İşe Alım ve Yetenek Yönetimi Uzmanı Görev Alanı
- İlgili platformlarda verilen iş ilanlarının ve başvuruların günlük olarak takip edilmesi
- İş birimleri tarafından talep edilen pozisyonlar için aday seçimi ve tüm işe alım sürecinden sorumlu olunması
- İşe alım ve oryantasyon sürecine ilişkin tüm süreçlerde aktif rol alınması
- İşe alım için gerekli diğer tüm operasyonların takip edilmesi
- Başta işe alım (personel vb.) olmak üzere ilgili tüm İnsan Kaynakları raporlamaların yapılması
- Aday ve çalışan deneyiminin iyileştirilmesi için gereken noktaların tespit edilmesi ve ilgili projelere destek verilmesi
- Yetenek ve kariyer yönetimi kapsamında tüm projelere destek verilmesi
- Kurum kültürü çalışmaları için iş geliştirme yapılması
Başvuracak Adaylardan Beklentilerimiz
- Üniversitelerin ilgili lisans bölümlerinden ( Endüstri Mühendisliği, ÇEKO, İşletme vb.) mezun
- İnsan Kaynakları işe alım fonksiyonunda en az 3 yıl deneyimli
- Tercihen Yetenek Yönetimi, Kariyer Yönetimi süreçlerinde deneyim sahibi
- MS Office programlarını iyi düzeyde kullanabilen
- Güçlü müzakere, iletişim ve ekip çalışması becerilerine sahip
- Günlük konuşma düzeyinde İngilizce bilgisine sahip İstanbul/Beşiktaş/Balmumcu lokasyonuna ulaşım sorunu olmayan
- Aynı anda çoklu görevleri bir arada yürütebilme becerisi Yazılı ve sosyal iletişim yeteneği
- Kariyerini eğitim ve danışmanlık sektöründe sürdürme hedefi
- Detaylara önem veren ve iş geliştirme odaklı bir mindset’e sahip olmak