullanılır?
  • Adwords Video ( Youtube) Reklamları
  • Adwords Reklam Optimizasyonu
  • Google Adwords Raporlama 
5. Hafta
6 Saat

Bu konunun tamamlanma süresi

Arama Motoru Optimizasyonu (SEO): 1
Konular
  • SEO Nedir?
  • Arama motorlarının değerlendirilmesi. ( Türkiye ve Dünya Genelinde)
  • Arama motoru optimizasyonu mu Adwords mu?
  • Sitelerin SEO’ya önem verme nedenleri
  • Arama motorlarında üst sıralara çıkmak için yapılması gerekenler
  • Arama motoru optimizasyonu nasıl yapılır?
  • White Hat vs Black Hat SEO
  • Yaygın kullanılan SEO araçları
  • Temel SEO teknikleri
6 Saat

Bu konunun tamamlanma süresi

Arama Motoru Optimizasyonu (SEO): 2
Konular
  • Arama motorları için içerik hazırlama ( SEO uyumlu içerik)
  • SEO uyumlu içerik oluşturmanın temelleri.
  • SEO dostu siteler için doğru içerik planlaması.
  • SEO dostu içerik yazımı çalışması
  • Temel SEO Hataları nedir?
  • Dikkat edilmesi gereken noktalar
  • Seo uyumu olmayan içerikler
  • Siteye zarar verecek backlinkler
6. Hafta
3 Saat

Bu konunun tamamlanma süresi

Ajans Müşteri İlişkileri ( Brief Debrief Süreci)
Konular
  • Markayı dijitale taşımak
  • Markanın dijital brief süreci
  • Brief süreci & teknikleri ve hedef belirleme
  • Ajans Seçimi & Değerlendirmesi
  • Dijital strateji oluşturma
3 Saat

Bu konunun tamamlanma süresi

Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) – Sosyal CRM’e Geçiş
Konular
  • CRM Nedir?
  • CRM Neyi Amaçlamalıdır?
  • Sosyal CRM Nedir?
  • Sosyal CRM Neden Önemlidir?
  • Veri Nasıl Toplanır?
  • Veri Nasıl Analiz Edilir?
  • Veri Nasıl Anlamlandırılır?
3 Saat

Bu konunun tamamlanma süresi

E-mail Marketing & Inbox’a ulaşma
Konular
  • E-mail Marketing stratejileri
  • Segmentasyon ve ölçüm açısından e-posta pazarlama
  • Neden ve nasıl e-posta pazarlama?
  • Başarılı e-posta pazarlama için teknikler
  • Diğer pazarlama bileşenleriyle entegrasyonu
  • E-mail testleri ve takipleri
3 Saat

Bu konunun tamamlanma süresi

Dijital pazarlamada oyunlaştırma (Gamification)
Konular
  • Oyun’un tarihi ve kültürü
  • Oyun Teorileri (Eğlence - Oyun) 
  • Akış Teorisi (Oyunlaştırma Fazları) 
  • Ödül çeşitleri (SAPS Ödüllendirme modeli)
  • Motivasyon çeşitleri ( İçsel/Dışsal motivasyon)
  • Oyun döngüsü ve tasarımı
  • Oyunlaştırmanın geleceği (VR, AR)
AVANTAJLAR

AVANTAJLAR

Dijital Pazarlama Eğitimi ve Sosyal Medya Pazarlama Eğitimi Sertifika Programı iyi bir başlangıç için sizi kendinize yatırım yapmaya çağırıyor. Program bu süreçte sizi kendi alanında deneyimli, uzman ve bildiklerini karşısındakine aktarmakta başarılı profesyonellerle buluşturuyor.

Markaların tüketiciyle iletişiminin ilk adımından başlayıp son adımına dek nasıl bir yol izlediklerini öğreneceğiniz bu program yardımıyla hayalinizdeki işe girecek, girişiminize yeni bir bakış açısı kazandıracak veya daha iyi bir pozisyon için harekete geçeceksiniz.

“Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Eğitimi Sertifika Programı” etkileşime dayalı soru cevap şeklinde işlenen dersleriyle, örnek marka incelemelerine dayalı yapısıyla bu alandaki en iyi eğitim programıdır.

Eğitim süresince google adwords, seo, facebook reklamlarıtwitter reklamları, eposta pazarlama dijital pazarlama için önemli konular ayrıntılı olarak işlenecetir. Diğer taraftan facebooktwitterinstagramlinkedin gibi sosyal ağlarla ilgili olarak ayrıntılı sosyal medya dersleri yapılacaktır. Bu derslerde amaç eğitim alacak kişilerin mesleki hayatlarında pozitif ilerlemeler kaydetmektir.

 

Daha iyisi için çalışan bir ekip olarak bu eğitimde size sunacaklarımızın bir kısmı:

- Mindset Institute katılımcıların program süresince verimli bir eğitim dönemi geçirmelerini sağlamaya özen gösterir. Gelişimlerini destekleyici faaliyetler yürütür. İnovasyona önem vererek yeni eğitim teknolojilerini ve buna paralel yaklaşımları programlarına entegre eder.

- Mindset Institute çatısı altında donanımlı sınıflarda eğitim alırsınız.

- Belirli bir mantık çerçevesinde hazırladığı eğitimde bütünleşik bir yaklaşım ortaya koyar. 

- Eğitim içerikleri sürekli güncellenir. Her dönem öncesi eğitim başlıkları gözden geçirilir.

- Öğrencinin seviyesine uygun ve kariyer hedefine katkı sağlayacak davranış değişikliği hedefli eğitimler verir.

- Konunun uzmanıyla çalışır. Eğitmenlerin bulunduğu bölümden ayrıntılı olarak inceleyebilirsiniz.

- Eğitime katılarak Mindset ailesinin bir parçası olursunuz. Kariyer hayatınız ve girişiminizi büyüttüğünüz sürece yanınızda oluruz.

- Mindset teknolojik yatırımlarını eğitim ortamını ve online deneyimleri zenginleştirmek için kullanır. Mikro öğrenme platformuyla siz de eğitim deneyiminize farklı bir boyut katacaksınız.

- Mindset Institute her eğitim programından bir çıktıyla ayrılmanızı hedefler. Girişiminiz için bir yol haritası. Çalışma ortamınızda kullanabileceğiniz bir metodoloji. Hepsinden öte işin mutfağındaymışçasına hazırlayacağınız projeniz olacak. 

SERTİFİKA

SERTİFİKA

Mindset Institute tarafından planlanıp organize edilen program sonunda sertifika alma şartlarını yerine getirmeniz durumunda sertifika almaya hak kazanacaksınız.

 

Sertifika Şartları:

1- Programa en az %70 oranında devam etmek.

2- Sınıf içi yapılan çalışmalara katılmak.

3- Sınav ve proje notundan en az 50 almak. ( Katılımcılar eğitim sonunda proje teslim ederler ve sınava girerler.) 

KİMLER KATILMALI

KİMLER KATILMALI

Şirketlerin pazarlama departmanlarında çalışan pazarlama uzmanları, danışmanları

Dijital Pazarlama Stratejileri konusunda gelişim hedefleyen Satış & Pazarlama Orta Düzey Yöneticileri

Dijital Dünya & Pazarlama hakkında bilgi sahibi olmak isteyen Orta Düzey Yöneticiler ve Yönetici Adayları

İş hayatına yeni girimiş ve pazarlama alanında kariyer yapmayı düşünen genç yetenekler

Dijital Pazarlama üzerine kariyer yapmayı hedefleyen Üniversite öğrencileri

KAYIT ve ÖDEME

KAYIT ve ÖDEME

Bilgi ve Kayıt için lütfen form bilgilerini eksiksiz doldurun. En kısa zamanda size dönüş yapıp gerekli işlemlerle ilgili olarak bilgi verilecektir.

Ödeme Seçenekleri:

Kredi Kartıyla Peşin Ödeme

Kredi Kartına Taksitli Ödeme ( Online / Bonus – Maximum – Paraf – World )

EFT / Havale ile ödeme.

KURUMSAL BAŞVURU
Kurumsal Eğitim Talebi
Bu eğitimi kurumsal olarak planla ve uygula Mindset Institute kalitesi ve denetimi altında takımın veya şirketin için eğitim planla. Yeni beceriler kazanmanıza, çalışanlarınızın gelişimini yönetmenize ve işgücünüzü eğitmenize nasıl yardımcı olabiliriz?
SONRAKİ DÖNEMLER

SONRAKİ DÖNEMLER

Eğitim bütçenizi ve diğer detayları düzenlemek için diğer dönemlerin bilgisine ihtiyaç duyabileceğinizi düşündüğümüzden dolayı bu bilgileri sizinle paylaşıyoruz. Aşağıda sonraki dönemlerin başlangıç tarihlerini görebilirisiniz.
- 79. Dönem
01 ŞUBAT 2020
Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programı
Kontenjan : 25 / 14
- 80. Dönem
22 ŞUBAT 2020
Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programı
Kontenjan : 25 / 14
- 81. Dönem
14 MART 2020
Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programı
Kontenjan : 25 / 6
- 82. Dönem
04 NİSAN 2020
Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programı
Kontenjan : 25 / 5
-83.Dönem
02 MAYIS 2020
Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programı
Kontenjan : 25 / 1
-84.Dönem
06 Haziran 2020
Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programı
Kontenjan : 25 / 1
- 85.Dönem
04 TEMMUZ 2020
Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programı
Kontenjan : 25 / 1
- 86.Dönem
01 AĞUSTOS 2020
Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programı
Kontenjan : 25 / 1
- 87.Dönem
05 EYLÜL 2020
Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programı
Kontenjan : 25 / 0
- 88.Dönem
19 EYLÜL 2020
Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programı
Kontenjan : 25 / 0
- 89.Dönem
03 EKİM 2020
Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programı
Kontenjan : 25 / 0
- 90.Dönem
17 EKİM 2020
Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programı
Kontenjan : 25 / 0
- 91.Dönem
31 EKİM 2020
Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programı
Kontenjan : 25 / 0
- 92.Dönem
21 KASIM 2020
Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programı
Kontenjan : 25 / 0
- 93.Dönem
19 ARALIK 2020
Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programı
Kontenjan : 25 / 1