Eğitimler
Eğitim takvimi Workshop Takvimi
Starter
Girişimci Geliştirme Programı
14 haftalık eğitim ile ürün geliştirme, markalaşma, pazar analizi, bütçeleme ve finans yönetimi alanlarında kendini geliştirecek, girişimininin büyümesini ve kaynak yönetimini etkin bir şekilde yönetebileceksiniz.
EĞİTİM DETAYLARI
Eğitim takvimi açıklanacaktır.
Eğitimi takip ederek gelişmelerden haberdar olabilirsiniz.
14 Hafta 98 Saat
Online Eğitim

Uzaktan Eğitim

Canlı Sınıf

KAYIT VE ÖDEME DETAYLARI
Fiyat, ödeme koşulları, eğitim konularının detaylı bilgisi için form doldurun, arayarak bilgi verilecektir.

Tüm sorularınız için : 444 1 476 veya info@mindset.com.tr

Starter
Girişimci Geliştirme Programı

444 1 476
Hafta 1
Oryantasyon
Bu bölümde, girişimciler programın hedeflerini, işleyişini ve beklentilerini öğrenirler. Ayrıca, program süresince yapılacak faaliyetler hakkında bilgi alarak, mentorluk, eğitim ve diğer kaynaklardan nasıl yararlanabileceklerini öğrenirler. Oryantasyon ayrıca, girişimcilerin birbirleriyle tanışmalarını ve fikirlerini paylaşmalarını sağlar, böylece program boyunca işbirliği yapabilecekleri bir ağ oluşturabilirler.
KPI'lar İş vizyonu Ölçeklenebilirlik Ticarileştirme Sürdürülebilirlik Hedef pazar Müşteri segmentleri Pitch deck
Program Hedeflerini Açıklama ve Temel Performans Göstergelerini Belirleme

Program hedefleri net olarak belirlenerek program boyunca gelişiminiz nasıl takip edileceğini öğreneceksiniz. İş fikrinizin başarıya ulaşması için önceden belirlenmiş başarı kriterlerini izlemek için KPI’lar belirleyeceksiniz.

İş Vizyonu Tanımlama

İş fikrinizi temel alan girişiminiz misyonun tanımlayacak ve vizyonunu belirleyeceksiniz. Girişiminizi ölçeklenebilirliği, ticarileşebilirliği ve sürdürülebilirliği ile ilgili stratejiler geliştireceksiniz. Girişiminizin niteliği, hedef pazarı, müşteri havuzunu öngörerek yapılandıracaksınız. Ürününüzün teknoloji düzeyi belirleyerek doğru teknoloji seçimi ve planlamasını yapacaksınız.

Pitch Deck Oluşturma

Girişimci olarak iş modelinin nasıl işlediği, hedef pazarı ve müşteri segmentleri, gelir modeli, ekip yapısı, pazarlama stratejisi ve benzeri konularda bilgi vereceğiniz bir sunum oluşturacaksınız. Program boyunca mentor görüşmeleri ve müşteri geri bildirimleri ile sunumuzu sürekli revize edeceksiniz. Bu sunum şablonunu mezuniyetinizde pitch deck olarak yatırımcılara sunacaksınız.

Hafta 2
Vizyon - Misyon
Kurmak istediğiniz girişimin hedeflerini belirleme, iş stratejileri oluşturma ve sürdürülebilir bir büyüme modelini geliştireceksiniz. Girişiminizin ana misyonunun sınırlarını çizecek, büyüme hedefleri ile orantılı güçlü bir vizyon geliştirmenin ipuçlarına odaklanacaksınız.
İş stratejileri Sürdürülebilir büyüme Misyon belirleme Vizyon geliştirme Pazar araştırması Müşteri ihtiyaçları Ürün geliştirme Müşteri görüşmeleri
Fikir Oluşturma ve Fikir Pazar Uyumu

Doğrulamak istediğiniz hipotez ve fikirleri belirleyerek kategorilere ayıracaksınız. Farklı ürün versiyonlarının taslaklarını oluşturarak uygun müşteri segmenti için en doğru versiyona karar vereceksiniz. Potansiyel müşterilerinizin sorunları hakkında bilgi sahibi olacaksınz. Analiz ettiğiniz müşteri sorunları hakkında doğru ve güncel pazar bilgilerini toplamak için pazar araştırması yapacaksınız.

Müşteri Görüşmeleri ile Müşteri Odaklı Ürünler Geliştirme

Hedef müşteri gruplarınızı belirlemek ve müşteri ihtiyaçlarına uygun ürün geliştirmek için müşteri görüşmeleri yapacaksınız. Bu görüşmelerde kullanmak için şablonlar geliştirecek, müşteri dönüşlerini analiz edeceksiniz. Ana müşteri sorununu ayrıntılı olarak analiz edeceksiniz. Mevcut bulgularınızın ana hatlarını çizecek ve odaklanmamız gereken alanları belirleyeceksiniz.

Vizyonerlik: Girişimcilerin Geleceğe Yönelik Bakış Açısı

Girişiminizin hayal ettiğiniz büyüklüğe ulaştığı noktadaki çerçevesini çizecek, nasıl görüneceğini açıklayacaksınız. Oluşturduğunuz şirket vizyonu kapsamında kültür, ana gelir akışı ve diğer önemli faktörleri de belirleyeceksiniz. Ayrıca şirketinizin bu hedefe ulaşması için atılması gereken en az 5 adımı ana hatlarıyla belirlemiş olacaksınız.

Hafta 3
Müşteri Geliştirme
Müşteri yönetimi için bir organizasyonel yapı oluşturacaksınız. Kullanıcılarınızın yaşadığı sorunları anlayarak aldığınız geri dönüşler ile ürün geliştireceksiniz. Kullanıcı hedef kitlenize uygun satış, planlama, fiyat politikası oluşturma ve kampanya yönetim yapılarını oluşturacaksınız. Marka konumunuza uygun markalaşma ve marka hikayeleştirme kurgulayacaksınız.
Müşteri odaklı ürün geliştirme Pazar araştırması İhtiyaç analizi Fiyatlandırma stratejileri Satış modelleri Marka konumlandırma Rakip analizi Rekabet stratejileri Dağıtım kanalları Kampanya yönetimi
Müşteri Geliştirme

Hedef müşterileriniz ile görüşmeler yaparak ihtiyaçlarını anlayacaksınız. Ürünlerinizi kullanıcı odaklı oluşturarak iş fikrinizi doğrulayacaksınız. Planlı müşteri görüşmeleri ile ürününüzü sürekli olarak geliştirecek ve optimize edeceksiniz.

Fiyatlandırma Stratejisi Oluşturma

Farklı gelir modelleri/fiyatlandırma planları üzerinde müşterilerinizle görüşerek, müşterilerinizin ihtiyaçlarına en iyi uyacak fiyatlandırma modelini geliştireceksiniz. Görüşmelerde, müşterilerinizin fiyatlandırma konusundaki düşüncelerini, tercihlerini ve beklentilerini anlamaya çalışacaksınız. Müşteri kitleniz ve ürününüzün yapısına uygun satış modelini belirleyeceksiniz. Ürününüzü müşterilere ulaştıracağınız dağıtım kanallarını tanımlayacaksınız

Rakiplerin Müşterileri İle Görüşme

Rakip ürün veya çözümlerin müşterilerini belirleyecek ve onlarla iletişim kurarak geri bildirimlerini alacaksınız. Bu görüşmelerde, rakiplerinizin ürünlerinin ve hizmetlerinin nasıl performans gösterdiğini, müşterilerinin ne gibi ihtiyaçlarına yanıt verdiğini analiz edeceksiniz. Rekabet stratejinizi oluşturarak potansiyel müşterilerinizin hangi problemlerini çözeceğinizi belirleyeceksiniz.

Hafta 4
Gelir ve İş Modelleri
Girişimciler satış konuşmalarını ve gelir modellerini mentorlarla paylaşarak geri bildirim ve sürekli iyileştirme için fırsatlar yaratacaklar. Ayrıca, girişiminizi finanse etmeden veya gelir elde etmeden önce nasıl sürdüreceğiniz, işletmeniz için en karlı gelir kaynağını belirleme, hedef müşterilerinizle farklı gelir kaynaklarını test etme ve daha fazlası hakkında ipuçları alacaksınız.
Gelir Modeli Analizi İş Modeli Geliştirme Satış Stratejileri Dağıtım Planlama Gelir Çeşitlendirme Finansman Planlama Pazar Araştırması Müşteri Segmentasyonu İzleme ve Ölçme Gelir Optimizasyonu
Yalın İş Tuvali (Business Model Canvas)

Proje uzmanları iş fikrinize özel iş model tuvali hazırlayacaksınız. Bir iş modeli tuvali, bir iş modelinin tüm önemli stratejik faktörleri vurgulayan görsel bir temsilidir. Girişimin çıktıları, müşterileri, gelir akışları, kaynak yönetimi, paydaşlar ve daha fazlasının genel, bütünsel ve eksiksiz bir özetini hazırlayarak detaylı bir proje planı yazmak için hazır hale geleceksiniz.

Satış Yönetimi

Müşteri kitleniz ve ürününüzün yapısına uygun satış modelini belirleyeceksiniz. Ürününüzü müşterilere ulaştıracağınız dağıtım kanallarını tanımlayacaksınız. Dağıtım komisyon ve giderlerini planlayacaksınız. Gelir modelinizi oluşturup çeşitlendireceksiniz.

Gelir Modelinizi Belirleme

Tespit ettiğiniz müşteri sorununu üç potansiyel gelir modeliyle sınırlayacak ve her bir modelin avantajlarını ve dezavantajlarını kapsamlı bir şekilde analiz edeceksiniz. Yaptığınız araştırmalara dayanarak, finansmanı sürdürülebilir hale getirmek için kullanabileceğiniz ana ölçütleri belirleyeceksiniz. Bu ölçütler ile bir izleme sistemi oluşturacaksınız.

Hafta 5
Pazar İçgörüsü ve Fikir Doğrulama
Geliştirdiğiniz iş fikri ve ürünleri sahada test edecek ve potansiyel müşterileriniz ile satış görüşmeleri yapacaksınız. Etkili bir satış görüşmesi oluşturarak fikrinizi müşteriler ile test edecek sahadan aldığınız içgörüyü ürün geliştirme aşamalarında kullanacaksınız.
Pazar araştırması Fikir doğrulama Müşteri geri bildirimi Satış stratejileri Hedef kitle analizi İş fikri geliştirme Pazarlama planı Ürün geliştirme Müşteri çeşitlendirmesi Satış hacmi artırma
Satış Konuşmanızı Hikayeleştirme

Satış konuşmanız için bir hikaye oluşturacaksınız. Bu hikaye, girişiminizin amacını, müşterilerinize ne sunabileceğinizi ve işletmenizin ne kadar değerli olduğunu anlatmalıdır. Bu konuşma ile müşterilerinize ürününüzü ve değer önerinizi en doğru şekilde aktaracak, satın alma içgüdüsü için harekete geçireceksiniz.

Müşteri Listenizi Genişletme

Müşteri listesini genişletmek için farklı kanallar üzerinden müşteriye temas edecek, müşterilerinizin geri bildirimlerini toplayacaksınız. Bu geri bildirimler ile işletmenizin ürünlerini ve hizmetlerini geliştirecek farklı müşteri segmentleri için farklı çözümler geliştireceksiniz.

Satış Hacmini Büyütme

Satış faaliyetlerinizi analiz edecek; dönüşüm oranlarınızı, finansal harcamalarınızı ve diğer metrikleri ölçeceksiniz. Bu ölçümler ışığında işletmenizin satış sayısını artırmak, satış hacmini yükseltmek ve müşteri segmentinizi çeşitlendirmek için ne yapmanız gerektiğini öğreneceksiniz.

Hafta 6
Mentor Fikir İncelemesi
Ara değerlendirme olarak mentorleriniz ile fikir inceleme sunumunda buluşacaksınız. Sunumunuzda, iş fikrinizin özeti, hedef kitleniz, pazar analizi, rekabet analizi, iş modeliniz, büyüme stratejiniz ve finansal planınız gibi konulara yer vereceksiniz. Mentorlerin geri bildirimleri ile ürün gelişiminiz hakkında ayrıntılı geri dönüş alacaksınız.
İş Modeli Geliştirme Pazar Analizi Rekabet Analizi Mentor Geri Bildirimi Sunum Pratiği Finansal Planlama Gelir Tahmini Satış Takibi Danışmanlık İçgörü Entegrasyonu
Materyal Oluşturma

Mentor fikir incelemesi ve geri bildirimine dayalı olarak, sunumunuzu güncelleyeceksiz. Müşteri sunumları için son versiyonu beraber oluşturarak müşteri görüşme pratiği yapmış olacaksınız.

Finansal Model ve Satış Takibi

Nakit ihtiyaçlarınızı anlamak için harcamalarınıza odaklanan bir finansal model geliştireceksiniz. 12-18 aylık bir gelir tahmini geliştirecek ve satış takip çalışmalarınızdaki metrikleri belirleyeceksiniz.

Danışman Erişimi

Şekillenen ve doğrulanmış hipotezlerden oluşan iş fikriniz için ihtiyaç duyduğunuz danışmanlar ile niş konularda çalışacaksınız. Bugüne kadar pazardan ve müşteriden elde ettiğiniz içgörüleri ürününüze nasıl entegre edeceğinizi tartışacak ve yeni fırsatlar için öngörüler oluşturacaksınız.

Hafta 7
Yasal Süreçler
İş fikrinizden şirketinizin büyüme sürecine kadar tüm yasal süreç ve prosedürler hakkında derinlemesine bilgi sahibi olacaksınız. Yasal hak ve sorumluluklarınızı öğrenerek bunlara uygun adımlar atacaksınız.
Yasal haklar ve sorumluluklar Şirketleşme prosedürleri Marka tescili Çalışan hakları Vergilendirme süreçleri Yatırım süreçleri Hisse dağılımı Fikri mülkiyet hakları Ulusal patent araştırma Uluslararası patentleme
Şirketleşme

Şirketleşme prosedürleri, marka tescili ve uçtan uca iş süreçleri ile ilgili yasal hak ve sorumluluklarınızı öğreneceksiniz. Şirketinizin hukuki süreç planlamasını yaparak tüm süreçte ihtiyacınız olacak genel iş hukuku hakkında bilgi sahibi olacaksınız. Çalışan hakları, yasal süreçler ve vergilendirme süreçlerini öğrenerek şirketinizde uygulayacaksınız.

Yatırım Süreçleri ve Hisse Dağılımı

Yatırım ağları ve melek yatırımcılar ile yapacağınız görüşmeler öncesi şirket değerlemesinin yapılması, buna uygun hisse dağılımları ve haklarınızın korunması için gerekli yasal prosedür hakkında bilgi sahibi olacaksınız. Yatırım süreçlerinde paylaşılan stratejik bilgilerin güvence altına alınması, süreç takibi ve aksiyonların yönetilmesi hakkında bir içgörüye sahip olacaksınız.

Fikri Mülkiyet ve Patent

İş fikriniz ve geliştirdiğiniz teknoloji ile ilgili fikri mülkiyet hakları ve prosedürleri hakkında bilgi sahibi olacaksınız. Ulusal ve uluslararası patent araştırma, patentleme, patent koruma ve haklarınızı öğreneceksiniz.

Hafta 8
Pazara Giriş ve Ölçeklenme
Pazar dinamikleri, müşteri davranışları ve trendlere uygun olarak pazara giriş stratejinizi oluşturacaksınız. Hedef pazarınızı doğru seçip ürünü pazar, kültür ve müşteriye göre özelleştireceksiniz. Ürününüzün pazarda rakiplerinize göre doğru konumlandırarak hızlı büyüyeceksiniz.
Pazar Analizi Müşteri Edinme Kanalları Pazarlama Stratejileri Ürün Konumlandırması Rakip Analizi Müşteri Davranışları A/B Testi Dönüşüm Oranları Birim Ekonomisi Segmentasyon
Pazar Analizi

Ürününüzün yer alacağı sektörü derinlemesine analiz edeceksiniz. Pazardaki oyuncular, teknolojik ve operasyonel çözümler ve müşteri alışkanlıklar hakkında bilgi sahibi olacaksınız. Takip etmeniz gereken parametreler öğrenip akademik ve sektörel rapor, çıktı ve analizleri baz alarak ürününüzü geliştireceksiniz.

Pazarlama Mesajları ve Müşteri Edinme

Çözümünüz için en az üç ayrı pazarlama mesajı yazacak ve her biri en az 100 etkileşim içeren açılış sayfalarını ( landing page ) kullanarak bunları A/B testini yapacaksınız. Farklı müşteri edinme kanallarını kullanarak çözümünüze uygun müşterileri elde etmek için farklı pazarlama kanallarını belirleyecek bu kanallardaki stratejilerinizi oluşturacaksınız.

Dönüşüm Oranı ve Birim Ekonomisi

Yeni müşteri edinme kanallarını test etmeye başlayacak ve karşılaştırmalı dönüşüm oranlarını değerlendireceksiniz. Uygun stratejileri belirleyerek bu kanallardan trafik çekeceksiniz. Sektörünüz ve segmentiniz için standart Müşteri Edinme Maliyeti (CAC) ve standart Yaşam Boyu Değer (LTV) ile ilgili verileri araştıracak ve şimdiye kadar topladığınız ölçümlerle karşılaştırarak analiz edeceksiniz.

Hafta 9
Ürün Geliştirme
Fikirden ürüne tüm sürecin planlaması, organizasyonel yapının oluşturulması, gerekli yetkinliklerin belirlenmesi ve ürün yaşam döngüsünün oluşturulmasını öğreneceksiniz.
Ürün Yol Haritası Proje Planlama MVP Geliştirme Ürün Yaşam Döngüsü Hipotez Doğrulama İş Planlama Proje Ekibi Yönetimi Finansal Süreç Takibi Rakip Analizi Ürün Geliştirme Süreci
Proje Planı Oluşturma

İş fikrinizin proje planını hazırlayarak zaman, bütçe ve kapsamı belirlenmiş bir iş planına sahip olacaksınız. Genel pazar değerlendirmesi, rakip analizi, proje ekibi planlamasını yaparak daha önce oluşturduğunuz hipotezlerin uygunluğu ölçeceki, doğrulanmış hipotezleri proje akışına dahil edeceksiniz.

Ürün Yol Haritası

Ürününüzün tüm aşamaları için geliştirmeleri, iyileştirmeleri, yönetimsel kararları, finansal süreç takibini yapmak için ürün yol haritasını oluşturacaksınız. Ürün geliştirme aşamalarını fazlara bölerek proje bütçesi ve zamanı ile ilgili öngörüye sahip olacaksınız.

MVP

İş fikrinizin asgari özelliklerine sahip versiyonunu üretmeniz için yapmanız gerekenleri öğreneceksiniz. Ürününüzde yer alan özelliklerin önceliklendirilmesi hakkında bilgi sahibi olacaksınız. İş süreçlerinizi MVP ürün çıkarmak için planlayıp kaynağınızı doğru şekilde yöneteceksiniz.

Hafta 10
Mentor İlerleme Değerlendirmesi
Mentor Fikir Değerlendirmesine benzer şekilde, Mentor İlerleme Değerlendirmesi programdaki ikinci ana testtir. Bu oturumda, girişimciler ayrıntılı bir inceleme için mentorler ile ilerlemeleri hakkında ara değerlendirme yaparlar. Mentorlar, girişimcileri programdaki ilerlemelerine, şirketin ölçeklenebilirliğine ve performanslarına göre değerlendirirler
Hafta 11
Kurucu Ortaklar ve Ekip
Ürününüzün yönetim, teknik ve operasyonel gerekliliklerine çözüm üretecek kişileri proje ekibine dahil ederek ürününüzü geliştireceksiniz.
Ekip yönetimi İnsan kaynakları yönetimi Kurucu ortak planlaması Liderlik Rollere karar verme Yetenek yönetimi İş süreçleri standardizasyonu Risk azaltma Co-founder yönetimi Takım geliştirme
Ekip Yönetimi ve Liderlik

Ekibinize liderlik etmek için gerekli teknik, sosyal ve psikolojik kavramlar hakkında bilgi sahibi olacaksınız. Başarılı girişimcilerin yönetim ve liderlik örneklerini inceleyip kendi girişiminize nasıl uygulamanız gerektiğini tartışacaksınız. Ekipte yer alması gereken rollere karar vererek girişiminizin her aşaması için doğru çalışma kadrosuna sahip olacaksınız.

İnsan Kaynakları Süreç Yönetimi

Ekibinizin rol tanımlarını belirleyerek birimler arası iş süreç döngüsünü oluşturacaksınız. Raporlama, analiz ve iş takip süreçlerini standardize ederek verimliliği artıracaksınız. Yetenek yönetim süreçlerini planlayıp çalışanlarınızın yetkinlik düzeyini artırarak tüm iş süreçlerinizde kaliteyi yükselteceksiniz.

Co-Founder (CO-f) Yönetimi ve Planlaması

Projede kurucu ortak ihtiyacını ölçeceksiniz. İhtiyaçlar doğrultusunda hangi alanda bir kurucu ortak ile çalışmanız gerektiğini değerlendireceksiniz. Hisse ve görev dağılım

Hafta 12
Pazarlama ve Büyüme
Büyüme için ölçeklenebilir bir metodoloji oluşturarak girişiminizin büyüme süreçlerini planlayacaksınız. Büyüme hedeflerine uygun gelişim hedefleri, kaynak planlaması ve stratejik işbirliklerini belirleyeceksiniz.
Büyüme Stratejileri Ölçeklenebilir Metodoloji Stratejik İşbirlikleri Pivot Stratejileri Scaleup Geçiş Stratejileri Pazarlama Stratejileri Büyüme Hedefleri Kaynak Planlaması İşbirliği Planlaması Performans Analizi
Stratejik İşbirliği

Ürününüzün ihtiyacı olduğu servis ve çözümlere cevap üretebilecek alanları belirleyeceksiniz. Bu alanda girişiminize katkı sağlayabilecek teknolojik çözümler, servisler, organizasyonlar ve şirketler için stratejik işbirliği sağlama planı oluşturacaksınız.

Startup’tan Scaleup’a Geçiş

İş fikri doğrulama ve ürün geliştirme süreçleri sonucunda girişiminizi büyütme stratejilieri hakkında bilgi sahibi olacaksınız. Müşteri havuzunun genişlemesi, çalışan sayısının artması ve finansal girdilerinin artması ile startuptan scaleup seviyesine nasıl geçeceğinizi öğreneceksiniz. Ölçeklenme stratejinizi belirleyip buna uygun büyüyeceksiniz.

Pivot ve Büyüme Planı

Büyüme performansınızı gözden geçirerek büyüme stratejinizi oluşturacaksınız. Büyüme hedeflerinizi, satış, ürün ve ikaynak hedeflerinizi gözden geçireceksiniz. Büyüme hedeflerinizdeki risklere uygun pivotlar kurgulayacaksınız.

Hafta 13
Finansman
Şirketin tüm finansman sürecini uçtan uca yapılandırıp yöneteceksiniz. Sabit giderlerinizi tanımlayacak yatırım ihtiyaçlarınızı ölçeceksiniz. Gider gelir dengesi oluşturarak finansal olarak güçlü bir altyapı inşa edeceksiniz.
Finansal yönetim Özkaynak yönetimi Yatırım ağları Finansman seçenekleri Finansal tablo analizi Bütçeleme Finansal risk yönetimi Sabit giderler Finansal raporlama Ölçeklenebilir finansal stratejiler
Özkaynak Yönetimi

Şirketinizin mali durumunu ölçüp analiz edeceksiniz. Özkaynak yönetiminizi yapılandırıp finansal raporlar ve metrikler eşliğinde süreci takip edeceksiniz. Finansman ihtiyaçlarınıza uygun maddi seçenekleri değerlendirip iş modelinize en uygun olanı seçeceksiniz.

Yatırım Ağlarına Erişim

Girişiminizin finansal ihtiyaçlarını karşılamak için finansman seçeneklerini öğreneceksiniz. Kamu, özel ve uluslararası hibe ve teşvik programlarını tanıyacak girişiminize uygun programlara dahil olmaya hazır hale geleceksiniz. Ürününüzün yer aldığı dikeyde faaliyet gösteren yatırım ağları ve melek yatırımcılar ile etkileşim kurarak beklentilerine uygun ürün geliştireceksiniz.

Finansal Tablo Hazırlama Yorumlama Analiz ve Bütçeleme

Finansal girdi ve çıktılarını en uygun formatta analiz edeceksiniz. Finansal riskleri tanımlayarak aksiyon plamlarını oluşturacaksınız. Personel, teknoloji ve operasyonel giderlerinizi bütüncül olarak ele alıp finansal durumunuzu analiz edeceksiniz. Bütçenizi doğru yöneterek finansal olarak esnek, risklere hızlı reaksiyon verebilir ve sürdürülebilir bir finansal yapı oluşturacaksınız.

Hafta 14
Pitch Deck ve Sunum Teknikleri
Proje ve ürününüzü yatırımcılara doğru ve etkin anlatmak için ihtiyacınız olan sunum tekniklerini öğreneceksiniz. İş modeliniz ve yatırımcı profilinize uygun sunum formatı, tasarım ve içeriği belirleyip sunum oluşturacaksınız. Başarılı girişim sunumları incelenerek sunum sırasında karşılaşabileceğiniz tüm durumlara doğru reaksiyon verebileceksiniz.
Pitch deck hazırlama Sunum teknikleri Yatırımcı sunumları Sunum içeriği Sunum tasarımı Pitch deck formatı Marka hikayesi Ürün farklılıkları Senkronizasyon
Pitch Deck

Yatırım sunumları için özel bir format olan pitch deck sunum yapısını öğreneceksiniz. İçeriği doğru planlayarak ürününüzü etkin şekilde anlatacaksınız. Değer öneriniz, iş modelinin uygulanabilirliği, rakiplere göre üstünlüğünüz ve yüksek ticari potansiyelinizi anlatarak verimli yatırımcı görüşmeleri gerçekleştireceksiniz.

Sunum Teknikleri

Etkili sunum tekniklerini öğrenerek içerik ve tasarım olarak doğru sunumlar yapabileceksiniz. Ürün ve marka hikayenize uygun renk paletleri ile tasarımınız güçlendireceksiniz. Ürününüzün özellik ve farklılıklarını anlatmak için içerik geliştireceksiniz. Senkronize içerik ve tasarımınız ile sunum yaptığınız paydaş ve yatırımcılara doğru mesajları vermiş olacaksınız.

Hafta 15
Mezuniyet
Demo Day

Program sonunda melek yatırımcılar ve yatırım ağlarının katılımı ile gerçekleşecek olan Demo Day etkinliği ile projelerinizi anlatma şansı yakalayacaksınız. İhtiyaç duyduğunuz finansmana ulaşmak, işbirlikleri gerçekleştirmek ve network genişletmek için harika bir fırsat olan Demo Day’e hazır hale geleceksiniz.

DETAYLI BİLGİ İSTE
X
Fiyat, ödeme koşulları, eğitim konularının detaylı bilgisi için üye girişi yapın
PROGRAM HEDEFİ

PROGRAM HEDEFİ

Bu programın sonunda;

İş modelinizi belirleme ve geliştirme aşamalarını öğrenmeniz,
İş planı hazırlama ve yönetim becerileri kazanmanız,
Girişimcilikte başarı için temel finansal kavramları ve teknikleri öğrenmeniz,
Pazarlama stratejileri ve müşteri ilişkileri yönetimi konularında bilgi sahibi olmanız,
Risk yönetimi ve kriz yönetimi konularında farkındalık kazanmanız,
Mentorluk ve işbirliği imkanlarını kullanarak girişimlerini büyütme fırsatlarını değerlendirmeniz,
Girişimcilik ekosisteminin önemli aktörleri ve kaynakları hakkında bilgi sahibi olmanız hedeflenmektedir.

KİMLER KATILMALI

KİMLER KATILMALI

Girişim fikirleri olan ve bu fikirleirni gerçekleştirmek için bilgi ve beceri sahibi olmak isteyen kişiler
Girişimcilik ekosistemi ve girişimciliğin temel kavramları hakkında bilgi sahibi olmak isteyen kişiler
Kariyerlerinde girişimcilik veya işletme yönetimi konularında ilerlemek isteyen profesyoneller
Girişimciliği destekleyen hizmetler sunan kuruluşlarda çalışan danışmanlar veya eğitmenler
Yenilikçi çözümler ve iş fikirleri geliştirmek isteyen mühendisler, tasarımcılar, yazılımcılar veya diğer teknik uzmanlar.

SIKÇA SORULAN SORULAR
SIKÇA SORULAN SORULAR
Girişimci hızlandırma Programı Nedir ?

Hızlandırma programı ile iş fikrinizi uygulanabilir, ölçeklenebilir ve ticarileşebilir ürünlere dönüştüreceksiniz. 15 haftalık eğitim ile ürün geliştirme, markalaşma, pazar analizi, bütçeleme ve finans yönetimi alanlarında kendini geliştirecek, girişimininin risk vee kaynak yönetimini etkin yapabileceksin. Mentor ve danışmanlar ile girişiminin yer aldığı teknoloji dikeyinde bir içgörüye sahip olacaksın. Program bünyesinde hukuk, muhasebe, mali müşavirlik, fikri sınai haklar ve patent servisleri ile çalışarak uçtan uca şirketleşme sürecini yönetebileceksin.

Programda girişimcilere ne sunulur ?

Hızlandırma programı girişimci ve girişimci adayları için şunları sunmaktadır ;
- Girişimcilik eğitimleri ile ihtiyacın olan tüm teknik donatıyı sağlar.
- İş fikrini ticarileştirir .
- Tohum yatırım ile ürününü hızlı şekilde geliştirmeni sağlar.
- Doğru müşteri grubuna farklı kanallardan ulaşmanı sağlar.
- Sağladığı network ile mali kaynaklara ulaşım ve işbirliği imkanı sunar.

Programa katılım için herhangi bir sektör veya teknoloji dikeyi kısıtlaması var mı?

Sektör veya teknoloji dikeyi kısıtlaması bulunmamakta. Kısa zamanda hızlı büyüme potansiyeli olan ve başvuru kriterlerine uyan tüm girişimler bu programa başvurabilir.

Programa kimler başvuru yapabilir ?

Programa inovatif, uygulanabilir iş fikrine sahip olan tüm girişimci adayları, girişimciler ve şirketleşmiş startuplar başvuru yapabilir.

Program boyunca eğitimlere devam zorunluluğu nedir ?

Program boyunca girişimcilerin eğitimlere ve mentorluk oturumlarına yüzde 80 oranında katılması beklenmektedir.

Program bünyesinde hangi alanlarda mentorluk sağlanacak ?

İş modellerinin test edilmesi, yalın girişimcilik metotları, pazar araştırma ve müşteri geliştirme, iş modelleri, gelir modelleri, hedef pazar ve pozisyonlama, genel pazarlama, dijital & performans pazarlama, ekip kurma & yönetme, hukuk, temel finans & muhasebe, birim ekonomisi, satış ve yatırım sunumu hazırlama, sunum teknikleri ve girişimcilerin ihtiyaçlarına göre farklı başlıklarda düzenli mentörlük ve yönlendirmeler yapılacaktır.

Ödeme ve kayıt koşulları nelerdir ?

Kayıt işlemlerinizi online sistem üzerinden tamamlayabilirsiniz.

Üyelik oluşturarak giriş yaptıktan sonra farklı ödeme seçeneklerinden sizin için en uygun olanı seçebilir ve satınalma işleminizi tamamlayabilirsiniz.

Satınalma işlemini tamamladığınızda kaydınız gerçekleşir ve tarafınıza gerekli evraklarla ilgili bilgilendirme maili gönderilir.Online ödeme sistemi 7/24 hizmet vermektedir.

KURUMSAL BAŞVURU
Bu eğitimi kurumsal olarak planla ve uygula Mindset Institute kalitesi ve denetimi altında takımın veya şirketin için eğitim planla. Yeni beceriler kazanmanıza, çalışanlarınızın gelişimini yönetmenize ve işgücünüzü eğitmenize nasıl yardımcı olabiliriz?