Eğitimler
Kurumsal Çözümler
Dijital Bankacılıkta Yazım ve İmla Kuralları Eğitimi Yeni Dönem
Bu eğitim, dijital bankacılık platformlarında kullanıcı dostu, kısa, net ve etkili içerikler üretmek için yazım ve imla kurallarını uygulamalı olarak öğretir.
Katılımcılar, bildirim, SMS ve pop-up gibi kısa metinlerde doğru dil kullanımını öğrenirler.
Kurumsal dil ve tonun dijital kanallara nasıl yansıtılacağını kavrayarak kullanıcı deneyimini artırırlar.
Karakter sınırlı ortamlarda çarpıcı ve aksiyon odaklı mesaj oluşturma becerisi kazanırlar.
KURUMSAL TEKLİF ALIN
*
*
*
*
*
*
*
EĞİTİM DETAYLARI
Kalan Kontenjan 11 / 25
25 EKİM 2025
Cmt & Paz 10:00 / 13:00
6 Saat

Uzaktan Eğitim

Canlı Sınıf

KAYIT VE ÖDEME DETAYLARI
Program Ücreti
4200.00 + %10 KDV
GROWTH Üye Ücreti - GROWTH Üye Ol
4200.00 + %10 KDV
Program Ücreti
4200.00 + %10 KDV
GROWTH Üye Ücreti GROWTH Üye Ol
4200.00 + %10 KDV
Program Ücreti
4200.00 + %10 KDV
GROWTH Üye Ücreti GROWTH Üye Ol
4200.00 + %10 KDV
Program Ücreti
4200.00 + %10 KDV
GROWTH Üye Ücreti GROWTH Üye Ol
4200.00 + %10 KDV

Tüm sorularınız için : 444 1 476 veya info@mindset.com.tr

DÖNEM
TARİH
GÜNLER
SÜRE
KONTENJAN
LİSTE FİYATI
NAKİT FİYATI
KREDİ KARTI
Yeni Dönem
25.10.2025
Cmt & Paz 10:00 / 13:00
6
25 / 11
4200.00 TL + KDV 4200.00 TL + KDV
Yeni Dönem
24.11.2025
Pzt & Çar 19:00 / 22:00
6
25 / 10
4200.00 TL + KDV 4200.00 TL + KDV
Yeni Dönem
27.12.2025
Cmt & Paz 10:00 / 13:00
6
25 / 7
4200.00 TL + KDV 4200.00 TL + KDV
Yeni Dönem
26.01.2026
Pzt & Çar 19:00 / 22:00
6
25 / 13
4200.00 TL + KDV 4200.00 TL + KDV

Dijital Bankacılıkta Yazım ve İmla Kuralları Eğitimi Yeni Dönem

444 1 476
EĞİTİM İÇERİĞİ

Genel Bilgi

Dijital bankacılık dünyasında müşterilerle kurulan iletişim birkaç kelimelik mesajlarla gerçekleşiyor. Yanlış noktalama veya karmaşık bir ifade, kullanıcı deneyimini olumsuz etkilerken doğru seçilmiş kelimeler müşteri memnuniyetini artırıyor. Bu eğitim, katılımcılara yazım ve imla kurallarını dijital içeriklere uyarlamayı, platforma uygun dil kullanmayı ve etkili mikro metinler oluşturmayı öğretir. Eğitim boyunca gerçek senaryolar ve uygulamalarla SMS, bildirim ve pop-up içeriklerinin nasıl güçlü bir etkileşim aracına dönüşeceğini deneyimleyecekler.

Genel Bilgi
Dijital Bankacılıkta Yazılı İletişime Giriş
  • Dijital kanallarda iletişimin önemi
  • Kısa metinlerde netlik ve etkililik
  • Kullanıcı deneyimi ile yazım dili arasındaki ilişki
Yazım ve İmla Kuralları
  • TDK yazım kurallarının dijital metinlere uygulanması
  • Noktalama işaretlerinin doğru kullanımı
  • Dijital içeriklerde sık yapılan dil hataları
Kurumsal Dil ve Ton Yönetimi
  • Dijital bankacılıkta kurum kimliği ile uyumlu dil kullanımı
  • Platforma özel yazım dili ve tonu belirleme
  • Tutarlı marka iletişimi oluşturma
Bildirim ve Pop-up İçerikleri
  • Pop-up içeriklerinin yapısı ve kurgusu
  • Etkileyici ve aksiyon odaklı bildirim yazımı
  • Karakter sınırlamasında güçlü mesaj verme
SMS İçerikleri ve Etkin Kullanım
  • SMS metinlerinde kısa, net ve anlaşılır ifade
  • Kullanıcıyı yönlendiren dilin önemi
  • Hızlı etkileşim için SMS’in stratejik rolü
Çarpıcı Yazım Teknikleri
  • Dikkat çekici başlık ve ifade oluşturma
  • Anlamı güçlendiren vurgu yöntemleri
  • Mikro içeriklerde ikna edici yazım teknikleri
Uygulama ve Atölye Çalışmaları
  • Pop-up, SMS ve bildirim yazım atölyesi
  • Grup çalışmaları ile farklı senaryolar üzerinde uygulama
  • Katılımcıların kendi içeriklerini oluşturması ve geribildirim
Genel Bilgi

Dijital bankacılık dünyasında müşterilerle kurulan iletişim birkaç kelimelik mesajlarla gerçekleşiyor. Yanlış noktalama veya karmaşık bir ifade, kullanıcı deneyimini olumsuz etkilerken doğru seçilmiş kelimeler müşteri memnuniyetini artırıyor. Bu eğitim, katılımcılara yazım ve imla kurallarını dijital içeriklere uyarlamayı, platforma uygun dil kullanmayı ve etkili mikro metinler oluşturmayı öğretir. Eğitim boyunca gerçek senaryolar ve uygulamalarla SMS, bildirim ve pop-up içeriklerinin nasıl güçlü bir etkileşim aracına dönüşeceğini deneyimleyecekler.

Dijital Bankacılıkta Yazılı İletişime Giriş
  • Dijital kanallarda iletişimin önemi
  • Kısa metinlerde netlik ve etkililik
  • Kullanıcı deneyimi ile yazım dili arasındaki ilişki
Yazım ve İmla Kuralları
  • TDK yazım kurallarının dijital metinlere uygulanması
  • Noktalama işaretlerinin doğru kullanımı
  • Dijital içeriklerde sık yapılan dil hataları
Kurumsal Dil ve Ton Yönetimi
  • Dijital bankacılıkta kurum kimliği ile uyumlu dil kullanımı
  • Platforma özel yazım dili ve tonu belirleme
  • Tutarlı marka iletişimi oluşturma
Bildirim ve Pop-up İçerikleri
  • Pop-up içeriklerinin yapısı ve kurgusu
  • Etkileyici ve aksiyon odaklı bildirim yazımı
  • Karakter sınırlamasında güçlü mesaj verme
SMS İçerikleri ve Etkin Kullanım
  • SMS metinlerinde kısa, net ve anlaşılır ifade
  • Kullanıcıyı yönlendiren dilin önemi
  • Hızlı etkileşim için SMS’in stratejik rolü
Çarpıcı Yazım Teknikleri
  • Dikkat çekici başlık ve ifade oluşturma
  • Anlamı güçlendiren vurgu yöntemleri
  • Mikro içeriklerde ikna edici yazım teknikleri
Uygulama ve Atölye Çalışmaları
  • Pop-up, SMS ve bildirim yazım atölyesi
  • Grup çalışmaları ile farklı senaryolar üzerinde uygulama
  • Katılımcıların kendi içeriklerini oluşturması ve geribildirim
KAYIT ve ÖDEME

KAYIT ve ÖDEME

Bilgi ve Kayıt için lütfen form bilgilerini eksiksiz doldurun. En kısa zamanda size dönüş yapıp gerekli işlemlerle ilgili olarak bilgi verilecektir.

Ödeme Seçenekleri:

Kredi Kartıyla Peşin Ödeme

Kredi Kartına Taksitli Ödeme ( Online / Bonus – Maximum – Paraf – World )

EFT / Havale ile ödeme.

KURUMSAL BAŞVURU
Bu eğitimi kurumsal olarak planla ve uygula Mindset Institute kalitesi ve denetimi altında takımın veya şirketin için eğitim planla. Yeni beceriler kazanmanıza, çalışanlarınızın gelişimini yönetmenize ve işgücünüzü eğitmenize nasıl yardımcı olabiliriz?
SONRAKİ DÖNEMLER

SONRAKİ DÖNEMLER

Eğitim bütçenizi ve diğer detayları düzenlemek için diğer dönemlerin bilgisine ihtiyaç duyabileceğinizi düşündüğümüzden dolayı bu bilgileri sizinle paylaşıyoruz. Aşağıda sonraki dönemlerin başlangıç tarihlerini görebilirisiniz.
Yeni Dönem
25 EKİM 2025
Dijital Bankacılıkta Yazım ve İmla Kuralları Eğitimi
Kontenjan : 25 / 11
Yeni Dönem
24 KASIM 2025
Dijital Bankacılıkta Yazım ve İmla Kuralları Eğitimi
Kontenjan : 25 / 10
Yeni Dönem
27 ARALIK 2025
Dijital Bankacılıkta Yazım ve İmla Kuralları Eğitimi
Kontenjan : 25 / 7
Yeni Dönem
26 OCAK 2026
Dijital Bankacılıkta Yazım ve İmla Kuralları Eğitimi
Kontenjan : 25 / 13