‘’Müşteri geliştirme’’ yaklaşımını uygulayarak, potansiyel müşterilerin tıklama davranışları üzerinden ideal ürün kurgusunun nasıl yapılacağını göreceksiniz. Yeni analitik araçların yardımıyla satış tünelinizi tanımlamayı ve dönüşüm optimizasyonunun nasıl yapılacağını, satış tüneli üzerinden herhangi bir kodlama gerektirmeden ‘’müşteri yaşam boyu değeri’’ (CLV) temelinde müşterilerinizin mevcut ve gelecekteki değerini hesaplamayı öğreneceksiniz.
Müşteri Merkezlilik ve Büyük Veri
Müşteri Merkezli Metrikler (Ürün Yerine)
Müşteri Geliştirme Yaklaşımı
Satış Tüneli Optimizasyonu
KISSmetrics ile Kapalı Devre
Satış Hunisinin Tasarımı: Atölye Çalışması Satış Hunisi Verisinin Müşteriye, Kanala, Trafik Kaynağına, Kampanyaya Göre Ayrıştırılması
Müşteri Yaşamboyu Değerinin (CLV) Her Segment İçin Belirlenmesi Müşteri Potansiyel Değerinin Tespit Edilmesi: Vaka Analizi