Eğitimler
Eğitim takvimi Hakkımızda

Stok Yönetimi

--Mindset Institute / Beşiktaş

Stok Yönetimi

Mindset Institute / Beşiktaş
TARİH
GÜNLER / SAATLER-
SÜRE-
YERMindset Institute / BeşiktaşYol tarifi için tıklayınız
Kontenjan0/0
    Detaylı Bilgi İçin
    444 1 476
    Eğitim İçeriği
    Eğitim İçeriği
    Temel Bilgiler

    • Stok ve Envanter Kavramları
    • Malzeme Tipleri
    • Stok Yönetiminin Amacı ve Fonksiyonu
    • Stok Kalemleri İçin ABC Analizi
    • Stok Mâliyetlerinin Hesaplanması

    Sipâriş Verme Sistemleri – Bağımsız Talep Yapısı

    • Basit Stok Kontrol Modeli
    • En Yüksek Stok, En Düşük Stok ve Sipâriş Verme Düzeyleri
    • Ekonomik Sipâriş Miktarı
    • Ekonomik Üretim Miktarı
    • Güvence Stoğu ve Hesabı

    Sipâriş Verme Sistemleri – Bağımlı Talep Yapısı

    • Malzeme Gereksinim Plânlaması Hakkında Genel Bilgiler
    • Ürün Ağacı
    • Malzeme Gereksinim Miktarlarının Hesaplanması
    • Sipâriş Miktarlarının Belirlenmesi (Lot Sizing)

    Stok Analizleri

    • Ürün Stokları Portföy Analizi
    • Ürün Yaşam Eğrisi ve Stok Risk Analizi
    • Stok Türü (Çeşitleri) Analizi
    • XYZ Analizi
    • ABC-XYZ Analizi (2 Boyutlu ABC Analizi)
    • Stok Devir Hızı Analizi
    • Stok Kalite Oranı (IQR: Inventory Quality Ratio) Analizi
    • Stok Yaşlandırma Analizi

    İleri Stok Kontrol Modelleri

    • Dinamik Stok Kontrol
    • Bekleyen Sipâriş (Backordering) Stok Kontrol Modeli
    • Miktara Dayalı Fiyat İndirimli Stok Kontrol Modeli

    Genel Değerlendirme

    • Stok Yönetiminde Kullanılabilecek Anahtar Performans Göstergeleri (KPI’lar)
    • Deponuzdaki Fazla Stoğun Nedenleri ve Çözüm Önerileri

    Kayıt ve Ödeme

    Kayıt ve Ödeme

    Bilgi ve Kayıt için lütfen form bilgilerini eksiksiz doldurun. En kısa zamanda size dönüş yapıp gerekli işlemlerle ilgili olarak bilgi verilecektir.

    Ödeme Seçenekleri:

    Kredi Kartıyla Peşin Ödeme

    Kredi Kartına Taksitli Ödeme ( Online / Bonus – Maximum – Paraf – World )

    EFT / Havale ile ödeme.

    Kayıt ve Ödeme İçin Bilgi İste
    *
    *
    *