Eğitimler
Eğitim takvimi Workshop Takvimi
Google Reklamcılığı Eğitimi (Google Ads) - 1 Workshop
Bu program süresince elde edeceğiniz alan bilgisiyle kariyeriniz ve çalıştığınız kurumda fark yaratacaksınız.
EĞİTİM DETAYLARI
Kalan Kontenjan 8 / 20
21 MART 2024
Per - Pzt 19.00 / 22.00
2 Oturum
Online Eğitim

Uzaktan Eğitim

Canlı Sınıf

KAYIT VE ÖDEME DETAYLARI
Program Ücreti
2100.00 + %10 KDV
GROWTH Üye Ücreti - GROWTH Üye Ol
1800.00 + %10 KDV

Tüm sorularınız için : 444 1 476 veya info@mindset.com.tr

DÖNEM
TARİH
GÜNLER
SÜRE
KONTENJAN
PROGRAM ÜCRETİ
GROWTH ÜYE ÜCRETİ
Workshop
21.03.2024
Per - Pzt 19.00 / 22.00
7
20 / 8
2100.00 TL + KDV 1800.00 TL + KDV
Uygulamalı bir eğitim olduğu için şahsi bilgisayarlarınız ile eğitime katılmanız gerekmektedir. 

Google Reklamcılığı Eğitimi (Google Ads) - 1 Workshop

444 1 476
EĞİTİM İÇERİĞİ

Genel Bilgi

Bu eğitimde uygulamalı olarak Google Ads hesabı oluşturacak, Google reklamcılığının stratejik noktaları ve yönetim araçları ile ilgili tüm detayları öğrenecek ve iki günlük eğitim boyunca kampanya oluşturmayı deneyimleyeceksiniz.

 

Elde edeceğiniz kampanya sonuçlarıyla; işletmenizin daha çok telefon araması almasını sağlamak, mağaza ziyaretlerini artırmak veya kullanıcıları web sitenize çekmek hedeflerinize ulaşabileceksiniz.

Genel Bilgi
Google Ads Hesabı Oluşturma

Website trafik kanalları ve bu kanallar içerisinde Google Ads'in önemi

Website trafik kalitesi kavramları ve önemli

Google Ads Hesabının kurulması

Faturalandırma, saat ayarları

Google Adwords Reklam ve Kampanya Oluşturma

Google Adwords Reklam Türleri ( Metin, Görsel, Video )

Kampanya > Reklam Grubu > Reklam > Anahtar kelime yapısı ve stratejinin bu yapıya göre şekillendirilmesi

Google ads arama ağı kampanyası açılması

Lokasyon, dil ve cihaz hedeflemeleri

Tarih ve saat ayarlamaları

Google ads reklam uzantıları ve kullanımı

Arama ağı anahtar kelime eşleme seçenekleri ve sektörlere göre eşleme seçeneklerinin örneklenmesi

Kalite puanı kavramı ve kalite puanı yükseltme teknikleri

Reklam metni yazarken dikkat edilmesi gerekenler

Google Ads Bütçeler ve Teklifler

Teklif stratejileri ve seçimi

Günlük bütçe belirlenmesi

Otomatik ve Manuel teklif stratejileri

Google Ads Metrikleri, Kullanılan Raporlar ve Araçlar

Google ads içerisinde en çok kullanılan metrikler ve anlamları

Arama terimi raporu kullanımı ve negatif anahtar kelime

Açık arttırma raporu kullanımı ve metrik anlamları

Anahtar kelime planlayıcı kullanımı

Reklam önizleme ve teşhis aracı kullanımı

Google Ads Dönüşüm

Google ads dönüşüm kavramı

Google ads dönüşüm kurulurken dikkat edilmesi gereken ayarlar

Genel Bilgi

Bu eğitimde uygulamalı olarak Google Ads hesabı oluşturacak, Google reklamcılığının stratejik noktaları ve yönetim araçları ile ilgili tüm detayları öğrenecek ve iki günlük eğitim boyunca kampanya oluşturmayı deneyimleyeceksiniz.

 

Elde edeceğiniz kampanya sonuçlarıyla; işletmenizin daha çok telefon araması almasını sağlamak, mağaza ziyaretlerini artırmak veya kullanıcıları web sitenize çekmek hedeflerinize ulaşabileceksiniz.

Google Ads Hesabı Oluşturma

Website trafik kanalları ve bu kanallar içerisinde Google Ads'in önemi

Website trafik kalitesi kavramları ve önemli

Google Ads Hesabının kurulması

Faturalandırma, saat ayarları

Google Adwords Reklam ve Kampanya Oluşturma

Google Adwords Reklam Türleri ( Metin, Görsel, Video )

Kampanya > Reklam Grubu > Reklam > Anahtar kelime yapısı ve stratejinin bu yapıya göre şekillendirilmesi

Google ads arama ağı kampanyası açılması

Lokasyon, dil ve cihaz hedeflemeleri

Tarih ve saat ayarlamaları

Google ads reklam uzantıları ve kullanımı

Arama ağı anahtar kelime eşleme seçenekleri ve sektörlere göre eşleme seçeneklerinin örneklenmesi

Kalite puanı kavramı ve kalite puanı yükseltme teknikleri

Reklam metni yazarken dikkat edilmesi gerekenler

Google Ads Bütçeler ve Teklifler

Teklif stratejileri ve seçimi

Günlük bütçe belirlenmesi

Otomatik ve Manuel teklif stratejileri

Google Ads Metrikleri, Kullanılan Raporlar ve Araçlar

Google ads içerisinde en çok kullanılan metrikler ve anlamları

Arama terimi raporu kullanımı ve negatif anahtar kelime

Açık arttırma raporu kullanımı ve metrik anlamları

Anahtar kelime planlayıcı kullanımı

Reklam önizleme ve teşhis aracı kullanımı

Google Ads Dönüşüm

Google ads dönüşüm kavramı

Google ads dönüşüm kurulurken dikkat edilmesi gereken ayarlar

KİMLER KATILMALI

KİMLER KATILMALI

KOBİ (Küçük ve orta büyüklükteki işletmeler) 'in sahipleri ve yöneticileri
Şirketlerin pazarlama departmanı çalışanları ( marka uzmanları, pazarlama uzmanları, reklam uzmanları)
Google Adwords reklamlarıyla ilgili pozisyonlarda çalışmak isteyenler
Dijital pazarlama alanında kariyer hedefi olanlar
Çalıştığı alanın yanında farklı disiplinlerden de bilgi sahibi olmak isteyenler


Startuplar, büyümeyle ilgili küçük ekiplere sahip olan şirketler Bu eğitim Google Adwords eğitimlerinin ilki olduğundan farklı alan ve disiplinlerden herkes için açık bir eğitimdir. Herhangi bir katılım ön koşulu bulunmamaktadır.

SERTİFİKA

SERTİFİKA

Katılımcılara eğitim günü sonrasında "Katılım Sertifikası" verilecektir. 

KAYIT ve ÖDEME

KAYIT ve ÖDEME

Bilgi ve Kayıt için lütfen form bilgilerini eksiksiz doldurun. En kısa zamanda size dönüş yapıp gerekli işlemlerle ilgili olarak bilgi verilecektir.

Ödeme Seçenekleri:

Kredi Kartıyla Peşin Ödeme

Kredi Kartına Taksitli Ödeme ( Online / Bonus – Maximum – Paraf – World )

EFT / Havale ile ödeme.

SIKÇA SORULAN SORULAR
SIKÇA SORULAN SORULAR
Program kimler için uygundur, katılım şartları nelerdir?

KOBİ (Küçük ve orta büyüklükteki işletmeler) 'in sahipleri ve yöneticileri
Şirketlerin pazarlama departmanı çalışanları ( marka uzmanları, pazarlama uzmanları, reklam uzmanları)
Google Adwords reklamlarıyla ilgili pozisyonlarda çalışmak isteyenler
Dijital pazarlama alanında kariyer hedefi olanlar
Çalıştığı alanın yanında farklı disiplinlerden de bilgi sahibi olmak isteyenler

 Startuplar, büyümeyle ilgili küçük ekiplere sahip olan şirketler Bu eğitim Google Adwords eğitimlerinin ilki olduğundan farklı alan ve disiplinlerden herkes için açık bir eğitimdir. Herhangi bir katılım ön koşulu bulunmamaktadır.

Doküman paylaşımı yapılacak mı ?

Eğitiminizin ardından program koordinatörlüğü tarafından materyal paylaşımı gerçekleştirilecektir.

 

Eğitim sonunda sertifika verilecek mi ?

Mindset Institute tarafından düzenlenen Google Reklamcılığı Eğitimini tamamlayan tüm katılımcılarımıza katılım sertifikası verilecektir.

 

Ödeme ve kayıt koşulları nelerdir?

Kayıt işlemlerinizi online sistem üzerinden tamamlayabilirsiniz. Online ödeme sistemi 7/24 hizmet vermektedir.

Üyelik oluşturarak giriş yaptıktan sonra farklı ödeme seçeneklerinden sizin için en uygun olanı seçebilir ve satınalma işleminizi tamamlayabilirsiniz.

Satınalma işlemini tamamladığınızda kaydınız gerçekleşir ve tarafınıza gerekli evraklarla ilgili bilgilendirme maili gönderilir.

Eğitim kurumumuza özel olarak planlanabilir mi ?

Eğitim programı, kurumların farklı ihtiyaçları ve gelişim hedefleri doğrultusunda yeniden tasarlanarak uygulanabilmektedir.

Kurumunuza yönelik talebi iletmek için aşağıda yer alan kurumsal eğitim başvurusu formunu doldurabilir, sizin için en uygun teklifi alabilirsiniz.

KURUMSAL BAŞVURU
Bu eğitimi kurumsal olarak planla ve uygula Mindset Institute kalitesi ve denetimi altında takımın veya şirketin için eğitim planla. Yeni beceriler kazanmanıza, çalışanlarınızın gelişimini yönetmenize ve işgücünüzü eğitmenize nasıl yardımcı olabiliriz?