Proje yöneticiliği güncel konularında uzmanlaşmak ve kariyerine bu alanda devam etmek isteyen profesyoneller için uygun bir eğitimdir.
Proje organizasyon yapıları
Projelerin planlanması
Proje yönetiminde kullanılan araç ve yöntemler
CPM
PERT
işbirliğiyle
Tüm sorularınız için : 444 1 476 veya info@mindset.com.tr
Yalın ve Çevik Proje Yönetimi, özellikle değişimlerin yüksek hızda gerçekleştiği sektörlerde çalışan başarılı proje yöneticilerinin sıklıkla kullandıkları iki yöntemdir. Proje yöneticileri bu yöntemleri kullanarak işlerini daha yönetilebilir ve daha ölçülebilir hale getirmekte, bunun sonucunda projeler daha hızlı ve daha kaliteli bir şekilde bitirilebilmektedir.
Ayrıca, proje yöneticileri proje yönetim süreçlerine değer katma ve bu süreçlerdeki israfı azaltma hedeflerine de ulaşabilmektedirler. Bu programın amacı, yalın ve çevik proje yönetimi alanlarında varolan bilimsel ve uygulamalı bilgi birikiminin katılımcılara aktarılmasıdır.
Proje organizasyon yapıları
Projelerin planlanması
Proje yönetiminde kullanılan araç ve yöntemler
CPM
PERT
Proje - Operasyon
Proje organizasyonu ve paydaşlarının yönetimi
Proje kapsamı ve zamanlaması
Proje maliyet yönetimi ve kalite boyutu
Proje risk yönetimi teknikleri
Projelerde iletişim ve liderlik için teknikler
Karmaşıklık ve belirsizlik nedir? Neden çevik proje ihtiyacı var?
Çevik düşünce yapısı: Terimler, prensipler
Çevik proje planlama: Çevik hikayeler, roller
Çevik proje planlama: “Scrum”, tahminler
Çevik proje uygulama: Toplantı, değerlendirme, denetleme
Çevik proje uygulama: Çevik organizasyonlar
Katma değer tanımı; katma değersiz iş (israf) kavramı
Katma değersiz iş türleri (Muda, mura, muri)
İsraf Türleri: Süreç, bekleme, fazla üretim, hatalı ürün, taşıma, envanter israfları
Proje faaliyetlerinde fazla üretim, süreç, bekleme, hatalı ürün, envanter israflarına örnekler
İsraf bulma sistematiğinin farklı israf türlerinin belirlenmesindeki uygulamaları
İsraf yok etme amacıyla uygulanabilecek yalın üretim teknikleri
Değer akışı haritalandırma: Bütünü görmek
Proje yönetiminde kanban sistemi
Görsel proje yönetimi: Asakai, Oobeya
A3 sorun çözme sistematiği
Kaizen: Sürekli iyileştirme
Ofis 5S
Projelerde değer akış yönetimi
Mevcut durum değer akış haritalama
Gelecek durum değer akış haritalama
Aksiyon/Kaizen planlaması
Uygulamadan örnekler
Eğitimde post-it kullanarak gerçek bir uygulama: Mevcut ve gelecek durum haritasının sınıfla birlikte uygulanması
Proje yöneticiliği güncel konularında uzmanlaşmak ve kariyerine bu alanda devam etmek isteyen profesyoneller için uygun bir eğitimdir.
Katılımcıların başarı değerlendirmesinde, tüm dersler için ortak olarak yapılacak olan çoktan seçmeli test sınavı dikkate alınmaktadır. Bir katılımcının "Uzmanlık Sertifikası" almaya hak kazanabilmesi için öncelikle, derslere en az %70 devam etmiş olması ve ilgili sınavdan başarılı olması ve bunun için de 100 üzerinden en az 50 not alması gerekmektedir.
Sınavdan başarısız olan katılımcılara "Katılım Belgesi" verilecektir.
Bu programın hedefi; güncel proje yönetimi uygulamalarının '' Yalın ve Çevik '' yöntemler çatısında paylaşılması ve teorik bilgilerin pratikteki sonuçlarının ele alınmasıyla efektif yönetim bilgilerinin desteklenmesidir.
Eğitim sonunda katılımcılar önde gelen sektör profesyonelleri ve sektörde danışmanlık tecrübesi bulunanan İstanbul Teknik Üniversitesi Akademisyenlerinin örneklem paylaşımları hakkında bilgi sahibi olacaklardır.
Bilgi ve Kayıt için lütfen form bilgilerini eksiksiz doldurun. En kısa zamanda size dönüş yapıp gerekli işlemlerle ilgili olarak bilgi verilecektir.
Ödeme Seçenekleri:
Kredi Kartıyla Peşin Ödeme
Kredi Kartına Taksitli Ödeme ( Online / Bonus – Maximum – Paraf – World )
EFT / Havale ile ödeme.