Eğitimler
Eğitim takvimi Dijital Akademi
işbirliğiyle

işbirliğiyle

Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programı 86. Dönem
( Uzaktan Eğitim )
İTÜ (İstanbul Teknik Üniversitesi) tarafından onaylı sertifika. Bu program süresince elde edeceğiniz alan bilgisiyle kariyeriniz ve çalıştığınız kurumda fark yaratacaksınız.
EĞİTİM DETAYLARI
Kalan Kontenjan 10 / 25
25 TEMMUZ 2020
Cumartesi & Pazar / 10:00 - 17:00
84 Saat
KAYIT VE ÖDEME DETAYLARI
Fiyat, ödeme koşulları, eğitim konularının detaylı bilgisi için üye girişi yapın
Mindset hesabınız yokmu? Yeni hesap oluştur.

Tüm sorularınız için : 444 1 476 veya info@mindset.com.tr

Eğitim programı, uygulamalı uzaktan eğitim (canlı sınıf) olarak gerçekleştirilecektir. *İlerleyen dönemlerde örgün eğitime katılma imkanı tanınmaktadır.

Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programı 86. Dönem
( Uzaktan Eğitim )

444 1 476
EĞİTİM İÇERİĞİ

Genel bilgi

Bu programda, dijital pazarlama uzmanı  ve sosyal medya uzmanı olmak için gerekli olan eğitim konularını öğreneceksiniz. Farklı eğitmenler tarafından bu konular hakkında en temel sektörel standartlar sizinle paylaşılacak. Etkileşime dayalı eğitim ortamı içinde tüm sorularınızı alanında uzman eğitmenlerle paylaşabilirsiniz. Uygulama gereken eğitim başlıkları laboratuvar ortamında yapılacaktır.

Genel bilgi
Modül 1 – Dijital Pazarlamaya Giriş

Dijitalin tüm endüstri dallarını dönüştürdüğü günümüzde, pazarlama özelinde hangi değişimler yaşanıyor? Dijital pazarlama alanında yaşanan yıkıcı değişim uzmanların ve bunun paralelinde şirketlerin gözünde nasıl algılanıyor? Dijital pazarlamanın geleneksel pazarlamaya olan etkisi nedir, şimdi ve sadece dijital pazarlama mı yapacağız? gibi bir çok sorunun cevabını ilk modül olan dijital pazarlama giriş dersinde bulacaksınız.

  • Dijital Pazarlama Karması
  • Dijital Mecralar Vs Geleneksel Mecralar
  • Marketing Mix
  • Temel Reklam Modelleri
  • Online olan bu kişiler neler yapıyor?
  • Dijital istatistikler bize ne anlatır?
  • Dijitali diğer kanallardan farklılaştıran nedir?
  • Dijital pazarlamada stratejik yaklaşımlar
  • Tüketici segmentasyonu atölyesi
  • Proje Briefi:
  • Eğitim süresince öğrenilen bilgilerin üzerinde uygulanacağı kapsamlı proje çalışması için brief verilmesi.
Modül 2 – Kullanıcı Arayüzü ve Etkileşimi Tasarımı – UI / UX

Web siteleri için en iyi yaklaşımlar
User Interface Design / UI
User Experience Design / UX
Kullanılabilirlik ve Navigasyon, Tasarım ve Sunum, İçerik, E-ticaret
Sürdürülebilir, başarılı ve markalaşmış sitelerin bileşenleri
Web için harekete geçmeden evvel yapmanız gerekenler

Modül 3 – Dijital Medya Planlama ve Optimizasyonu

Online reklamcılık nedir hangi bileşenlerden oluşur?
Geleneksel online reklamlar – Bannerlar, Text linkler ve Pop Uplar Zengin medya reklamları
Fiyatlandırma modelleri

  • Hedefleme
  • Medya planlamanın temelleri
  • Reklam kanallarının yönetilmesi
  • Reklam satın alma.
  • Reklamların optimizasyonu.
  • Satın alınan, sahip olunan ve kazanılan medya arasındaki ilişkiler.
  • Reklam kanallarının değerlendirilmesi.
  • Yeniden satın alma.
  • Reklam raporları.
  • PPC, PPM, PPA ve PPL.
  • ROI’lerin değerlendirilmesi.
Modül 4 – Sosyal medya ağları

(Facebook, Twitter, Foursquare, Pinterest, Instagram, Linkedin, Youtube, Vine)

Bir online community nasıl üretilir, ana dinamikleri nelerdir?

İçerik pazarlaması ve sosyal medya yönetimi

Kullanıcılarda aidiyet hissi yaratma metodları

Sosyal medya ile pazarlama

Sosyal Medya Siteleri, Online Topluluklar & Sanal Dünyalar

Etkileşim ve İçerik Stratejisi

Modül 5 – Sosyal Medya İletişim Planı Oluşturma

Sosyal Medya Kanallarının seçilmesi

Sosyal Medya iletişim hedeflerinin belirlenmesi

Rakip Analizlerinin yapılması.

Sosyal Medya yönetim planının hazırlanması

Sosyal Medya içerik takviminin hazırlanması.

Modül 6 – Sosyal Medyada marka duruşu geliştirme

Sosyal medya marka entegrasyonu

Sosyal medyada marka duruşu geliştirme

Sosyal medya destekli pazarlama ve medya planı

Sosyal medya pazarlaması için wireframe hazırlama

Örnek durum incelemeleri

Online topluluk yaratma:

Bir online community nasıl üretilir, ana dinamikleri nelerdir?
Kullanıcılarda aidiyet hissi yaratma metodları

Modül 7 – İçerik Pazarlaması ve Sosyal Ağlar için İçerik Oluşturma

İçerik tipleri

İçerik hazırlarken dikkat edilmesi gereken noktalar.

Modül 8 – Sosyal Medya Yönetimi ve Araçları

Sosyal Medya Yönetimi

Sosyal Medya Yönetim Araçları

Sosyal Medya İçerik Takvimi Oluşturulması

Modül 9 – Sosyal Medya Takibi ve Raporlama

Sosyal medya monitoring araçları

Sosyal medya raporları oluşturma

Sosyal medya raporlarının incelenmesi ve anlamlı bilgiye dönüştürülmesi

Modül 10 – Sosyal Medyada viral reklamlar

Viral reklamlar
Buzz Pazarlama
Word-of-Mouth – Word-of-Mouse
Media Allocations
Çapraz kanal marketing stratejileri

Modül 11 - Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) – Sosyal CRM’e Geçiş

CRM Nedir?

CRM Neyi Amaçlamalıdır?

Sosyal CRM Nedir?

Sosyal CRM Neden Önemlidir?

Veri Nasıl Toplanır?

Veri Nasıl Analiz Edilir?

Veri Nasıl Anlamlandırılır?

Modül 12 – Sosyal Medyada kriz yönetimi

Sosyal medya krizleri nasıl oluşur?

Sosyal medya krizlerine müdahele etme.

Sosyal medya krizi için genel stratejiler

Sosyal medya krizi sonrası marka iletişimi

Modül 13 – Sosyal Ağlarda Reklam

Facebook, twitter reklam modelleri,

Facebook reklam ara yüzü detayları,

Reklam yönetimi, reklam modellerinin efektif bir karışımda kullanılması için teknikler

Sayfa ayarları, moderasyon ve ana yönetim gereçleri

Modül 14 – Mobil Pazarlama

Mobil dünyaya bakış İstatistikler ve araştırmalar

Mobil pazarlama taktikleri

Hedef kitle etkileşimi

Augmented Reality

QR Code

Modül 15 – E-mail Marketing & Inbox’a ulaşma

E-mail Marketing stratejileri

Segmentasyon ve ölçüm açısından e-posta pazarlama

Neden ve nasıl e-posta pazarlama?

Başarılı e-posta pazarlama için teknikler

Diğer pazarlama bileşenleriyle entegrasyonu

E-mail testleri ve takipleri

Modül 16 – Google Analytics

Google analytics nedir?

Google analytics üzerinden elde eilebilecek veriler

KPI'ların belirlenmesi

Google Analytics verilerinin analiz edilmesi

Google Analytics verilerini kullanarak web sitesi raporu oluşturma

Modül 17 – Google Adwords

Google Adwords Eğitimine Giriş

Google AdWords Nedir?

AdWords'te maliyetler nasıl hesaplanır?

  • Reklamlar nerede görünebilir?
  • Adwords hesabı oluşturma
  • Reklamlarınız için web sitesi oluşturma
  • AdWords hesabı oluşturma
  • Para birimini ve saat dilimini ayarlama
  • Kampanya ayarları hakkında
  • Fatura bilgilerini gönderme
  • Faturalandırma seçeneklerinizi anlama
  • İlk reklamlarınızı bulma
  • Tarayıcınızın görüntüleme sorununu giderme
  • AdWords'te sunulan dil seçenekleri hakkında
  • Google Adwords Reklam ve Kampanya Oluşturma
  • Yeni bir kampanya oluşturma
  • Reklam grubu oluşturma
  • Metin reklamlar
  • Resim reklamlar
  • Video reklamlar
  • Mobil reklamlar
  • Google Adwords Reklam Grupları
  • Reklam grupları nasıl çalışır?
  • Yeni reklam grubu oluşturun
  • Reklam grubu varsayılan teklifinizi belirleme
  • Reklam grubunuzun durumunu anlama
  • Google Adwords Bütçeler ve Teklifler
  • Bütçenizi yönetme
  • Nasıl teklif vereceğinizi seçme
  • Teklif tutarınızı seçme
  • Tekliflerinizi iyileştirme
  • Görüntülü Reklam Ağı'nda Teklif Verme
  • Otomatik teklif
  • Google Adwords Görüntülü Reklam Ağı
  • Reklamların görüneceği yerleri ve zamanları seçme
  • Google Görüntülü Reklam Ağı hakkında
  • Görüntülü Reklam Ağı başlangıç kılavuzu
  • Reklamların Görüntülü Reklam Ağı'nda görünebileceği yerler
  • Google Adwords Remarketing (Yeniden Pazarlama)
  • Conversion (dönüşüm) Nedir Nasıl Kullanılır?
  • Adwords Video ( Youtube) Reklamları
  • Adwords Reklam Optimizasyonu
  • Google Adwords Raporlama 
Modül 18 – Ajans Müşteri İlişkileri ( Brief Debrief Süreci)

Markayı dijitale taşımak

Markanın dijital brief süreci

Brief süreci & teknikleri ve hedef belirleme

Ajans Seçimi & Değerlendirmesi

Dijital strateji oluşturma

Modül 19 – Arama Motoru Optimizasyonu (SEO): 1 

SEO Nedir?

Arama motorlarının değerlendirilmesi. ( Türkiye ve Dünya Genelinde)

Arama motoru optimizasyonu mu Adwords mu?

  • Sitelerin SEO’ya önem verme nedenleri
  • Arama motorlarında üst sıralara çıkmak için yapılması gerekenler
  • Arama motoru optimizasyonu nasıl yapılır?
  • White Hat vs Black Hat SEO
  • Yaygın kullanılan SEO araçları
  • Temel SEO teknikleri
Modül 20 – Arama Motoru Optimizasyonu (SEO): 2 

Arama motorları için içerik hazırlama ( SEO uyumlu içerik)

SEO uyumlu içerik oluşturmanın temelleri.

SEO dostu siteler için doğru içerik planlaması.

  • SEO dostu içerik yazımı çalışması
  • Temel SEO Hataları nedir?
  • Dikkat edilmesi gereken noktalar
  • Seo uyumu olmayan içerikler
  • Siteye zarar verecek backlinkler
SIKÇA SORULAN SORULAR
EĞİTİM PROGRAMI İLE İLGİLİ BİZE SORULMUŞ SORULAR VE CEVAPLARI
Uzaktan eğitimin avantajları nelerdir ?

Bilgiye erişimi güçleştiren tüm faktörleri ortadan kaldırdık.Bu eğitim modelinde, sahip olduğumuz zamanı en iyi şekilde yöneterek, ulaşım ve konaklama masrafı yapmanıza gerek kalmadan uzmanlık programlarımıza katılabileceksiniz. İTÜ işbirliğinde gerçekleştirilen alanının en güçlü programı olan Dijital Pazarlama Eğitimi ve Sosyal Medya Pazarlama Eğitimi sertifika programında etkileşimli ve uygulamalı bir eğitim deneyimi yaşıyor olacaksınız.Eğitimler canlı sınıf ortamında gerçekleştirilmektedir.

Bu eğitimi neden İTÜ'den almalıyım ?

Dijital Pazarlama Eğitimi ve Sosyal Medya Pazarlama Eğitimi Sertifika Programı iyi bir başlangıç için sizi kendinize yatırım yapmaya çağırıyor. Program bu süreçte sizi kendi alanında deneyimli, uzman ve bildiklerini karşısındakine aktarmakta başarılı profesyonellerle buluşturuyor.

Markaların tüketiciyle iletişiminin ilk adımından başlayıp son adımına dek nasıl bir yol izlediklerini öğreneceğiniz bu program yardımıyla hayalinizdeki işe girecek, girişiminize yeni bir bakış açısı kazandıracak veya daha iyi bir pozisyon için harekete geçeceksiniz.

Program kimler için uygundur ?

Lisans mezunu,

Pazarlama alanına yönelmek isteyen profesyoneller,

Ajans çalışanları,

Pazarlama ekip yöneticileri,

Firma sahipleri,

E-Ticaret alanında çalışan veya bu alana yönelmek isteyen profesyoneller,

Şirketlerin ajans ilişkileri ve sosyal medya süreçlerini yöneten yetkililer

Eğitim sonunda hangi seviyede uzmanlık kazanacağım ?

Programda edineceğiz güncel ve kritik bilgileri eğitim içerisindeki atölye çalışmaları ile pratik beceriye dönüştüreceksiniz.

Dijital pazarlama alanında takip etmeniz gereken konuların ve çeşitli püf noktalarınında sizinle paylaşıldığı bu programın sonunda sosyal medya yönetimi, reklam ve kampanya çalışmaları, reklam bütçesi, panel yönetimi ve farklı konulardaki stratejik bilgilere sahip olacaksınız. 

Programda uygulama yapılıyor mu ?

Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Eğitimi Sertifika Programı, etkileşime dayalı soru cevap şeklinde işlenen dersleriyle, örnek marka incelemelerine dayalı yapısıyla bu alandaki en iyi eğitim programıdır.

 

Eğitim süresince google adwords, seo, facebook reklamları, twitter reklamları, eposta pazarlama dijital pazarlama için önemli konular ayrıntılı olarak işlenecetir. Diğer taraftan facebook, twitter, instagram, linkedin gibi sosyal ağlarla ilgili olarak ayrıntılı sosyal medya dersleri yapılacaktır. Bu derslerde amaç eğitim alacak kişilerin mesleki hayatlarında pozitif ilerlemeler kaydetmektir.

Programdaki uygulamalar nasıl yapılmaktadır ?

Eğitimler İstanbul Teknik Üniversitesi bilgisayar laboratuvarında yapılmaktadır, şahsi bilgisayarınızı getirmenize gerek yoktur.

Döküman paylaşımı yapılacak mı ?

Eğitiminizin başladığı hafta itibariyle ilgili materyal paylaşımları gerçekleştirilecektir.

Eğitim sonunda sertifika alacak mıyım ?

Eğitim sonunda gerçekleştirilen proje çalışmasında ve yazılı sınavda  başarı sağlayan katılımcılar İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü onaylı uzmanlık sertifikası almaya hak kazanacaktır.Proje ve sınav çalışmasına katılmayan veya başarı sağlayamayan katılımcılar İstanbul Teknik Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi onaylı katılım sertifikası almaya hak kazanacaktır.

Programda %70 devam koşulu bulunmaktadır.

Mindset Institute eğitimlerinin avantajı nedir ?

İstanbul Teknik Üniversitesi iş birliği ile gerçekleştirdiğimiz Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programında Mindset Institute olarak,

Katılımcılarımızın program süresince verimli bir eğitim dönemi geçirmelerini sağlamaya özen gösteriyoruz,

Eğitimde bütünleşik bir yaklaşım ortaya koyuyoruz,

Eğitim içerikleri sürekli güncelliyor, sektördeki gereksinimlere karşılık gelecek içeriklerle eğitim planlaması yapıyoruz,

Mikro öğrenme modeli ile ideal sürede efektif öğrenmenin gerçekleşmesini hedefliyoruz,

Eğitimlerde yaptığımız atölye çalışmaları ve projelerle eğitim deneyiminizi daha güçlü bir hale getiriyoruz. 

 

Ödeme ve Kayıt koşulları nelerdir ?

Kayıt işlemlerinizi online sistem üzerinden tamamlayabilirsiniz. Üyelik oluşturarak giriş yaptıktan sonra farklı ödeme seçeneklerinden sizin için en uygun olanı seçebilir ve satınalma işleminizi tamamlayabilirsiniz. Satınalma işlemini tamamladığınızda kaydınız gerçekleşir ve tarafınıza gerekli evraklarla ilgili bilgilendirme maili gönderilir.Online ödeme sistemi 7/24 hizmet vermektedir.

Eğitim kurumsal olarak bize özel planlanabilir mi ?

Eğitim programı, alanı itibariyle kurumların farklı ihtiyaçlarına göre yeniden tasarlanarak uygulanmaktadır.Ekibinizin mevcut çalışmaları belirlediğiniz gelişim hedefine yönelik revizeler yapılarak uygulanmaktadır. Kurumunuza yönelik talebi iletmek için aşağıda yer alan kurumsal eğitim başvurusu formunu doldurabilir, sizin için en uygun teklifi alabilirsiniz.

KURUMSAL BAŞVURU
Kurumsal Eğitim Talebi
Bu eğitimi kurumsal olarak planla ve uygula Mindset Institute kalitesi ve denetimi altında takımın veya şirketin için eğitim planla. Yeni beceriler kazanmanıza, çalışanlarınızın gelişimini yönetmenize ve işgücünüzü eğitmenize nasıl yardımcı olabiliriz?
SONRAKİ DÖNEMLER

SONRAKİ DÖNEMLER

Eğitim bütçenizi ve diğer detayları düzenlemek için diğer dönemlerin bilgisine ihtiyaç duyabileceğinizi düşündüğümüzden dolayı bu bilgileri sizinle paylaşıyoruz. Aşağıda sonraki dönemlerin başlangıç tarihlerini görebilirisiniz.
86. Dönem
( Uzaktan Eğitim )
25 TEMMUZ 2020
Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programı
Kontenjan : 25 / 15
87. Dönem
( Uzaktan Eğitim )
15 AĞUSTOS 2020
Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programı
Kontenjan : 25 / 12
88. Dönem
22 AĞUSTOS 2020
Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programı
Kontenjan : 25 / 12
89.Dönem
12 EYLÜL 2020
Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programı
Kontenjan : 25 / 8