Eğitimler
Eğitim takvimi
Müşteri Hizmetlerinde Analitik ve CRM Eğitimi Workshop
Bu program süresince elde edeceğiniz alan bilgisiyle kariyeriniz ve çalıştığınız kurumda fark yaratacaksınız.
EĞİTİM DETAYLARI
Kalan Kontenjan 9 / 25
24 EYLÜL 2022
Cumartesi 10.00 / 16.00
1 Oturum
Online Eğitim

Uzaktan Eğitim

Canlı Sınıf

KAYIT VE ÖDEME DETAYLARI
Program Ücreti
950.00 + %8 KDV
GROWTH Üye Ücreti - GROWTH Üye Ol
760.00 + %8 KDV

Tüm sorularınız için : 444 1 476 veya info@mindset.com.tr

DÖNEM
TARİH
GÜNLER
SAAT
KONTENJAN
PROGRAM ÜCRETİ
GROWTH ÜYE ÜCRETİ
Workshop
24.09.2022
Cumartesi 10.00 / 16.00
6
25 / 9
950.00 TL + KDV 760.00 TL + KDV

Müşteri Hizmetlerinde Analitik ve CRM Eğitimi Workshop

444 1 476
EĞİTİM İÇERİĞİ

Genel Bilgi

Müşteri hizmetlerinde analitik ve CRM eğitimiyle, müşteri hizmetleri yönetimi alanında son yıllarda öne çıkan analitik teknikleri uygulamalı olarak öğrenme şansını bulacaksınız.

 
Genel Bilgi
Eğitim İçeriği

Müşteri Merkezlilik ve Büyük Veri 

Müşteri Merkezli Metrikler (Ürün Yerine)

Müşteri Geliştirme Yaklaşımı

Satış Tüneli Optimizasyonu

KISSmetrics ile Kapalı Devre

Satış Hunisinin Tasarımı: Atölye Çalışması Satış Hunisi Verisinin Müşteriye, Kanala, Trafik Kaynağına, Kampanyaya Göre Ayrıştırılması

Müşteri Yaşamboyu Değerinin (CLV) Her Segment İçin Belirlenmesi Müşteri Potansiyel Değerinin Tespit Edilmesi: Vaka Analizi

PROGRAM HEDEFİ

PROGRAM HEDEFİ

“Müşteri geliştirme’’ yaklaşımını uygulayarak, potansiyel müşterilerin tıklama davranışları üzerinden ideal ürün kurgusunun nasıl yapılacağını göreceksiniz. Yeni analitik araçların yardımıyla satış tünelinizi tanımlamayı ve dönüşüm optimizasyonunun nasıl yapılacağını, satış tüneli üzerinden herhangi bir kodlama gerektirmeden “müşteri yaşam boyu değeri’’ (CLV) temelinde müşterilerinizin mevcut ve gelecekteki değerini hesaplamayı öğreneceksiniz.

KAYIT ve ÖDEME

KAYIT ve ÖDEME

Bilgi ve Kayıt için lütfen form bilgilerini eksiksiz doldurun. En kısa zamanda size dönüş yapıp gerekli işlemlerle ilgili olarak bilgi verilecektir.

Ödeme Seçenekleri:

Kredi Kartıyla Peşin Ödeme

Kredi Kartına Taksitli Ödeme ( Online / Bonus – Maximum – Paraf – World )

EFT / Havale ile ödeme.

SIKÇA SORULAN SORULAR
SIKÇA SORULAN SORULAR
Program kimler için uygundur, katılım şartları nelerdir?

Müşteri ilişkileri ile ilgili birim çalışanları, yöneticileri. Pazarlama alanında çalışan kişiler, pazarlama faaliyetlerinin yanında kurum-müşteri ilişkisini güçlendirmek isteyen herkesin katılımına açıktır.

Doküman paylaşımı yapılacak mı ?

Eğitiminizin ardından program koordinatörlüğü tarafından materyal paylaşımı gerçekleştirilecektir.

 

Eğitimde uygulama yapılacak mı?

Analitik teknikleri uygulamalı olarak öğrenme şansını bulacaksınız.

Eğitim sonunda sertifika verilecek mi ?

Mindset Institute tarafından düzenlenen Müşteri Hizmetlerinde Analitik ve CRM Eğitimini tamamlayan tüm katılımcılarımıza katılım sertifikası verilecektir. 

 
Ödeme ve kayıt koşulları nelerdir?

Kayıt işlemlerinizi online sistem üzerinden tamamlayabilirsiniz. Online ödeme sistemi 7/24 hizmet vermektedir.

Üyelik oluşturarak giriş yaptıktan sonra farklı ödeme seçeneklerinden sizin için en uygun olanı seçebilir ve satın alma işleminizi tamamlayabilirsiniz.

Satın alma işlemini tamamladığınızda kaydınız gerçekleşir ve tarafınıza gerekli evraklarla ilgili bilgilendirme maili gönderilir.

Eğitim kurumumuza özel olarak planlanabilir mi ?

Eğitim programı, kurumların farklı ihtiyaçları ve gelişim hedefleri doğrultusunda yeniden tasarlanarak uygulanabilmektedir.

Kurumunuza yönelik talebi iletmek için aşağıda yer alan kurumsal eğitim başvurusu formunu doldurabilir, sizin için en uygun teklifi alabilirsiniz.

KURUMSAL BAŞVURU
Bu eğitimi kurumsal olarak planla ve uygula Mindset Institute kalitesi ve denetimi altında takımın veya şirketin için eğitim planla. Yeni beceriler kazanmanıza, çalışanlarınızın gelişimini yönetmenize ve işgücünüzü eğitmenize nasıl yardımcı olabiliriz?