Eğitimler
Eğitim takvimi Workshop Takvimi
Müşteri Hizmet Yönetimi Eğitimi
Bu program süresince elde edeceğiniz alan bilgisiyle kariyeriniz ve çalıştığınız kurumda fark yaratacaksınız.
EĞİTİM DETAYLARI
Kalan Kontenjan /

Kontenjan doldu

2 Oturum
Online Eğitim

Uzaktan Eğitim

Canlı Sınıf

KAYIT VE ÖDEME DETAYLARI
Program Ücreti
.00 + %10 KDV
GROWTH Üye Ücreti - GROWTH Üye Ol
.00 + %10 KDV

Tüm sorularınız için : 444 1 476 veya info@mindset.com.tr

DÖNEM
TARİH
GÜNLER
SÜRE
KONTENJAN
PROGRAM ÜCRETİ
GROWTH ÜYE ÜCRETİ
/
.00 TL + KDV .00 TL + KDV

Müşteri Hizmet Yönetimi Eğitimi

444 1 476
EĞİTİM İÇERİĞİ

Eğitim İçeriği

Bu eğitim ile müşteri hizmet yönetim süreçleri hakkında uçtan uca bilgi verilmektedir. Müşteri hizmetleri standartlarını etkin şekilde ölçerek müşteri beklentilerine uygun bir strateji geliştirebilme konusunda bilgi sahibi olacaksınız. Ayrıca eğitim ile hizmet ve süreç tasarımını oluşturup farklı müşteri gruplarına uygun çözümle sağlayabilme, geri bildirim sistemlerinin tasarlanıp hizmet standartlarına uygun aksiyon planlarının oluşturulması konuları da ele alınacaktır.  Eğitim sonunda hizmet yönetimine katkı sağlayan teknolojiler hakkına bilgi sahibi olup iş süreçlerinize entegre edebileceksiniz.

Eğitim İçeriği
Müşteri Hizmet Yönetiminin Şirket İçindeki Yeri ve Önemi
  • Stratejik ve Operasyonel Faaliyetler İçinde Hizmet Yönetimi
  • Çözüm Geliştirme Çalışmaları ve Hizmet Yönetimi
Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Hizmet Yönetimi İlişkisi
  • CRM’in Sonraki Aşaması Olarak Müşteri Deneyimi Yönetimi
  • Hizmet Yönetiminin Deneyim Oluşturmaya Katkıları
Hizmet Tasarımı ve Hizmet Planı (service blueprint)
  • Müşteri Yolculuğu Yönetimi ve Hizmet Tasarımı
  • Bir İletişim ve Kavrama Aracı Olarak Hizmet Planı
Hizmet Yönetim Döngüsü (Altı Sigma metoduna göre)
  • Tanımla, Ölç, Analiz Et, İyileştir, Kontrol Aşamaları
Hizmet Standartlarının Oluşturulması
  • Standartların Üç Boyutu: Zamanlama, Tamlık, Doğruluk
Mükemmel Hizmetin Önündeki Bariyerler
  • Yapısal, Teknolojik, Politik, Kaynak Tabanlı, Teknoloji Tabanlı, İnsan Tabanlı Bariyerler
  • Bariyerleri Aşma Metotları
Zor Müşterilerle Başa Çıkma
  • Zor Müşteri Kategorileri
  • Kategorilerine Göre Müşterileri Yönetme Yaklaşımları
Hizmet Yönetimine Katkı Veren Teknolojiler

Saha Servisi, Chat Bot, Çağrı Merkezi, IVR, Mesajlaşma Yazılımları

Hizmet Yönetiminden Dünya Klasında Örnekler ve Püf Noktaları
KİMLER KATILMALI

KİMLER KATILMALI

Pazarlama ve servis departmanı çalışanları

Pazarlama ve servis departmanı yöneticileri

Pazarlama alanında kariyer hedefi olan kişiler

 

KURUMSAL BAŞVURU
Bu eğitimi kurumsal olarak planla ve uygula Mindset Institute kalitesi ve denetimi altında takımın veya şirketin için eğitim planla. Yeni beceriler kazanmanıza, çalışanlarınızın gelişimini yönetmenize ve işgücünüzü eğitmenize nasıl yardımcı olabiliriz?